Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Dacht ik er eindelijk van af te zijn..... Nee geintje, wildstylez (als ie daadwerkelijk van hem is) heeft er gewoon zijn eigen twist aan gegeven, maar vind hem nu nog niet echt wat toevoegen.
Kheb hem gisteren ook gehoord.
Het leek niet echt een remix, maar een mashup met Give It Up ofzo...
Er kwamen duidelijke Noisecontrollers elementen in...
Het leek niet echt een remix, maar een mashup met Give It Up ofzo...
Er kwamen duidelijke Noisecontrollers elementen in...
-
N
Juist, ehm.. Jammer. Kutvocals heb ik nu wel gehoord. De mainpart melodie is best oké, maar het duurt allemaal weer zo ontzettend lang voordat ie daar komt.
vond er niks aan! Klink niet af ofzo
Zijn we er eindelijk redelijk vanaf op feesten komt er weer zo'n kut remix om hem vervolgens nog 100x aan te moeten horen.
-
J
Denk dat dit een Noisecontrollers remix is, zou me ook niet verbazen misschien aangezien Ran-D ook Crump remixed, en dus misschien NC Feel my Fire. 
Remix klinkt best aardig, kick klinkt op lage kwaliteit een beetje Future Shock-achtig (maar echt goed is het niet te horen).
Weet alleen niet of ik zin heb in extra Feel My Fire. Aan de andere kant ook wel een logische plaat om te remixen, heeft het goed gedaan.
Weet alleen niet of ik zin heb in extra Feel My Fire. Aan de andere kant ook wel een logische plaat om te remixen, heeft het goed gedaan.
-
A
Origineel vind ik sterk, maar deze klinkt ook niet verkeerd 
Totaal niet logisch vind ik, aangezien je die plaat op geen enkele manier kunt verbeteren.Khadber wrote:Aan de andere kant ook wel een logische plaat om te remixen, heeft het goed gedaan.
Er valt niet makkelijk een andere sfeer in te creeëren. Zodra je dezelfde sfeer creeërt, heeft het toch geen zin om deze te remixen.
Als ik Wildstylez was, had ik een andere plaat uitgekozen. Maar goed, het kwaad is nou eenmaal geschiedt en we wachten een betere preview af.
Jep maar is niet zo, je hoort duidelijk wildstylez kick, wildstylez downlifter en wildstylez samples voor de climaxJEFSKIII wrote:Denk dat dit een Noisecontrollers remix is, zou me ook niet verbazen misschien aangezien Ran-D ook Crump remixed, en dus misschien NC Feel my Fire.
Klapte er nice opAlmighty wrote:Origineel vind ik sterk, maar deze klinkt ook niet verkeerd
Nrgizer wrote:Klapte er nice opAlmighty wrote:Origineel vind ik sterk, maar deze klinkt ook niet verkeerd
Klinkt echt wel tof, niet zo heel veel veranderd, maar de kicks zijn echt wel hard. ook zitten er gelukkig geen springkicks in.
K vond de kicks van het origineel niet echt heel sterk, en de Wildstylez kick is toch wel erg lekker.. dus prima plaatje, alleen is het meer een refix, re-amp dan remix
Weer een jaar om dit nummer uit te kotsen 
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
haha lijkt net een eendje, kwa kwa kwa kwa 
Hier kan ik echt zo intens boos om worden. Godgloeiende, t was eindelijk klaar met die grafplaat...
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
jeuhj wat een held
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Niet slecht, maar origineel blijft zonder twijfel beter. Mocht hij wel iets meer met dit nummer gedaan hebben, liefste eigen vocals ervoor gebruiken, maar neeeuj, dat hoeft niet volgens hem 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Niet slecht, maar originele blijft beter.
-
S
SAY WHAT!? 
Lijkt meer gewoon een simpele edit dan een remix of niet?