Hallo,
Ik moet volgende week vrijdag draaien en ik zou mijn set graag openen met Ran-D - Living For The Moment (2011 Remix), waarmee hij zijn set op Qlimax opende (voor de mensen die 'm niet kennen:
http://www.youtube.com/watch?v=TWYcSBHfPTQ).
Ik kan deze track echter nergens vinden, weet iemand toevallig of de full track ergens te krijgen is? Wil er best voor betalen:)
Alvast heel erg bedankt!
Aron