Related topics
- View the latest post: Ran-D - Living For The Moment (2020 Remix) (SCANTRAXX355)
- View the latest post: Ran-D - Living For The Moment (2011 Remix)
- View the latest post: Zero Days - Living For The Moment (DT135)
- View the latest post: Living For The Moment (2011 Remix)
- View the latest post: Conzpiracy - Living For The Moment (Mix 11-12-2009)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Kom eens onder je steen vandaan.
is een paar weken geleden al ge-freereleased.
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Weet niet welke connecties jij hebt, maar deze is echt no-way free-released. Hij heeft hem zelfs voor qlimax nog aan zitten passen..Kepro wrote:Kom eens onder je steen vandaan.is een paar weken geleden al ge-freereleased.
Kepro wrote:Kom eens onder je steen vandaan.is een paar weken geleden al ge-freereleased.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
denk dat je better on the otherside bedoeld?Kepro wrote:Kom eens onder je steen vandaan.is een paar weken geleden al ge-freereleased.
Last edited by Wildstylerz on 28 Nov 2011 12:07, edited 6 times in total.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Kom zelf eens onder die rots vandaan.Kepro wrote:Kom eens onder je steen vandaan.is een paar weken geleden al ge-freereleased.
Niks aan. Melodie is er alleen maar slechter op geworden.
Inderdaad,Wildstylerz wrote:denk dat je better on the otherside bedoeld?Kepro wrote:Kom eens onder je steen vandaan.is een paar weken geleden al ge-freereleased.
Millard Fillmore wrote:Kom zelf eens onder die rots vandaan.Kepro wrote:Kom eens onder je steen vandaan.is een paar weken geleden al ge-freereleased.
Had twee tracks verward, relax man.
Tja als je het zelf zegt kan je wat terug verwachten tochKepro wrote:Inderdaad,Wildstylerz wrote:denk dat je better on the otherside bedoeld?Kepro wrote:Kom eens onder je steen vandaan.is een paar weken geleden al ge-freereleased.
Millard Fillmore wrote:Kom zelf eens onder die rots vandaan.Kepro wrote:Kom eens onder je steen vandaan.is een paar weken geleden al ge-freereleased.
Had twee tracks verward, relax man.
Ik vind zelf het orgineel beter, deze melo volg ik niet helemaal.
Geen verkeerde track overigens, maar ook niet echt speciaal..
Klopt maar waarom die millard er zich er dan mee moet bemoeien.
doet het zelfde wat jij doet......Kepro wrote:Klopt maar waarom die millard er zich er dan mee moet bemoeien.
En zo kunnen we blijven doorgaan.roberttt wrote:doet het zelfde wat jij doet......Kepro wrote:Klopt maar waarom die millard er zich er dan mee moet bemoeien.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Wen der maar aan dat is hardtraxx willen altijd gelijk hebben 
Zeker weten!!roberttt wrote:kippenvel momentje op qlimax (l)
Had het verwacht/gehoopt
-
J
Neem aan dat ie dit jaar nog komt? Free/-Release
Dit soort opmerkingen mogen van mij ook meteen de prullenbak ingegooid worden.Ricardo1991 wrote:Wen der maar aan dat is hardtraxx willen altijd gelijk hebben
Dit soort shit zit op het niveau van een oorwurm in coma.
-
A
Qlimaxx was dit echt zo vet
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
:facepalm:Piaaa wrote:Dit soort opmerkingen mogen van mij ook meteen de prullenbak ingegooid worden.Ricardo1991 wrote:Wen der maar aan dat is hardtraxx willen altijd gelijk hebben
-
A
*probeert ondertitel te halen*Piaaa wrote:Dit soort opmerkingen mogen van mij ook meteen de prullenbak ingegooid worden.Ricardo1991 wrote:Wen der maar aan dat is hardtraxx willen altijd gelijk hebben
Totaal niet, heb een hekel aan qoute ondertitelsAnonymous wrote:*probeert ondertitel te halen*Piaaa wrote:Dit soort opmerkingen mogen van mij ook meteen de prullenbak ingegooid worden.Ricardo1991 wrote:Wen der maar aan dat is hardtraxx willen altijd gelijk hebben
-
T
Dit was mijn Qlimax 2011 hoogtepuntje 
Ik moet toegeven dat ik ditzelfde ook vaak denk als ik comments van je leesPiaaa wrote:Totaal niet, heb een hekel aan qoute ondertitelsAnonymous wrote:*probeert ondertitel te halen*Piaaa wrote:Dit soort opmerkingen mogen van mij ook meteen de prullenbak ingegooid worden.
Ik zou ze als ik jou was allemaal in je onderschrift zetten 
Laten we nu maar weer ontopic gaan.
Nee, bahPiaaa wrote:Ik zou ze als ik jou was allemaal in je onderschrift zetten
ONTOPIXXX:
Erg zonde inderdaad... Van deze unit had ie gewoon af moeten blijven imoNando wrote:Melodie is er alleen maar slechter op geworden.