Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 08:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die 2de climax :worship: album mag snel komen van mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 10:09 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
katamaran schreef:
Dit is nou typisch zo'n ''moderne'' plaat waar we het over een paar jaar nog steeds over hebben. Potentieel dan. A la Magic en Psychedelic Trip. Modern als je kijkt naar het bouwjaar. Wat een gigantisch vette plaat, met als hoogtepunt die zeurende, jankende, klagende uithalen in de 2e climax. Wat fijn, wat fijn. :worship:

Nou nou, overdrijven is ook een vak zeg. Deze plaat vergelijken met Magic, verder alles goed?

Lollol :lol:
Dit komt in geen velden of wegen in de buurt van magic. Wat een boutkicks zijn dit :sick:.
Radical weet me echt niet meer te overtuigen. Laatste goede track van hem was voor mij t daylight anthem :). Die collabs met e-force en freqs zijn wel vet maar dat is dan puur omdat t niet zen eigen kicks zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
katamaran schreef:
Dit is nou typisch zo'n ''moderne'' plaat waar we het over een paar jaar nog steeds over hebben. Potentieel dan. A la Magic en Psychedelic Trip. Modern als je kijkt naar het bouwjaar. Wat een gigantisch vette plaat, met als hoogtepunt die zeurende, jankende, klagende uithalen in de 2e climax. Wat fijn, wat fijn. :worship:

Nou nou, overdrijven is ook een vak zeg. Deze plaat vergelijken met Magic, verder alles goed?

Ik leg deze plaat nergens in mijn reactie naast Magic. Fischer maakte dit weekend een goal a la Bergkamp. Dan is hij toch ook direct net zo goed als Bergkamp? Toch? Ja toch? Maar gaat prima ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Jurheinen schreef:
katamaran schreef:
Dit is nou typisch zo'n ''moderne'' plaat waar we het over een paar jaar nog steeds over hebben. Potentieel dan. A la Magic en Psychedelic Trip. Modern als je kijkt naar het bouwjaar. Wat een gigantisch vette plaat, met als hoogtepunt die zeurende, jankende, klagende uithalen in de 2e climax. Wat fijn, wat fijn. :worship:

Nou nou, overdrijven is ook een vak zeg. Deze plaat vergelijken met Magic, verder alles goed?

Lollol :lol:
Dit komt in geen velden of wegen in de buurt van magic. Wat een boutkicks zijn dit :sick:.

Magic wel eens goed beluisterd? Dat is pas een overrated boutplaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n beste plaat tot nu toe.

Ben alleen niet zo'n fan van z'n stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend sterk nummer is dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Z'n beste plaat tot nu toe.

Ben alleen niet zo'n fan van z'n stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdje terug een beetje Radical Redemption moe geweest, gozer stond ineenkeer elke tent af te sluiten,

maar ben wel echt enorm benieuwd naar dat album van hem, God's Child klinkt kwalitatief echt een heel stuk beter dan welk nummer dan ook op z'n vorige album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 19:15 
 
Hardtraxxer

Dennis93 schreef:
Jurheinen schreef:
katamaran schreef:
Dit is nou typisch zo'n ''moderne'' plaat waar we het over een paar jaar nog steeds over hebben. Potentieel dan. A la Magic en Psychedelic Trip. Modern als je kijkt naar het bouwjaar. Wat een gigantisch vette plaat, met als hoogtepunt die zeurende, jankende, klagende uithalen in de 2e climax. Wat fijn, wat fijn. :worship:

Nou nou, overdrijven is ook een vak zeg. Deze plaat vergelijken met Magic, verder alles goed?

Lollol :lol:
Dit komt in geen velden of wegen in de buurt van magic. Wat een boutkicks zijn dit :sick:.
Radical weet me echt niet meer te overtuigen. Laatste goede track van hem was voor mij t daylight anthem :). Die collabs met e-force en freqs zijn wel vet maar dat is dan puur omdat t niet zen eigen kicks zijn :D


Voel jij jezelf wel helemaal lekker? kicks van Radical geven me een warm gevoel van binnen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een kaars in je reet ook.. Dus dat zegt weinig:P

OT echt een heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het echt een superdikke plaat en ik vind die, door sommige "bout"kicks genoemd, er anders behoorlijk op klappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 09:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Jurheinen schreef:
katamaran schreef:
Dit is nou typisch zo'n ''moderne'' plaat waar we het over een paar jaar nog steeds over hebben. Potentieel dan. A la Magic en Psychedelic Trip. Modern als je kijkt naar het bouwjaar. Wat een gigantisch vette plaat, met als hoogtepunt die zeurende, jankende, klagende uithalen in de 2e climax. Wat fijn, wat fijn. :worship:

Nou nou, overdrijven is ook een vak zeg. Deze plaat vergelijken met Magic, verder alles goed?

Lollol :lol:
Dit komt in geen velden of wegen in de buurt van magic. Wat een boutkicks zijn dit :sick:.
Radical weet me echt niet meer te overtuigen. Laatste goede track van hem was voor mij t daylight anthem :). Die collabs met e-force en freqs zijn wel vet maar dat is dan puur omdat t niet zen eigen kicks zijn :D


Gelukkig zijn de kicks van e-force en freqs stukken beter ja :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Gelukkig zijn de kicks van e-force en freqs stukken beter ja :whistle:

Valt allemaal (heel vaak in ieder geval) onder het kopje 'moet hard overkomen maar is dat eigenlijk totaal niet'. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welke tracks heeft hij tot nu toe eigenlijk voor zijn album??

Ik kwam op deze uit:
Radical Redemption – The Spell of Sin
Radical Redemption – God’s Child
Radical Redemption – Accumulated Filth
Radical Redemption & Tartaros – One By One
Radical Redemption & Frequencerz – ID
Radical Redemption & Chain Reaction – Rulers
Radical Redemption & E-force – ID
Radical Redemption & Crypsis – Atomic Warfare
Radical Redemption & Angerfist – When you’re gone
Radical Redemption & High Voltage – ID
Radical Redemption – ID
Radical Redemption – Everyone Has Died
Radical Redemption – The Resurrected Soul
Radical Redemption – Brutal 3.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem hoop ik nog op de originele Brutal
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Stiekem hoop ik nog op de originele Brutal


Helaas. Daar gaat hij niets meer mee doen. Ik heb hem al verschillende keren gevraagd wat hij met die plaat gaat doen. Hij gaat hem zelfs niet free weggeven, aangezien hij de kwaliteit ver onder de maat vindt. Ook opnieuw maken zag hij niet zo zitten :P Vroeg het aan Joey op XXlerator RAW in september en ook nog afgelopen maand op een lokaal feestje in Belfeld (Limburg, bij Venlo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 10:45 
 
Hardtraxx Newbie

Persoonlijk vind ik RR echt dikke track's maken. als Hardcore je net te snel en hard is, is zijn muziek precies goed.
Echter vraag ik me af of hij ook eens track's in een andere setting kan gaan makeninplaats van alleen maar dood en verderf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tunux schreef:
Persoonlijk vind ik RR echt dikke track's maken.
Citaat:
als Hardcore je net te snel en hard is, is zijn muziek precies goed.

Echter vraag ik me af of hij ook eens track's in een andere setting kan gaan makeninplaats van alleen maar dood en verderf.


Dit dus. Ik hou wel van de hardcore sound maar vind het tempo net iets aan de hoge kant.
Kan er gewoon niet zo lekker op losgaan zoals ik dat bij hardstyle wel kan.
Daarom is RR perfect voor moi :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tunux schreef:
Echter vraag ik me af of hij ook eens track's in een andere setting kan gaan makeninplaats van alleen maar dood en verderf.


God's Child is geen dood en verderf hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

God's Child is een parel verdikkeme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
God's Child is een parel verdikkeme.


Absoluut! Een van de meest geniale platen op het moment vind ik zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 21:10 
 
Hardtraxx Newbie

Diageo schreef:
patrickjeb schreef:
Stiekem hoop ik nog op de originele Brutal


Helaas. Daar gaat hij niets meer mee doen. Ik heb hem al verschillende keren gevraagd wat hij met die plaat gaat doen. Hij gaat hem zelfs niet free weggeven, aangezien hij de kwaliteit ver onder de maat vindt. Ook opnieuw maken zag hij niet zo zitten :P Vroeg het aan Joey op XXlerator RAW in september en ook nog afgelopen maand op een lokaal feestje in Belfeld (Limburg, bij Venlo).


Toevallig nog over Radical Redemption - Radical gehad? Vind het namelijk erg jammer dat die nooit is gereleased!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scottie schreef:
Toevallig nog over Radical Redemption - Radical gehad? Vind het namelijk erg jammer dat die nooit is gereleased!

Is wel gelekt. Of ja, gelekt.... die is wel rondgegaan onder aantal liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Wat een track is dit zeg. Hoop 'm weer op Loudness te horen, zal vast wel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks