Ik vond aan het origineel vrij weinig, dus ik ben nu wel benieuwd naar HQ!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
THardtraxxer
- 80 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
nou, jippie..
Spreekt mij echt aan. Dikke remix, stuk minder cheesy dan origineel. Behoudt toch genoeg elementen van het origineel terwijl er wat leuke dingen worden toegevoegd. Leuke aanvulling zo 
Klinkt als een geslaagde remix, maar nog even HQ afwachten voor een eindoordeel.
Origineel vond ik ook altijd wel vet, alleen jammer dat ie op een gegeven moment heel erg overplayed werd.
Origineel vond ik ook altijd wel vet, alleen jammer dat ie op een gegeven moment heel erg overplayed werd.
Eensch! Vond 't origineel ook al heel vet trouwens!PNXRMX wrote:Spreekt mij echt aan. Dikke remix, stuk minder cheesy dan origineel. Behoudt toch genoeg elementen van het origineel terwijl er wat leuke dingen worden toegevoegd. Leuke aanvulling zo
precies dit. wildstylez weet altijd wel iets unieks te maken. volle vertrouwen!wootum wrote:Dacht ik er eindelijk van af te zijn..... Nee geintje, wildstylez (als ie daadwerkelijk van hem is) heeft er gewoon zijn eigen twist aan gegeven, maar vind hem nu nog niet echt wat toevoegen.
DitSquid wrote:Ik vond aan het origineel vrij weinig, dus ik ben nu wel benieuwd naar HQ!
klinkt prima wat ik kan horen, 2e climax heel gaaf gedaan! benieuwd naar de preview
Gister live gehoord. Ik moet zeggen, Wildstylez is er in geslaagd alle energie uit een nummer te halen.
Verder deze track ook wel genoeg gehoord, nu gaan we deze remix weer een tijd aanhoren helaas.
Verder deze track ook wel genoeg gehoord, nu gaan we deze remix weer een tijd aanhoren helaas.
ik klikte hem in een keer naar de climax en ik hoorde eerst gewoon t verschil niet 
Vond t origineel geen drol aan en zo te horen deze ook niet.
Vond t origineel geen drol aan en zo te horen deze ook niet.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Toch maar ff wachten op HQ 
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Precies met jullie eens!Nuracore wrote:precies dit. wildstylez weet altijd wel iets unieks te maken. volle vertrouwen!wootum wrote:Dacht ik er eindelijk van af te zijn..... Nee geintje, wildstylez (als ie daadwerkelijk van hem is) heeft er gewoon zijn eigen twist aan gegeven, maar vind hem nu nog niet echt wat toevoegen.
Wildstylez maakt altijd wel goede tracks. Kijk maar eens naar de tracks die hij ook maakt voor Alpha Twins, neits op aan te merken, op een paar na dan
Klinkt wel ok.
Maar dacht er eindelijk af te zijn, zullen we hem t komende half jaar weer 1000 maal moeten horen
Maar dacht er eindelijk af te zijn, zullen we hem t komende half jaar weer 1000 maal moeten horen
krijg al kippevel alleen als ik de wildstylez kick zo hoor op komen 
Intro en mid klinkt in LQ dik in orde, de melodie is nog zo goed als het zelfde. Ik vind de melodie van het origineel beter, voor zover ik het kan horen. Ben van mening dat een anti climax beter had geweest in deze remix. Benieuwd naar de HQ, vond FMF altijd een zeer sterke en nice plaat (tot dat ie 10x per feest langs kwam). 
en straks heeft wildstylez het niet eens geremixd :')Nuracore wrote:krijg al kippevel alleen als ik de wildstylez kick zo hoor op komen
Martin wrote:en straks heeft wildstylez het niet eens geremixd :')Nuracore wrote:krijg al kippevel alleen als ik de wildstylez kick zo hoor op komen
gelukkig is hij wel door Wildstylez geremixt
Here's our new top 10 for January
1 Noisecontrollers & Alpha² - Moonraker
2 Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
3 Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
4 Psyko Punkz - Feel The Rhythm (Alpha² Remix)
5 E-Force & Luna - Shade Of The Night
6 Ran-D - Feel My Fire (Wildstylez Remix)
7 Noisecontrollers - Aliens ( Digital Punk Remix)
8 Artic - Fuck The Fake Shit (Dj Adaro Remix)
9 Artic - In The Night
10 Beholder & Balistic - Bitcrusher (Chris One Remix)
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Say Kwak kwak kwak kwak kwak
Feel My Kwak!
Wildstylez heeft gefaald met deze remix, vind ik zelf...
Feel My Kwak!
Wildstylez heeft gefaald met deze remix, vind ik zelf...
-
A
Lekker frisse remix. Ik hou er wel van, zelfde verhaal als Aliens remix van DP.