Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Het meezing effect in de melodie is wel weg zo, vocals zijn er wel op vooruit gegaan lijkt me zo.. ff HQ afwachten :thumbup:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
ik vind hem niet verkeerd, wat hierboven al is gezegd de vocals zijn er wel op vooruit gegaa nzo te horen.
ik kan niet zoveel van de melodie horen maar hij klinkt toch niet zo raar op het eerste gehoor.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Er was iets gezegt over een reverse bass in de intro? Iemand die gehoord?
Klinkt niet echt als een verbetering :)
B
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Klonk egt dik op Q-Base! De melodie en kicks zijn wel degelijk veranderd;) ging stukken harder;)
Heerlijk nummertje :thumbsup:
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Nrgizer wrote:Er was iets gezegt over een reverse bass in de intro? Iemand die gehoord?
Klinkt niet echt als een verbetering :)
De intro van Ran-D was het anthem van Q-Base, weet even niet meer welke remix. Daarna begon deze meteen in de break met de zang, dus kan het niet bevestigen. Hoop wel dat de intro wat korter is als het origineel.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Beter als het origineel. Het origineel is hardstikke leeg.
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
vind deze ook beter dan het origineel!
Het meezing effect is er nog steeds en de vocals zijn ook een beetje opgekrikt, vind dit gewoon een lekkah nummah
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Vocals zijn egt een wereld van verschil met de oude, veel en veel beter + daarvoor, kan voor de rest er niet veel uit op maken, maar mag hopen dat hij wel nieuwe kicks heb gebruikt. Oude zijn natuurlijk ver onder niveau nu... Denk dat het voor de rest ook wel goed zit (Z'n normale producties kennende)
Ben nog niet egt van de melo overtuigd, origineel was gewoon bazig. Maar die conclusie trek ik als er HQ is :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jammer dat hij z'n tijd in deze plaat steekt. Rebuild dan Fanatics ofzo.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
View on YouTube
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
TiMOTHYb wrote:Jammer dat hij z'n tijd in deze plaat steekt. Rebuild dan Fanatics ofzo.
Ran-D: Fanatics ga ik sowieso remixen. Ik heb destijds een com crash gehad en het is niet zo eenvoudig om die projecten weer werkend te krijgen. De kans is zelfs erg klein dat ze nog gaan werken, ik heb eigen al veel geprobeerd maar tot nu toe nog zonder resultaat. Dit betekent dat ik veel elementen weer overnieuw moet maken. Gelukkig kan ik nog wel wat wav's van m'n oude systeem afhalen. Fanatics gaat dus zeker nog wel iets mee gebeuren. Better on the other side twijfel ik over, wellicht wordt dat een free web release.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Oh, dat is wel beter dan! Bedankt.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
De melodie in het origineel is een van de mooiste die ik ooit gehoord heb en ook de sfeer is ongekend sterk. De melodie in deze is minder en wat moeilijk te volgen, maar de sfeer zit er nog steeds in! Ik vind het een geslaagde update.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Leuke remix, maar ik hoor liever het origineel. Mocht best wat vaker gedraaid worden.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
wootum wrote:De melodie in het origineel is een van de mooiste die ik ooit gehoord heb en ook de sfeer is ongekend sterk.
True, het is geen verkeerde track.. Maar puur om het feit dat origineel zo goud was en nogsteeds is vind ik 'm enorm tegenvallen :( Had van mij niet gehoeven dit...
Hardtraxx Beheerder
last seen 9 days ago
Leuk gedaan, ik vind niet dat deze track ervoor zorgt dat het origineel ondergesneeuwd word. ik vind hem natuurlijk minder lekker dan het origineel maar dat komt door die melodie. :loving:
T
Hardtraxxer
80 posts member since 2011
last seen Oct 2012
niet echt kapot van..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Vocals zijn iets minder verschrikkelijk, maar de melodie is compleet waardeloos. Doe mij m'n eigen break/vocal cut maar :love:
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Origineel is altijd een van me favorieten geweest. Vind bij deze remix alleen de kicks erop vooruit gegaan, de melodie + vocals pakken me een heel stuk minder dan in het origineel.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Komt deze nog ooit?
Hardtraxx Beheerder
last seen 9 days ago
Fusionmania wrote:Komt deze nog ooit?
is er allang.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
hij heeft het toch over de 2011 mix.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
emmerick wrote: hij heeft het toch over de 2011 mix.
exuses, hier staat ie
http://www.hardstyle.com/album/various- ... iner/32608

Edit: Vaag, had hem toen in de 2011 edit, staat ook zo op mn iphone. was 100% zeker dat het emporium 2012 cd was.