Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Ran-D

Track(s): Living For The Moment (Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste indruk is goed. Even op HQ wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:46 
 
Hardtraxx Elite

Bacchus schreef:
Eerste indruk is goed. Even op HQ wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister al een paar mensen gevraagd; Wat is er geremixt? Kick zou hier en daar wel beetje anders zijn, maar verder is d'r niks veranderd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:49 
 
Hardtraxxer

Mwah... Ik weet het nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:49 
 

G1LL schreef:
Gister al een paar mensen gevraagd; Wat is er geremixt? Kick zou hier en daar wel beetje anders zijn, maar verder is d'r niks veranderd :P

Als ik het goed hoor, is de melodie ook wat anders. Maar kan het niet goed horen omdat dit wel dikke schijt kwaliteit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie was anders op ML, maar weet niet, ik kreeg er geen bijzonder gevoel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder :)


Deed met niks gister, niks van gemerkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocals zijn ook opnieuw ingezongen als ik het zo hoor. Of iig anders bewerkt. En de melodie is wel degelijk anders. Maar om dit nu een volwaardige remix te zien, en dit ook te gaan releasen. Lijkt mij nogal overbodig, maar we zullen zien wat de HQ laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Maximize schreef:
Melodie is heel anders en de kick is een stuk harder. Een heel stuk harder :)


Deed met niks gister, niks van gemerkt :P


Nja ik stond met Michel van t vip deck te kijken en daar gingen ze aardig hard. Maar over het algemeen ging alle kicks daar wel hard haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Vocals zijn ook opnieuw ingezongen als ik het zo hoor. Of iig anders bewerkt. En de melodie is wel degelijk anders.

Inderdaad, ik denk wel dat ie in ieder geval kwalitatief beter is dan het origineel. :) Ben benieuwd, lijkt me een dikke track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:53 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 00:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

melodie is idd wel een stukkie anders. wel chill dat deze geremixt is want dan wordt hij ws wel weer vaker gedraaid. was het eerste nummer dat ik van ran-d kende dus doet me wel beetje aan jaren terug denken ^^
dat de kicks harder lijken kan ook gewoon aan het geluid liggen in de hangar want daar klonk alles hard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor in ieder geval andere vocals met een andere melodie (ik heb dr geen hoge verwachtingen van). Hardere kicks zou wel kunnen, ik kan het niet horen maar ik hoop dat het klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals opnieuw ingezongen. (minder mooi, iets te geforceerd)
Melodie niet beetje anders, ik vind hem wel erg gemanipuleerd. De feeling van de melodie ligt nu echt eraf vergeleken met de original.

Dus nee, dit is niet zo'n remix wat toevoegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 10:08 
 
Hardtraxxer

melodie klinkt duidelijk anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .

Terrecht dat je na Sorrow weg loopt, want harder word het haast niet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Melodie is anders... weet niet of ik het nou vetter vind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Pete schreef:
Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .

Terrecht dat je na Sorrow weg loopt, want harder word het haast niet! :drool:


Hehe , we waren sws van plan toen weg te lopen. dachten we.. ff kijken waar die mee opent. nummer ff geluisterd. Daarna kwam sorrow, konden we niet weg haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Maximum schreef:
Pete schreef:
Vond deze remix echt niks.. 1e 2 nummers op Q-Base mee gepakt van Ran-D .. Hij opende hiermee zijn sets.. (samen met sorrow) .

Terrecht dat je na Sorrow weg loopt, want harder word het haast niet! :drool:


Hehe , we waren sws van plan toen weg te lopen. dachten we.. ff kijken waar die mee opent. nummer ff geluisterd. Daarna kwam sorrow, konden we niet weg haha :P

Haha oke vet! Heerlijk nummer is dat! Gare opbouw dan trouwens! Daarna kwam zeker Future Shock of Feel My Fire!? :lol: Hoorde deze al op Mystery Land, deed me toen al weinig, is wel veel in de melo verandert en het intro schijnt een dikke reverse te hebben volgens Randy zelf, ik ben benieuwed naar de volledige HQ en met name de Mid-Intro en Outro, want die knallen altijd het lekkerst in Ran-D tracks vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Kwam deze tegen, iets betere kwaliteit. Ik vind de zang wel gewoon overtuigend. Melodielijn is heel erg veranderd, dat vind ik wel minder, omdat de vorige echt een rechtlijnige melodie was, zonder extra effectjes of akkorrdjes. Nu is 'ie heel "moeilijk", hoewel de nieuwe hogere tonen wel leuk klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:15 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
Kwam deze tegen, iets betere kwaliteit. Ik vind de zang wel gewoon overtuigend. Melodielijn is heel erg veranderd, dat vind ik wel minder, omdat de vorige echt een rechtlijnige melodie was, zonder extra effectjes of akkorrdjes. Nu is 'ie heel "moeilijk", hoewel de nieuwe hogere tonen wel leuk klinken.


mee eens;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind hem zo op het eerste gehoor nou niet echt verbeterd ten opzichte van het origineel (met die geniale melodie). Ik zal hem over een tijdje nog eens een keer luisteren in goede kwaliteit.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks