Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

:love: schroef die bpm maar een beetje omhoog, dan is ie nóg vetter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke track! Dit zal wel de lange break versie zijn btw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik bij Qlimax mis de laatste jaren hoor ik in deze track terug. Ook al ben ik niet fan van de raw de laatste tijd, deze mag er zeker wel wezen. :thumbsup:

(Ik kwam op de vergelijking met Qlimax door de vocals, deden me daar erg aan denken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supervet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 21:29 
 
Hardtraxx Elite

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 23:44 
 
Hardtraxxer

Jaaaa eindelijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 02:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maybe offtopic maar hoezo verkoopt hardstyle.com deze track terwijl deze nog niet gereleased is ? bijna twee week geleden heb ik dit nummer gekocht en toen stond deze track niet in de album versie op hun site. en nu is de versie die ik gekocht heb (gewoon de originele mix) nergens meer te vinden op de site.. heb hem wel in 1 van m'n laatste mixen zitten namelijk. Dacht dat die al gereleased was..

In ieder geval HEERLIJK Nummertje !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-shockz schreef:
maybe offtopic maar hoezo verkoopt hardstyle.com deze track terwijl deze nog niet gereleased is ? bijna twee week geleden heb ik dit nummer gekocht en toen stond deze track niet in de album versie op hun site. en nu is de versie die ik gekocht heb (gewoon de originele mix) nergens meer te vinden op de site.. heb hem wel in 1 van m'n laatste mixen zitten namelijk. Dacht dat die al gereleased was..

In ieder geval HEERLIJK Nummertje !


klopt, las tijdje terug ook op de fb van regain iets dat deze track gereleased was op een of andere cd van een label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

killerf1st schreef:
B-shockz schreef:
maybe offtopic maar hoezo verkoopt hardstyle.com deze track terwijl deze nog niet gereleased is ? bijna twee week geleden heb ik dit nummer gekocht en toen stond deze track niet in de album versie op hun site. en nu is de versie die ik gekocht heb (gewoon de originele mix) nergens meer te vinden op de site.. heb hem wel in 1 van m'n laatste mixen zitten namelijk. Dacht dat die al gereleased was..

In ieder geval HEERLIJK Nummertje !


klopt, las tijdje terug ook op de fb van regain iets dat deze track gereleased was op een of andere cd van een label.


hardstyle-releases/hexablasters-family-t35020.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks !! @brt_ en @killerf1st
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle