bRt_ wrote:HEERLIJK! Wazig dikke in - en outro!
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Radical Redemption - Valley Of Darkness
- View the latest post: Radical Redemption & Crypsis - Dirty Politics (MINUS123)
- View the latest post: Crypsis & Radical Redemption - Bathe In Blood
- View the latest post: Crypsis - Highest Pressure (Radical Redemption Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Gefilmd in HQ: View on YouTube
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
nou ik kan meer uit de eerste halenEbbie wrote:Gefilmd in HQ: View on YouTube
is er iets bekent over deze tracks wat hiermee gaat gebeuren???(intro
)
De tering
deze ging idd echt hard op harbass! Wat een heerlijk nummer 
Toch blijf ik er bij dat ik de Climax wat te blij vind voor de hele structuur van het nummer, zeker als je de intro heb geluisterd. 
Maar hij is ziek dik.. Radical Redemption dus nieuwe aanwinst van M=M?
Maar hij is ziek dik.. Radical Redemption dus nieuwe aanwinst van M=M?
hele dikke plaat en dan met name de Intro 
-
D
vind de intro echt
climax klinkt idd wat te blij maar vind dit een erg zieke track
climax klinkt idd wat te blij maar vind dit een erg zieke track
Sorry, maar ben totaal niet gecharmeerd van de track. Het volle van Crypsis zijn sound lijkt er volledig uit te zijn. De kick klinkt alsof ik op een metalen buis aan het slaan ben en verder valt er voor mijn gevoel verder niet heel erg veel op in de track.
lijkt idd alsof er op een buis wordt geramd, maar luister de liveset van crypsis @ hardbass 2011 maar, daar klinkt ie veel voller en beterKhadber wrote:Sorry, maar ben totaal niet gecharmeerd van de track. Het volle van Crypsis zijn sound lijkt er volledig uit te zijn. De kick klinkt alsof ik op een metalen buis aan het slaan ben en verder valt er voor mijn gevoel verder niet heel erg veel op in de track.
(en die metalen buis sounds klinken best wel tof
Hier hoef ik niks op te zeggen, wat is dit toch abnormaal, dit overtreft echt enorm veel tracks

Dit klinkt alles behalve een metalen buis??
Intro is heeel vet, alleen de climax past er totaal niet bij imo. Zonde, ze hadden beter in het industriële stijltje van de intro kunnen blijven.
Intro is heeel vet, alleen de climax past er totaal niet bij imo. Zonde, ze hadden beter in het industriële stijltje van de intro kunnen blijven.
deze herinner ik me nog wel van hardbass jesus wa ging ik hier op los man:P heerlijke rauwe plaat!
het is ook FT Crypsis.
en niet & Crypsis of vs Crypsis.
Dus crypsis zat er gewoon naast, en heeft tips gegeven maar geen eigen sounds toch?
Dus crypsis zat er gewoon naast, en heeft tips gegeven maar geen eigen sounds toch?
-
A
Verschrikkelijk.
Alsof er verschil zit tussen ft, vs, meets en &p-stylez wrote:het is ook FT Crypsis.
JazekerJolle wrote:Alsof er verschil zit tussen ft, vs, meets en &p-stylez wrote:het is ook FT Crypsis.
Ft. = Naast zitten, tips geven, beetje eigen inbreng hier en daar
Vs = Je zit te vechten om wie wat mag doen
& = Allebij je eigen deel
Mts = Beetje van alle 3.
Volgens mij is dat echt dikke onzin maarja, ik heb geen idee. 
Slaat nergens op. Tegenwoordig maken die termen amper uit. Het gaat vooral om de samenwerking.p-stylez wrote:JazekerJolle wrote:Alsof er verschil zit tussen ft, vs, meets en &p-stylez wrote:het is ook FT Crypsis.
Ft. = Naast zitten, tips geven, beetje eigen inbreng hier en daar
Vs = Je zit te vechten om wie wat mag doen
& = Allebij je eigen deel
Mts = Beetje van alle 3.