Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:11 
 
Hardtraxxer

Artiest: Radical Redemption

Track(s): God's Child

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best vet van wat ik er nu van kan horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt idd best vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo te horen is dit echt een dikke track alweer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 00:52 
 
Hardtraxxer

klinkt ziek !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 09:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bass ligt niet onder de punch? Voor de rest klinkt het wel vet, maar ik ben bang voor de kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Radical Redemption bijna altijd +1 en dit klinkt weer lekker als weet ik veel wat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt echt weer heerlijk! :love:
Heb nu al zin in zijn set op Q-Base!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 10:54 
 
Hardtraxx Addict

Die titel alleen al :D

Hopelijk draait hij deze op Thrillogy, screeches en sfeer zijn alvast mooi zo te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:35 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Klinkt best vet van wat ik er nu van kan horen :)


Dit.

Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:28 
 
Hardtraxxer

Hier een wat langer filmpje :)

Hij heet trouwens Radical Redemption - Cataclysm
Bron: zijn twitter

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:40 
 
Hardtraxxer

Het probleem met RR tracks is dat ik ze altijd gefilmd op feesten superdik vind klinken maar zodra er een HQ is de sounds weer heel amateuristisch klinken (Minus is more). Klinkt tot nu toe lekker maar wacht dus nog even met echt oordelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:43 
 

Die kickrolls klinken niet helemaal lekker, even op de hq wachten dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 23:16 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Die kickrolls klinken niet helemaal lekker, even op de hq wachten dan maar

Vind ik wel meevallen. Moet zeggen dat ik dit wel orginele kickrolls vind :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze is zoooooo gruwelijk hee. Op Q-Base gehoord.
Als die 2e climax erin klapt, sjeezus wat een geweld :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:45 
 
Hardtraxxer


vanaf 1:14 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkerrr die scherpe synth er doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Lekkerrr die scherpe synth er doorheen.

Dit sowieso. Het tweede stuk klapt er heerlijk in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks klinken een stuk beter dan elk nummer van vorige album :D Dat maakt me extreem blij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Die kicks klinken een stuk beter dan elk nummer van vorige album :D Dat maakt me extreem blij :thumbsup:

de reden waarom ik zijn eerste album kut vond. Klinkt prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik weet het niet. radical is me iets te dood en verderf achtig, het lijkt wel een obsessie van hem. met een gasmasker oplopen alsof ie zojuist het concentratiekamp heeft uitgeroeid. >.<

maar er zit qua trackkwaliteit wel verbetering in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit absoluut verbetering in qua sounds in vergelijking met wat ik van het eerste album en Crypsis album ken. Of ik het interessant vind? Niet echt. Het voelt voor mij een beetje geforceerd rauw bij Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

delange schreef:
met een gasmasker oplopen alsof ie zojuist het concentratiekamp heeft uitgeroeid. >.<

maar er zit qua trackkwaliteit wel verbetering in.


Dit dus. Ik word nog altijd knettergek van zijn muziek, deze track is gewoon geniaal. Ik heb zo een vermoeden dat dat album van hem echt top gaat zijn. De bijhorende liveact daarentegen... Dat gasmasker is zo onnodig vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Dat gasmasker is zo onnodig vind ik.

Fucking stoer toch of wa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 00:53 
 
Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Jonas schreef:
Dat gasmasker is zo onnodig vind ik.

Fucking stoer toch of wa?

Ik gok dat ie der iets in stopt dat nogal vluchtig is *hint hint* xd
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks