Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk à la Untill We Meet Again. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie klinkt niet verkeerd, kan er verder niet veel van horen ..
We wachten wel op een HQ'tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Melodie klinkt niet verkeerd, kan er verder niet veel van horen ..
We wachten wel op een HQ'tje


Hoezo de melodie? Het gaat om de kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

Deze track afgelopen zaterdag live gehoord. Toen deze plaat werd ingemixt dacht ik meteen dat het de nieuwe Ran-D plaat was (werd niet door Ran-D gedraaid overigens). De reden hiervoor was de kick, voor zover het te horen was, is er dus weinig aan veranderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Destination schreef:
Melodie klinkt niet verkeerd, kan er verder niet veel van horen ..
We wachten wel op een HQ'tje


Hoezo de melodie? Het gaat om de kicks :/


Zonder melodie is een Ran-D plaat van tegenwoordig niet veel aan hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doel er meer op dat een hardstyle track om de kick draait en niet de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik doel er meer op dat een hardstyle track om de kick draait en niet de melodie.

Jij leeft nog in 2008 zie ik? Voor kicks zoek je andere stijlen maar op...of andere producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt veel belovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kepro schreef:
Ik doel er meer op dat een hardstyle track om de kick draait en niet de melodie.

Jij leeft nog in 2008 zie ik? Voor kicks zoek je andere stijlen maar op...of andere producers.


Ik leef altijd in de goede tijd :cool: en deze produceer is ook niet mijn ding inderdaad maar dat staat helemaal los van mijn reactie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vett Rik! kan niet wachten deze live te horen, gaat me zeker kippenvel bezorgen. Vooral die laatste paar hoge toontjes in het melodie. maakt het helemaal af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een kut plaat. Standaard Ran-D ingrediënten. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Jezus wat een kut plaat. Standaard Ran-D ingrediënten. :yawn:


Stukje HQ gehoord van die HHz compilatie maar dit is gewoon sneu. Vraag me af of Redixx uberhaupt wat te vertellen had wat want alles wat ik hoor is puur Ran-D en kennen we al uit al z'n laatste nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 12:03 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Addict

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha deze draaide Digital Punk zaterdag op St8ment. Vroeg me toen al af van wie deze was! Hele dikke plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ben toch niet overtuigd hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hq: http://www.youtube.com/watch?v=8jF4tRpSqJE
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 17:13 
 

Vrijdag mooi de full. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 21:33 
 
Hardtraxxer

jordifcg schreef:


The one i posted is the same. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:25 
 
Hardtraxx Elite

lekker nummertje, en erg vette melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk nrtje! klinkt meer naar een Gunz 4 Hire / Adaro track, dan een Ran-D track. Zit wel een dikke drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ran-D zakt voor mij langzaam naar een niveau waar Brennan Heart ooit stond. Same standaard shit, different name :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt zeker vet!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks