Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
:love: schroef die bpm maar een beetje omhoog, dan is ie nóg vetter imo.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Dikke track! Dit zal wel de lange break versie zijn btw :P
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Wat ik bij Qlimax mis de laatste jaren hoor ik in deze track terug. Ook al ben ik niet fan van de raw de laatste tijd, deze mag er zeker wel wezen. :thumbsup:

(Ik kwam op de vergelijking met Qlimax door de vocals, deden me daar erg aan denken).
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 24 minutes ago
Heel erg dik!
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Supervet! :thumbsup:
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
:drool: :drool:
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Jaaaa eindelijk :bomb:
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
maybe offtopic maar hoezo verkoopt hardstyle.com deze track terwijl deze nog niet gereleased is ? bijna twee week geleden heb ik dit nummer gekocht en toen stond deze track niet in de album versie op hun site. en nu is de versie die ik gekocht heb (gewoon de originele mix) nergens meer te vinden op de site.. heb hem wel in 1 van m'n laatste mixen zitten namelijk. Dacht dat die al gereleased was..

In ieder geval HEERLIJK Nummertje !
Hardtraxxer
259 posts member since 2009
last seen 6 days ago
B-shockz wrote:maybe offtopic maar hoezo verkoopt hardstyle.com deze track terwijl deze nog niet gereleased is ? bijna twee week geleden heb ik dit nummer gekocht en toen stond deze track niet in de album versie op hun site. en nu is de versie die ik gekocht heb (gewoon de originele mix) nergens meer te vinden op de site.. heb hem wel in 1 van m'n laatste mixen zitten namelijk. Dacht dat die al gereleased was..

klopt, las tijdje terug ook op de fb van regain iets dat deze track gereleased was op een of andere cd van een label.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
killerf1st wrote:
B-shockz wrote:maybe offtopic maar hoezo verkoopt hardstyle.com deze track terwijl deze nog niet gereleased is ? bijna twee week geleden heb ik dit nummer gekocht en toen stond deze track niet in de album versie op hun site. en nu is de versie die ik gekocht heb (gewoon de originele mix) nergens meer te vinden op de site.. heb hem wel in 1 van m'n laatste mixen zitten namelijk. Dacht dat die al gereleased was..

klopt, las tijdje terug ook op de fb van regain iets dat deze track gereleased was op een of andere cd van een label.
Hexablasters Family [HBRCD01]
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Thanks !! @brt_ en @killerf1st