Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 00:36 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Crypsis

Track(s): Highest Pressure (Radical Redemption Remix)

Sample/video:
https://clyp.it/ggjl0nhf

Bron: FB RR

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/crypsis-reincarnation-the-remix-ep-minus037-t53917.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 00:53 

Hardtraxx Veteran

Fijne remix zo op het eerste gehoor! Sounds kan ik niet echt over oordelen in deze kwaliteit.
Neemt niet weg dat deze niet in de buurt komt van het origineel, die is goud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:52 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem lekker! Origineel nog wel beter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 19:32 

Hardtraxx Addict

Als ik niet beter wist zou ik denken dat dit een nummer was van het album.
Het zijn gewoon dezelfde gerecyclede sounds en er klinkt helemaal niks vernieuwend, zelfs die RR Percussie zit er in.
Ik snap niet dat je als artiest niet na het uitbrengen van een album, je sound een beetje veranderd. Je hoeft niet zoals Thera heel het roer om te gooien en een andere stijl ingaan (wat wel heel lekker uitpakt :love: ) maar wat meer variatie in je sounds is niet verkeerd. Ik denk dat je als artiest jezelf niet interessant houdt op deze manier, in ieder geval niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 19:39 

Hardtraxx Addict

Ben het wel eens met bovenstaande, komt nog niet in de buurt van het origineel.
En die verdwaalde snares kan ik me zo aan irriteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 12:16 

Hardtraxx Elite

Op 't eerste gehoor: snare die in 70 % v/h album zit en lead van The One Man Army als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 15:35 

Hardtraxx Veteran

Vrij dik al. Hopen dat Crypsis een track van Annihilate gaat oppakken om een update te geven.
Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless (Crypsis Remix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat dit een nummer was van het album.
Het zijn gewoon dezelfde gerecyclede sounds en er klinkt helemaal niks vernieuwend, zelfs die RR Percussie zit er in.
Ik snap niet dat je als artiest niet na het uitbrengen van een album, je sound een beetje veranderd. Je hoeft niet zoals Thera heel het roer om te gooien en een andere stijl ingaan (wat wel heel lekker uitpakt :love: ) maar wat meer variatie in je sounds is niet verkeerd. Ik denk dat je als artiest jezelf niet interessant houdt op deze manier, in ieder geval niet voor mij.

hij is zo'n beetje de populairste hardstyle act van het moment, snap wel dat hij dat momentum nog wel even wil vasthouden zo lang deze "hype" er nog is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:40 

Hardtraxxer

Ja meer dan logisch denk ik. Maar je kan niet zeggen dat zijn album niet origineel en vernieuwend was. Om elk jaar met een nieuwe maar toch eigen sound aan te komen kun je zelfs niet van de beste van de scene verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:19 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Vrij dik al. Hopen dat Crypsis een track van Annihilate gaat oppakken om een update te geven.
Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless (Crypsis Remix) :drool:

Wat zou dat dik zijn! à la Statement Of Intent stijl :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:23 

Hardtraxx Veteran

Annihilate had zoveel potentie, dus doe die dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:07 

Hardtraxx Veteran

Dit is simpelweg een mash van alle sounds die op The One Man Army te vinden waren, waar toevallig een melodie van een Crypsis track in gebruikt wordt. De hele sfeer van het origineel is in feite om zeep geholpen. Een remix hoeft zeker het origineel niet te verbeteren, maar dit voegt m.i. echt helemaal niets toe aan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:56 

Hardtraxx Addict

johnnie schreef:
Ja meer dan logisch denk ik. Maar je kan niet zeggen dat zijn album niet origineel en vernieuwend was. Om elk jaar met een nieuwe maar toch eigen sound aan te komen kun je zelfs niet van de beste van de scene verwachten

Ik heb nooit gezegd dat zijn album niet origineel is want dat vind ik wel, op enkele album opvullers na.
Maar ik bedoel dan niet hele grote dingen hoor. Ik vind alleen na het uitbrengen van een album zou ik persoonlijk toch wel zeker eens een nieuwe Synth maken, of misschien je sound van je kick eens veranderen bijvoorbeeld. Die RR snare/percussie kan ik dan wel begrijpen want dat is opzich wel kenmerkend aan RR, maar tot nu toe heb ik het idee dat er voornamelijk alleen maar gerecyclede sounds zijn gebruikt wat ik persoonlijk liever anders zou zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:07 

Hardtraxx Veteran

Kan dicht: http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/crypsis-reincarnation-ep-minus035-t53917-25.html#p1570512
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:10 

Hardtraxxer

Ja ik ben het helemaal met je eens hoor. De sounds zijn gerecycled zon beetje alle sounds van the one man army zijn hierin samengevat lijkt het wel. Leuk nummertje verder maar ga hem niet vaak opzetten heb het album al vaak genoeg op
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks