Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:53 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest:Ran-D & Redixx

Track(s): No Cure

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, in de vorige colabs had je een goeie invloed op Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:10 
 
Hardtraxx Newbie

Redix is toch dezelfde van Living for the moment?
Super track tot zover! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxxer

Bertus1234 schreef:
Redix is toch dezelfde van Living for the moment?


Nee die was solo volgens mij. Until we meet again en My sound waren eerdere collabs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Newbie

M-bition schreef:
Bertus1234 schreef:
Redix is toch dezelfde van Living for the moment?


Nee die was solo volgens mij. Until we meet again en My sound waren eerdere collabs ;)

Excuses, die bedoel ik inderdaad! Maar bedankt!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, deze stond al lang in de planning mooi dat er eindelijk een preview is. Klinkt weer goed Rik, hele vette melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgens mij klinkt dit echt heeel vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt dik! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Dit klinkt dik! ^^

Spitta schreef:
Klinkt heel erg vet :thumbup:

:/ Ik hoor alleen krakkrakkraakboempwoappppp
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hoe kan je hier iets uit opmaken >.<

ik wacht wel op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Elite

Wauw, dit klinkt vet zeg! Hoor er wel vrouwelijke vocals in voorkomen als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:17 
 

tomac schreef:
:/ Ik hoor alleen krakkrakkraakboempwoappppp


Case Dj schreef:
Hoe kan je hier iets uit opmaken >.<

ik wacht wel op HQ



Duidelijk een gehoorbeschadiging. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
tomac schreef:
:/ Ik hoor alleen krakkrakkraakboempwoappppp


Case Dj schreef:
Hoe kan je hier iets uit opmaken >.<

ik wacht wel op HQ



Duidelijk een gehoorbeschadiging. -.-


Ongelovelijk hoe erg mensen zich kunnen ergeren aan anderen >.< kun jij wel horen hoe die kicks klinken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:46 
 

Case Dj schreef:
Jro_ schreef:
tomac schreef:
:/ Ik hoor alleen krakkrakkraakboempwoappppp


Case Dj schreef:
Hoe kan je hier iets uit opmaken >.<

ik wacht wel op HQ



Duidelijk een gehoorbeschadiging. -.-


Ongelovelijk hoe erg mensen zich kunnen ergeren aan anderen >.< kun jij wel horen hoe die kicks klinken dan?


Je kunt toch tal van andere elementen horen mijn jong. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol:

als ik het niet goed kan horen in deze kwaliteit heeft gewoon met je gedrag te maken. anderen hebben hier een heel goed beeld bij. ik niet, vandaar dat ik wacht op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:11 
 

Case Dj schreef:
:lol:

als ik het niet goed kan horen in deze kwaliteit heeft gewoon met je gedrag te maken. anderen hebben hier een heel goed beeld bij. ik niet, vandaar dat ik wacht op HQ


Ik hoor prima hoe die track klinkt. Lekker mee neuriƫn met mijn volgende feestje.
Op een HQ kun je lang wachten want deze sluit vast achteraan het rijtje releases. En nee, een magic show of whatever ripje is ook geen HQ. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk originele melodie zover ik kan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben benieuwd, in de vorige colabs had je een goeie invloed op Ran-D.


Truee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:12 
 

Ook al zo'n Ran-D plaat die pas na een jaar gereleased gaat worden?

Wacht wel op HQ voordat ik hem beoordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

Ondanks dat de kwaliteit volkomen kut is kan ik de melodie er wel uithalen en moet zeggen dat ik enorm positief verrast ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt erg dik voor zover! even HQ afwachten :thumbup:

ben er bang voor dat het even duurt die HQ
en wat al aangegeven is hier, de release nog veel langer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan hier niets uit opmaken, dus nog even wachten op hq.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks