Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:01 
 
Hardtraxxer

Artiest:Ran-D & Redixx

Track(s): No Cure

Sample/video:

album version
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:19 
 
Hardtraxx Elite

Ik was enthousiast over deze track, maar dat is totaal weg hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De melodie is leuk, rest van de track bevat dezelfde inhoud als alle andere Ran-D tracks.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me echt niets op 't eerste gehoor, standaard Ran-D plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 08:29 
 
Hardtraxxer

als je een beetje je best doet hoor je dat achter het gekraak volgens mij best een aardig plaatje schuilt.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard Ran-D Meuk :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Live klonk ie gister wel lekker, goede melodie, weet iemand bij welk label Redixx zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrij weinig aan deze. inspiratieloos, net als Ran-d de laatste maanden, helaas :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Standaard Ran-D Meuk :sleep:

Crash schreef:
Vrij weinig aan deze. inspiratieloos, net als Ran-d de laatste maanden, helaas :surrender:


Kan me helemaal vinden in deze 2 quotes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind juist dat Ran-D goed bezig is de laatste tijd, lekkere sfeer in ieder nummer en op een feessie is zijn stijltje juist altijd vet, dus ik zeg lekker doorgaan Ran-D!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze vind ik wel gaaf klinken :) Gelukkig niet van die 'stoere' Ran-D vocals. De melodie weet me ook wel te pakken. Het is niks speciaals, maar vind het over het algemeen gewoon lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze is best wel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging er echt lekker op los bij Thrillogy, dikke plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:03 
 

roberttt schreef:
Deze is best wel gaaf!

Eensch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid intro gaat goed hard en ik vind de melodie echt super vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles is goed aan deze plaat, behalve de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:23 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat, melodie spreekt mij vooral aan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:40 
 
Hardtraxxer



Kan dicht. Release op 13 maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat ook al een tijdje in releases.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks