Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 09:22 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Ran-D

Track(s): Feel My Fire (Rapid Rodge Remix)

Sample/video:


Bron: FACEBOOK
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 09:23 
 
Hardtraxx Elite

Vind het echt een rommelig nummer en een beetje onsamenhangend, klinkt niet als een geheel ofzo.
Voor mij een 'nee'.

Ben wel benieuwd wat de rest hiervan vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 09:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal veel te druk, onsamenhangend wat ramon al zegt. Kicks klinken ook voor geen meter, ik zet het origineel wel weer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel vind ik echt een ontzettend irritant nummer. Van deze remix kan ik de eerste 2 minuten best waarderen (al is de kick vrij beroerd), maar daarna hoeft het van mij ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat dit hier en niet in producers corner? Lijkt me geen officiele remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hij heeft wel al een release gehad, dus in principe mag het wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de climax best wel vet met die melo die een beetje is aangepast :thumbup: Alleen kicks is :/ toch jammer hier had wat meer in kunnen zitten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 15:39 
 
Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
Vind het echt een rommelig nummer en een beetje onsamenhangend, klinkt niet als een geheel ofzo.
Voor mij een 'nee'.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt gewoon nergens naar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwam deze niet voorbij op XXlerator?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:23 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
klinkt gewoon nergens naar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Youri schreef:
Kwam deze niet voorbij op XXlerator?


Citaat:
this is my remix: Feel My Fire from Ran-D! Solutio & The I's played the track in front of 5000 party people at Xxlerator Outdoor in their last set together! And later the track was being played at Q-dance radio on The Magic Show!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als dit een officiele remix zou worden eet ik me schoen op
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid-intro vind ik wel tof, heerlijk energiek. Verder natuurlijk niet veel soeps, met name de kicks zijn een lachertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
klinkt gewoon nergens naar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Rickzel schreef:
klinkt gewoon nergens naar >.<


Hoe zit het eigenlijk hiermee?

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha die WS remix was ik toen echt helemaal enthousiast over, zou wel niks meer mee gebeuren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mid moet raw voorstellen en de climax trekt weer meer naar het origineel? Vind het niet zo'n succes. Laat Wildstylez die van hem maar afmaken inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie is niet helemaal gelukt. :lol: Klinkt echt niet.
Geen geslaagde remix. Liever dat het origineel een keer terug te vinden is in een set dan deze remix veel vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dit op een feest wordt gedraaid zeg! :lol: Ik vind dat er in de sounds best potentie zit, maar er moet nog wel veel aan gebeuren vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik stopte met luisteren toen ik 'POK POK POK' hoorde. Dit is toch geen remix man, noem dit lekker een bootleg. Het origineel staat hier kilometers vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 14:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bij het horen van de eerste kick afgezet. Werk aan de winkel!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks