Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:02 
 
Hardtraxxer

D-Teq schreef:
Klinkt een beetje raar ja die vocals, voor de rest vind ik deze remix wel leuk alleen heb ik dit nummer al vaak genoeg gehoord. Maargoed als hij niet te vaak gedraaid wordt kan het nog wel leuk zijn ;) .

Vind het jammer dat Wildstylez em niet gedraaid heeft vorige week bij XQ NC ! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:19 
 

Tienus schreef:
D-Teq schreef:
Klinkt een beetje raar ja die vocals, voor de rest vind ik deze remix wel leuk alleen heb ik dit nummer al vaak genoeg gehoord. Maargoed als hij niet te vaak gedraaid wordt kan het nog wel leuk zijn ;) .

Vind het jammer dat Wildstylez em niet gedraaid heeft vorige week bij XQ NC ! :(

nvm, in de war met Qountdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was jij ook op Qountdown? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar zit de kracht/energie van deze plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oef, de kicks klinken op het eerste gehoor helemaal nergens naar :/ Kan natuurlijk ook liggen aan Joetjoep en de kwaliteit van de opname, maar toch. Ik kan het origineel echt niet meer horen. Ook daar zat -net als in deze remix- amper energie in. Moet wel zeggen dat ik deze beter vind dan het origineel. Wel jammer trouwens van die uberpitch in de tweede climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn bij Wildstylez meestal wel orde, dus ik verwacht dat het eigenlijk wel goed komt.
Het idee van de track is op zich wel gaaf, maar ik vraag me alleen af of het wel zo nodig was om hem NU al te remixen, aangezien het orgineel ook best vaak gedraaid wordt (soms tot irritatie aan toe).

Het euforische randje in de break vind ik dan wel weer heel subtiel geplaatst, goed gedaan!

edit: komen dus ook terug in de tweede climax, leuk! Op zich wel leuk gedaan dus, maar eerste punt blijft staan voor mijn gevoel, al ben ik wel blij dat er dus variatie in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:12 
 
Hardtraxx Addict

waar blijft deze dan? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HA! Ik wist dat het een remix was. En Daan me maar niet geloven... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
waar blijft deze dan? :(

Geen idee of er nog wat mee gedaan wordt, Wildstylez draait hem in ieder geval zelf nooit meer laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

TheSoundOfHardstylez schreef:
waar blijft deze dan? :(

waar blijft you & me 2010 edit en 2011? waar blijft meneater remix waar de kicktool waar just as easy again? music or noize frontliner remix? pouding sences zany & nc edit? wildstylez alleen?> shreek hhz remix? down with the hardstylez? wild one bootleg(IS NIEUW JA) ugh zo kennen we bij alles wel wat neerpleuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 09:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Las ik nergens iets van een Wildstylez album ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 09:37 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
waar blijft deze dan? :(

waar blijft you & me 2010 edit en 2011? waar blijft meneater remix waar de kicktool waar just as easy again? music or noize frontliner remix? pouding sences zany & nc edit? wildstylez alleen?> shreek hhz remix? down with the hardstylez? wild one bootleg(IS NIEUW JA) ugh zo kennen we bij alles wel wat neerpleuren


Helemaal mee eens.
Met die kicktool bedoel je underworld - born slippy de wildstylez edit? Waar blijft de just as easy die was opgenomen op XQ? De Pouding senses edit mag niet uitkomen. Deze is heilig. Misschien over een paar jaar, maar nu nog niet. Shreek HHZ remix is al een tijdje uit. En down with the hardstyle zal hoop ik nooit uitkomen, wat een vocals :cry: .
Wild One zal binnenkort wel free-released worden denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
HA! Ik wist dat het een remix was. En Daan me maar niet geloven... :')

Jij had het over een remix van Put It On, dekselse schavuit dat je dr bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Tienus schreef:
Wildstylerz schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
waar blijft deze dan? :(

waar blijft you & me 2010 edit en 2011? waar blijft meneater remix waar de kicktool waar just as easy again? music or noize frontliner remix? pouding sences zany & nc edit? wildstylez alleen?> shreek hhz remix? down with the hardstylez? wild one bootleg(IS NIEUW JA) ugh zo kennen we bij alles wel wat neerpleuren


Helemaal mee eens.
Met die kicktool bedoel je underworld - born slippy de wildstylez edit? Waar blijft de just as easy die was opgenomen op XQ? De Pouding senses edit mag niet uitkomen. Deze is heilig. Misschien over een paar jaar, maar nu nog niet. Shreek HHZ remix is al een tijdje uit. En down with the hardstyle zal hoop ik nooit uitkomen, wat een vocals :cry: .
Wild One zal binnenkort wel free-released worden denk ik..


Noisecontrollers - shreek (headhunterz remix) is nog nooit uitgekomen ;) en ja ik bedoel underworld - born slippy
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
HA! Ik wist dat het een remix was. En Daan me maar niet geloven... :')

Jij had het over een remix van Put It On, dekselse schavuit dat je dr bent!

Daar is ook een edit van. :P

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks