Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:33 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Ran-D

Track(s): My Way

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:36 
 
Hardtraxxer

deze track weet me te pakken ran-d :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:42 
 

Klinkt niet slecht, alleen waarom moet onze Ran-D nou zoveel tracks uitscheiten en niks releasen. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een poep, ran D vocals, ran D kick, Ran D synth, ik word moe van deze meneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Ran-D, waar ben je toch mee bezig. Ik ben mijn interesse in deze man totaal verloren! Elke keer die vocalen en dan zijn ze ook nog zo cheesy als maar kan. De rest daaromheen vind ik niet beter dan de vocalen. Hij heeft zijn samplebox heel iets vernieuwd lals ik dat zo hoor en in het begin heeft hij iets anders geprobeerd lijkt het wel.

ff iets wat niet met die track te maken heeft; die freakin' 'frangler' in al zijn sets! -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een standaard Ran-D track in een nieuw jasje.. Sorry Randy, je weet mij helaas ook steeds minder te boeien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:05 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Ran-D, waar ben je toch mee bezig. Ik ben mijn interesse in deze man totaal verloren! Elke keer die vocalen en dan zijn ze ook nog zo cheesy als maar kan. De rest daaromheen vind ik niet beter dan de vocalen. Hij heeft zijn samplebox heel iets vernieuwd lals ik dat zo hoor en in het begin heeft hij iets anders geprobeerd lijkt het wel.

ff iets wat niet met die track te maken heeft; die freakin' 'frangler' in al zijn sets! -_-


Bedoel je niet flanger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:10 
 
Hardtraxxer

De climax is een getweekte versie van de intro van it must be..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is deze niet op Rebirth gedraaid, staat me iets bij van die vocals.
Maar over de track zelf: wat een schijtvocals weer, altijd t zelfde liedje. Ik vind het melodie wel heel vett.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:24 
 
Hardtraxxer

Mid-intro vind ik heel erg lekker!
Climax lijkt inderdaad te veel op It Must Be en is ook niet erg bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:34 
 

jambekkie schreef:
Ran-D, waar ben je toch mee bezig. Ik ben mijn interesse in deze man totaal verloren! Elke keer die vocalen en dan zijn ze ook nog zo cheesy als maar kan. De rest daaromheen vind ik niet beter dan de vocalen. Hij heeft zijn samplebox heel iets vernieuwd lals ik dat zo hoor en in het begin heeft hij iets anders geprobeerd lijkt het wel.

ff iets wat niet met die track te maken heeft; die freakin' 'frangler' in al zijn sets! -_-

Zelfs onze jambek die verliest interesse, nu Emmerick nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:37 
 
Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
jambekkie schreef:
Ran-D, waar ben je toch mee bezig. Ik ben mijn interesse in deze man totaal verloren! Elke keer die vocalen en dan zijn ze ook nog zo cheesy als maar kan. De rest daaromheen vind ik niet beter dan de vocalen. Hij heeft zijn samplebox heel iets vernieuwd lals ik dat zo hoor en in het begin heeft hij iets anders geprobeerd lijkt het wel.

ff iets wat niet met die track te maken heeft; die freakin' 'frangler' in al zijn sets! -_-

Zelfs onze jambek die verliest interesse, nu Emmerick nog


Edit: track is leuker geworden na paar keer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer hetzelfde verhaal. Vind de climax opzich nog wel wat hebben though. Lijkt wel veel op It Must Be, alleen stoor ik me bij dit nummer minder aan de pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hier niet eens naar luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:50 
 
Hardtraxx Elite

Ran-D
New solo track almost finished for tonight. I'll play it for the first time at Scantraxx X in the HMH. The name of the track is Ran-D - #myway In a few hours i'm leaving for Hardshock, where I play at 22:00! Wherever you guys are, have a good weekend. Those who are gonna be at one of these events, see you tonight ;-) We're gonna have a partyyyyy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt inderdaad zeer hard op It Must Be.
Ikzelf ben ook geen echte fan meer van Ran-D, altijd datzelfde verhaaltje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Hmm, weet het niet met deze. De vocals gaan toch wel echt een beetje te ver hoor, maar toch klinkt het wel leuk en euforisch
helemaal in deze tijd van het jaar appreciƫer ik dat vaak wat meer. Misschien nog een paar keer luisteren.
Melodie en midintro klinken wel lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:50 
 
Hardtraxx Elite

melodie klinkt wel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :thumbsup: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:51 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
ff iets wat niet met die track te maken heeft; die freakin' 'frangler' in al zijn sets! -_-

Ja irritant he, zo'n Frangler ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxxer

Laat ik er weer eens even wat positiefs in gooien hoor :D

Wat een ontzettend VETTE plaat :loving: ik houd van die vocals, ik houd gewoon van Ran-D zijn stijl. Heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie en lead in de climax lijkt erg veel op die van It must be. Verder wel redelijk plaatje, op de kaasvocals na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Laat ik er weer eens even wat positiefs in gooien hoor :D

Wat een ontzettend VETTE plaat :loving: ik houd van die vocals, ik houd gewoon van Ran-D zijn stijl. Heerlijk dit!


en ik houd van jou.. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:53 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer goed!
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks