Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Artiest: Ran-D

Track(s): Living For The Moment (Remix)

Sample/video:
View on YouTube
Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Eerste indruk is goed. Even op HQ wachten.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Bacchus wrote:Eerste indruk is goed. Even op HQ wachten.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Gister al een paar mensen gevraagd; Wat is er geremixt? Kick zou hier en daar wel beetje anders zijn, maar verder is d'r niks veranderd :P
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Mwah... Ik weet het nog niet.
Last edited by GT500eleanor on 11 Sep 2011 20:58, edited 2 times in total.
A
G1LL wrote:Gister al een paar mensen gevraagd; Wat is er geremixt? Kick zou hier en daar wel beetje anders zijn, maar verder is d'r niks veranderd :P
Als ik het goed hoor, is de melodie ook wat anders. Maar kan het niet goed horen omdat dit wel dikke schijt kwaliteit is
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Melodie was anders op ML, maar weet niet, ik kreeg er geen bijzonder gevoel van.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Maximize wrote:Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder :)
Deed met niks gister, niks van gemerkt :P
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Vocals zijn ook opnieuw ingezongen als ik het zo hoor. Of iig anders bewerkt. En de melodie is wel degelijk anders. Maar om dit nu een volwaardige remix te zien, en dit ook te gaan releasen. Lijkt mij nogal overbodig, maar we zullen zien wat de HQ laat horen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
G1LL wrote:
Maximize wrote:Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder :)
Deed met niks gister, niks van gemerkt :P
Nja ik stond met Michel van t vip deck te kijken en daar gingen ze aardig hard. Maar over het algemeen ging alle kicks daar wel hard haha :P
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Taxi wrote:Vocals zijn ook opnieuw ingezongen als ik het zo hoor. Of iig anders bewerkt. En de melodie is wel degelijk anders.
Inderdaad, ik denk wel dat ie in ieder geval kwalitatief beter is dan het origineel. :) Ben benieuwd, lijkt me een dikke track! :D
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Klinkt goed!
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
melodie is idd wel een stukkie anders. wel chill dat deze geremixt is want dan wordt hij ws wel weer vaker gedraaid. was het eerste nummer dat ik van ran-d kende dus doet me wel beetje aan jaren terug denken ^^
dat de kicks harder lijken kan ook gewoon aan het geluid liggen in de hangar want daar klonk alles hard :P
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik hoor in ieder geval andere vocals met een andere melodie (ik heb dr geen hoge verwachtingen van). Hardere kicks zou wel kunnen, ik kan het niet horen maar ik hoop dat het klopt.
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
Vocals opnieuw ingezongen. (minder mooi, iets te geforceerd)
Melodie niet beetje anders, ik vind hem wel erg gemanipuleerd. De feeling van de melodie ligt nu echt eraf vergeleken met de original.

Dus nee, dit is niet zo'n remix wat toevoegt.
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
melodie klinkt duidelijk anders.
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Pete wrote:Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .
Terrecht dat je na Sorrow weg loopt, want harder word het haast niet! :drool:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Melodie is anders... weet niet of ik het nou vetter vind ^^
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Maximum wrote:
Pete wrote:Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .
Hehe , we waren sws van plan toen weg te lopen. dachten we.. ff kijken waar die mee opent. nummer ff geluisterd. Daarna kwam sorrow, konden we niet weg haha :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Pete wrote:
Maximum wrote:
Hehe , we waren sws van plan toen weg te lopen. dachten we.. ff kijken waar die mee opent. nummer ff geluisterd. Daarna kwam sorrow, konden we niet weg haha :P
Haha oke vet! Heerlijk nummer is dat! Gare opbouw dan trouwens! Daarna kwam zeker Future Shock of Feel My Fire!? :lol: Hoorde deze al op Mystery Land, deed me toen al weinig, is wel veel in de melo verandert en het intro schijnt een dikke reverse te hebben volgens Randy zelf, ik ben benieuwed naar de volledige HQ en met name de Mid-Intro en Outro, want die knallen altijd het lekkerst in Ran-D tracks vind ik!
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
View on YouTube

Kwam deze tegen, iets betere kwaliteit. Ik vind de zang wel gewoon overtuigend. Melodielijn is heel erg veranderd, dat vind ik wel minder, omdat de vorige echt een rechtlijnige melodie was, zonder extra effectjes of akkorrdjes. Nu is 'ie heel "moeilijk", hoewel de nieuwe hogere tonen wel leuk klinken.
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Seneeq wrote: Kwam deze tegen, iets betere kwaliteit. Ik vind de zang wel gewoon overtuigend. Melodielijn is heel erg veranderd, dat vind ik wel minder, omdat de vorige echt een rechtlijnige melodie was, zonder extra effectjes of akkorrdjes. Nu is 'ie heel "moeilijk", hoewel de nieuwe hogere tonen wel leuk klinken.
mee eens;)
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Vind hem zo op het eerste gehoor nou niet echt verbeterd ten opzichte van het origineel (met die geniale melodie). Ik zal hem over een tijdje nog eens een keer luisteren in goede kwaliteit.