Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Pommer wrote:Ik ben normaal niet zo'n zeikerd mbt releasen maar schiet godverdomme nou eens op met The Resistance man. Al die Ran-D zooi zit niemand op te wachten.
Zeikerd :/

On: Saai als fuck.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Doet me niks dit. Standaard Ran-D plaat wat me niks doet..
N
Hardtraxxer
113 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Vitality wrote:Dikke track, maar hier had op z'n minst Never Scared ook bij gemogen!!
Dit! Waarom toch altijd een 1-tracker?
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
NightPower wrote:
Vitality wrote:Dikke track, maar hier had op z'n minst Never Scared ook bij gemogen!!
Dat levert het meeste geld en aandacht op. Op een release is er altijd een mindere track en met een 1-tracker heb je geen keuze.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
jambekkie wrote:
NightPower wrote:
Dat levert het meeste geld en aandacht op. Op een release is er altijd een mindere track en met een 1-tracker heb je geen keuze.
Releases worden vaak in zijn geheel gekocht, maar als 'de mindere' plaat alleen wordt gereleased, zullen er zat zijn die nu denken 'meh, laat lekker zitten'. Wat verkoopt beter denk je?

Besides, goede platen komen toch wel boven drijven. En daar is dit er geen van.
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
NightPower wrote:

weet niet maar DP released wel burn & the last remaining light, maar hier had inderdaad never scared bij gekund ...