Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Is hier inmiddels al wat meer over bekend? Vind deze track nergens meer terug op internet! :cry:

Volgens Regain zelf is de track gemasterd en klaar om gereleased te worden. Zal niet lang meer duren hoop ik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Break duurt me te lang, voor de rest lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wize schreef:
Break duurt me te lang, voor de rest lekker plaatje!

Er komt als het goed is een versie zonder break op de release! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb op facebook even gevraagd voor een releasedatum:

Citaat:
It will be released on Hexablast Records on their official album soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:
Heb op facebook even gevraagd voor een releasedatum:

Citaat:
It will be released on Hexablast Records on their official album soon


Thanks! Dus nog even geduld hebben en afwachten, dat 'soon' kennen we inmiddels wel bij de meeste :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

bah bah wat een beukplaatje weer van regain, het word tijd dat die polen vaker naar nederland komen k kan niet wachten op beat the bridge dan gaat coarsection beuken :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 01:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hier ook maar eens dan:
Regain
Citaat:
Hmm. Be Remade and Shadow Of My Mind should be released in 2014 hahah Joke, I don't know when but Still Alive, The Resistance and Grim Reaper will be released on March/April I think ^^

Staat ergens op z'n facebook, zal dus eind maart/begin april komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Let op: Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks kan ook resulteren in een permanente ban van de gehele website, dit wordt per geval beoordeelt. We willen niet hebben dat Hardtraxx wordt gebruikt om tracks (gratis) te delen met elkaar. Bij de officiƫle download portals kan je tracks downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Duruz schreef:
Eclipse schreef:
Ik heb een edit van hem gekregen zonder lange break!


Is geen edit, is gewoon een andere mix versie. Ik heb hem ook.

Kun je die uploaden?

http://www.hardstyle.com/regain-feat.-k ... iginal-mix
De lange break is de "Long break mix". :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks