Als ik niet beter wist zou ik denken dat dit een nummer was van het album.
Het zijn gewoon dezelfde gerecyclede sounds en er klinkt helemaal niks vernieuwend, zelfs die RR Percussie zit er in.
Ik snap niet dat je als artiest niet na het uitbrengen van een album, je sound een beetje veranderd. Je hoeft niet zoals Thera heel het roer om te gooien en een andere stijl ingaan (wat wel heel lekker uitpakt

) maar wat meer variatie in je sounds is niet verkeerd. Ik denk dat je als artiest jezelf niet interessant houdt op deze manier, in ieder geval niet voor mij.