Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit live zo vreselijk beroerd klinkt. Het moet allemaal zo hard mogelijk overkomen, wat het dan uiteindelijk totáál niet is. Integendeel zelfs. Zoals Elexz al zei, na een paar platen haakte ik hier af op Bass Academy. Dat de grond trilt: vet, maar dat alleen m'n lichaam maximaal trilt zoals bij (tot nu toe alle) RR platen: meer dan kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Wat is nou je doel van deze post dan? Moet ik van mening veranderen ofzo? >.<

Het is een forum, dus meningen worden geuit. De een met, de ander zonder argumentatie, zoals jij. Thefuq is your problem? ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kickrolls op 2:03 zijn bizar :worship:

Voor de rest ook een gruwelijk nummer. Hopen dat die in HQ en live ook mee valt en dat het geen wall of bass is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de mid intro van Darkness Is Calling eindelijk dan het tweede nummer van Radical dat ik vet vind :)

Nu nog wat meer variatie in z'n sets en ik ben tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krankzinnig vet :woot: Deze wil ik snel live horen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:49 
 
Hardtraxxer

Deze plaat is echt gruwelijk vet, ben erg benieuwd naar zijn album. Hij vertelde mij dat deze eind januari begin februari zou komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Deze plaat is echt gruwelijk vet, ben erg benieuwd naar zijn album. Hij vertelde mij dat deze eind januari begin februari zou komen :D

2e album? Hopen dat zijn tracks allemaal als dit zijn dan scoort het voor mij een magere 5.5/6. Vorige album was namelijk niet veel soeps :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
2e album?

Denk dat je dit filmpje dan gemist hebt :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:49 
 

Word een beetje saai dat RR, begin was leuk maar vind dit (nog) niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat een track. Kippenvel van begin tot eind, heerlijk gewoon. Maakt meteen kans op release van het jaar voor mij, nu al :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 03:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zó vet. :D
Daveytl schreef:
Die kickrolls op 2:03 zijn bizar :worship:

En dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste Radical Redemption plaat waarbij ik hem niet direct afzet. Meestal vind ik zijn platen erg geforceerd rauw overkomen om een of andere manier. Zo van: als het maar hard is komt het allemaal wel goed. Ik hoop alleen dat deze plaat ook qua sounds een beetje redelijk in elkaar zit, want wat ik van het vorige album heb gehoord werd ik niet heel vrolijk met nogal eentonige anticlimaxen en niet lekker klinkende geluiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zoo heerlijk! live gaat dit.. :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:59 
 
Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Dit is zoo heerlijk! live gaat dit.. :drool: :woot:


Precies!
Weet niet wat de rest hier heb hoor of waar ze staan in de zaal..
Maar deze kick gaat live juist loeiiihardd, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

2:07 is kippenvel na die kickroll, ja. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
De eerste Radical Redemption plaat waarbij ik hem niet direct afzet. Meestal vind ik zijn platen erg geforceerd rauw overkomen om een of andere manier. Zo van: als het maar hard is komt het allemaal wel goed. Ik hoop alleen dat deze plaat ook qua sounds een beetje redelijk in elkaar zit, want wat ik van het vorige album heb gehoord werd ik niet heel vrolijk met nogal eentonige anticlimaxen en niet lekker klinkende geluiden.

Voor het eerst ben ik het compleet met jou eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:30 
 

Heb dit nummer gister pas voor het eerst geluisterd. Komt omdat ik niet zo'n fan ben van Radical Redemption, maar dit nummer klinkt echt gruwelijk en dan vooral die tweede climax :drool: De kicks klinken ook vele malen beter dan alles op z'n eerste album. Everyone has died klonk ook al aardig, dus word steeds nieuwsgieriger naar z'n tweede album! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 13:04 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbsup: Dit is gewoon een bazenblaat. Bij freaqshow was deze echt vet. 2x gehoord daar en allebei dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeel dik! :bomb: Wil m wel op HardBass horen door Crypsis! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Heeeel dik! :bomb: Wil m wel op HardBass horen door Crypsis! :worship:

God ja! Die kickrolls :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem wel vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier valt me smoel echt van open. Wat een dijk van een track. Kippenvel op elk stukje huid van me lichaam :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks