Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:12 
 
Hardtraxx Addict

Viel me op dat hij lijkt op It Must Be. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Viel me op dat hij lijkt op It Must Be. :P

Ja de eerste paar noten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze maakt bij mij een goede kans op de boutplaat van het jaar. Man wat een stront maakt deze man solo, echt onbegrijpelijk. De kicks zijn veel te oppervlakkig, de melodie is half gejat en zijn hele sound vind ik gewoon mateloos irritant. En wie voelt zich aangesproken door dit soort vocals... wat intens slecht dit. Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.

Zo, uitgeraged.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Deze maakt bij mij een goede kans op de boutplaat van het jaar. Man wat een stront maakt deze man solo, echt onbegrijpelijk. De kicks zijn veel te oppervlakkig, de melodie is half gejat en zijn hele sound vind ik gewoon mateloos irritant. En wie voelt zich aangesproken door dit soort vocals... wat intens slecht dit. Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.

Zo, uitgeraged.


:mad:

Heeeeeeerlyk nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb dit nummer eens met het 'volle' verstand geluisterd. ran-d maakt kans op de brennanheart-award van 2012. even z'n doos met geluidjes uit de kast getrokken en alles wat ooit is gebruikt is direct in een plaat gooien.

lekker origineel zelf wat inspreken in een plaat. dat is wel leuk, aangezien hij dat nooit eerder heeft gedaan. in de break lijkt het wel of hij een backstreetboys nummer gecoverd heeft.
even z'n claps erin gooien, daarna komt het vervolg van de break. slappe synth en langdradige break.
De climax komt erin en m'n angsten worden waar. slappe kicks en overdreven pitchkicks gebruikt wat zatox ook gebruikt in 'it must be'. daarna weer een (te lange) break en een nog slapper tweede deel van de climax.

bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
gejank


ik vind het echt een ziek vet nummer :love: best raar hoe meningen kunnen verschillen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
delange schreef:
gejank


ik vind het echt een ziek vet nummer :love: best raar hoe meningen kunnen verschillen :D


ik vind m ook echt best vet :D Die melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

meningen verschillen nu eenmaal. waarom zet je er nu gejank neer dan. bij gejank denk ik aan heel iets anders dan een fatsoenlijk onderbouwde mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
meningen verschillen nu eenmaal. waarom zet je er nu gejank neer dan. bij gejank denk ik aan heel iets anders dan een fatsoenlijk onderbouwde mening :P


Jaa heb je wel beetje gelijk in... :P maar ik vond het toch wel erg negatief(met Brennan Heart vergelijken xd ) en ik vind nou ook niet dat die veel van dit soort nummers heeft gemaakt, kan nu alleen Living for The Moment bedenken(die overigens wel 10x beter is).. Dus om nou te zegge allemaal hetzelfde is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 10:48 
 
Hardtraxx Elite

De nieuwe track My Way op Soundcloud. Als je snel bent, kun je hem daar downloaden, foutje van Ran-D.

De release is trouwens 1 juni, dus de release staat denk ik op het Intents Album :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere actie van Randy, loopt ie mooi wat opbrengsten mis denk ik zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
THArdstyler schreef:
Lekkere actie van Randy, loopt ie mooi wat opbrengsten mis denk ik zo..

Denk dat het wel meevalt, hij is niet full he


Nee dat niet, maar er zijn genoeg mensen die daar wel genoegen mee nemen.
Niet dat dat trouwens de mensen zijn die überhaupt ooit een nummer zouden kopen, dus valt het wrs idd wel mee;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

delange schreef:
ik heb dit nummer eens met het 'volle' verstand geluisterd. ran-d maakt kans op de brennanheart-award van 2012. even z'n doos met geluidjes uit de kast getrokken en alles wat ooit is gebruikt is direct in een plaat gooien.

lekker origineel zelf wat inspreken in een plaat. dat is wel leuk, aangezien hij dat nooit eerder heeft gedaan. in de break lijkt het wel of hij een backstreetboys nummer gecoverd heeft.
even z'n claps erin gooien, daarna komt het vervolg van de break. slappe synth en langdradige break.
De climax komt erin en m'n angsten worden waar. slappe kicks en overdreven pitchkicks gebruikt wat zatox ook gebruikt in 'it must be'. daarna weer een (te lange) break en een nog slapper tweede deel van de climax.

bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.


Gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
hardest schreef:
WTF, tering mensen hier hebben blijkbaar echt geen muziek smaak :huh: , hoe kan je dit afkraken?
dit is weer zoon kk heerlijke ran-d plaat
beter released hij em ffe snel


Idd mang! Deze shiffa is focking pokku!


Hahahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bah, krijg hier echt een heel onaangenaam gevoel bij. Vocals zijn echt tenenkrommend, laat staan de lyrics. Wat heeft die arme Randy het toch zwaar, hij mag iedere week voor duizenden mensen performen en nog doet ie huilie huilie over alle "shit" die hij maar tot zich moet nemen.

Originaliteit is ook ver te zoeken, want zoals hier ook al genoemd is de melodie bijna een replica van It Must Be en de opzet van de plaat lijkt toch verdacht veel op platen zoals, My Life, Evil Inside en Broken. Totaal niet mijn ding.

Goed dat hij zijn eigen "way" wilt volgen, maar naar mijn mening is dit een volgende stap in een neerwaartse spiraal die, ben ik bang, nog voort zal duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zie je in al die tl's staan dat het #MyWay is?
Wordt dat de nieuwe rage? Proberen je titel trendingtopic te krijgen? haha. Verder vind ik de plaat een beetje een slap aftreksel van Living For The Moment. Dat is echt een helden plaat. De origineel meer dan de latere versie. En kan Ran-D niet weer een keer gewoon vocals zoeken op internet ofzo? haha. Ben zijn stem een beetje beu haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Lekkere actie van Randy, loopt ie mooi wat opbrengsten mis denk ik zo..

haha de weg die hij nu ingeslagen is zal hem sowieso opbrengsten kosten. bouttracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:25 
 
Hardtraxxer

delange schreef:
ik heb dit nummer eens met het 'volle' verstand geluisterd. ran-d maakt kans op de brennanheart-award van 2012. even z'n doos met geluidjes uit de kast getrokken en alles wat ooit is gebruikt is direct in een plaat gooien.

lekker origineel zelf wat inspreken in een plaat. dat is wel leuk, aangezien hij dat nooit eerder heeft gedaan. in de break lijkt het wel of hij een backstreetboys nummer gecoverd heeft.
even z'n claps erin gooien, daarna komt het vervolg van de break. slappe synth en langdradige break.
De climax komt erin en m'n angsten worden waar. slappe kicks en overdreven pitchkicks gebruikt wat zatox ook gebruikt in 'it must be'. daarna weer een (te lange) break en een nog slapper tweede deel van de climax.

bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.


:cry:

Met veel dingen eens, maar je druk het wel erg zwart-wit uit.
Naar mijn mening is de synth bijvoorbeeld niet slecht, pitchkicks passen er ook wel bij.
Inspiratieloos en niet-origineel is ook niet helemaal juist denk ik, al spreekt hij steeds zelf in, maar de melodielijn en opbouw is lang niet makkelijk...
Al met al is deze track nou niet echt een knaller, maar slecht toch ook niet... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

delange schreef:
bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.


Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant op :thumbdown:

Kan mooi bij het lijstje van namen die me teleur stellen t.o.v. het verleden:

- Zatox
- Frontliner
- Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
delange schreef:
bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.


Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant op :thumbdown:

Kan mooi bij het lijstje van namen die me teleur stellen t.o.v. het verleden:

- Zatox
- Frontliner
- Ran-D

- Brennan Heart (ookal gaat hij de goed richting weer op nogsteeds afgeschreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 02:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spreekt me toch aan op een of andere manier maar die Backstreet Boys vocals mogen van mij wel naar Amerika verzonden worden in een pakje via de UPS op dinsdag en dan graag in de ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 02:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.

Wat hebben deze tracks en HoW met elkaar te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 02:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Maestro N schreef:
Dan hoor ik in HWS eerst dit en daarna The House of Wax, wat een contrast man.

Wat hebben deze tracks en HoW met elkaar te maken?


Opbouw in een setlist. Eerst dit nummer en dan House Of Wax
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
delange schreef:
bij deze is ran-d niet meer iemand die mij interesseert.


Ik word er gewoon moe van. Klaar met deze man, gaat duidelijk de verkeerde kant op :thumbdown:

Kan mooi bij het lijstje van namen die me teleur stellen t.o.v. het verleden:

- Zatox
- Frontliner
- Ran-D

- Max Enforcer
- Tatanka
- The Prophet
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks