Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 00:59 
 

dit wordt zeker een van de platen die ik gewoon koop. dat ist echt waard.
Zoals velen al zeggen is dit een vooruitgang op het 1e album etc. maar de sfeer die in de track zit maakt mij zo wild :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
dit wordt zeker een van de platen die ik gewoon koop. dat ist echt waard.
Zoals velen al zeggen is dit een vooruitgang op het 1e album etc. maar de sfeer die in de track zit maakt mij zo wild :worship:


Lekkere track van Bjoey he
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict



Eindelijk HQ :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nummer zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Allejezus wat een nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is officieel het eerste fatsoenlijke nummer van RR. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wat een nummer zeg. :worship:

Dit. Live vond ik het al een geniale track, maar had niet verwacht dat het live net zo overkwam :worship:

Edit: Nu al paar keer opgezet, maar wat een kippenvel bij die scherpe synth erdoorheen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:15 
 
Hardtraxx Addict

Dit nummer live.. krankzinnig wat een bende toen deze gedraaid werd op Bass Academy :worship: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 01:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wat een nummer zeg. :worship:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracktitel wordt God's Child ;)
Bron:Twitter

OT. DIKKE TRACK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forsyte schreef:
Tracktitel wordt God's Child ;)
Bron:Twitter

Blijft ook maar ruilen van titel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godallemachtig wat een gave track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wat een nummer zeg. :worship:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is awesome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 01:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt puur zaad weer dit. Dit zijn toch gewoon natte scheten? Kom op zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 02:28 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Echt puur zaad weer dit. Dit zijn toch gewoon natte scheten? Kom op zeg

'
Jij bent een dikke vette natte scheet :thumbdown:


OT: Heerlijke track! die kick gaat door merg en been live !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 06:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel vetjes klinken op Bass Academy ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Vond het wel vetjes klinken op Bass Academy ^^

Toen Crypsis en RR op kwamen haakte ik na een paar platen al af. Wat een zachte krachtloze troep wat daar naar voren kwam zeg. Al helemaal na B-Front en Thera... Mijn complete lichaam trilde continu door de overkill aan basswall, terwijl er geen punch te bekennen was. Belachelijke troep. Nogmaals: Natte scheten die niks voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat dit hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:56 
 
Hardtraxxer

Ik dacht eerst dat ze zeiden Torture, maar was dus gods child
Beste track van RR, wat een knaller live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Grozny schreef:
Vond het wel vetjes klinken op Bass Academy ^^

Toen Crypsis en RR op kwamen haakte ik na een paar platen al af. Wat een zachte krachtloze troep wat daar naar voren kwam zeg. Al helemaal na B-Front en Thera... Mijn complete lichaam trilde continu door de overkill aan basswall, terwijl er geen punch te bekennen was. Belachelijke troep. Nogmaals: Natte scheten die niks voorstellen.

Wat is nou je doel van deze post dan? Moet ik van mening veranderen ofzo? >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks