Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Dance Valley 2018 (11-08-2018, Velsen Valley, Spaarnwoude)
- View the latest post: Dance Valley 2017 (12-08-2017, Velsen Valley, Spaarnwoude)
- View the latest post: Dj Thera - Welcome to the Valley (Dance Valley Hard Anthem 2017) (THER-216)
- View the latest post: Radical Redemption & Crypsis - Darkness Is Calling
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
A
Die kicks... 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Mwah. Idee is wel leuk. Uitwerking kan beter. Begin een beetje uitgekeken te raken op die RR sound.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Klinkt weer heel erg amateuristisch....... 
Snap nog steeds niet waarom veel mensen RR zo geweldig vinden.
-
I
Idee van de climax is vet, maar idd teleurstellend uitgewerkt! De kicks in de mid vind ik 3x niks 
Vind de kicks (weer) heel slecht uitgewerkt. Zo jammer elke keer, want de rest er omheen klinkt echt gaaf!
1m ago:
Joey van Ingen @RdclRedemption Reply Retweet Favorite · Open
Valley of Darkness is plaat waar ik jaar geleden aan heb zitten knutselen en ooit in live act zat, zal niets mee gebeuren!
Valley of Darkness is plaat waar ik jaar geleden aan heb zitten knutselen en ooit in live act zat, zal niets mee gebeuren!
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Diedjuhh wrote:1m ago:
Mooi kut dan.. kan hij bij Into Your Soul en Radical..
Radical & Into Your SoulAnco wrote:Diedjuhh wrote:1m ago:
Mooi kut dan.. kan hij bij Into Your Soul en Radical..
Deze vind ik zeer matig
Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..
Dit klinkt misschien wel amateuristisch, maar dat was ook een jaar geleden. Everyone has died en het daylight anthem zijn kwalitatief toch wel een stuk sterker. Denk dat hij zich ondertussen ook wel verder ontwikkeld heeft op het gebied van produceren he.BuzzLightyear wrote:Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..
-
K
Die darkness is calling is ook al een jaar oud onderhand?JefQ wrote:Dit klinkt misschien wel amateuristisch, maar dat was ook een jaar geleden. Everyone has died en het daylight anthem zijn kwalitatief toch wel een stuk sterker. Denk dat hij zich ondertussen ook wel verder ontwikkeld heeft op het gebied van produceren he.BuzzLightyear wrote:Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..
Die is ook wel met crypsiskaboem wrote:Die darkness is calling is ook al een jaar oud onderhand?JefQ wrote:Dit klinkt misschien wel amateuristisch, maar dat was ook een jaar geleden. Everyone has died en het daylight anthem zijn kwalitatief toch wel een stuk sterker. Denk dat hij zich ondertussen ook wel verder ontwikkeld heeft op het gebied van produceren he.BuzzLightyear wrote:Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..
+ Helpless. Wel samen gemaakt met CR, maar zit naar mijn mening heel goed in elkaar. Waar ik het trouwens ook mee eens ben is dat de sounds er om heen heel goed klinken! De afwerking en kicks zijn vaak het wat mindere puntje, maar da's te leren. Komt wel goed met deze jongen.JefQ wrote:Dit klinkt misschien wel amateuristisch, maar dat was ook een jaar geleden. Everyone has died en het daylight anthem zijn kwalitatief toch wel een stuk sterker. Denk dat hij zich ondertussen ook wel verder ontwikkeld heeft op het gebied van produceren he.BuzzLightyear wrote:Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..
Last edited by Gouryella on 03 May 2012 14:19, edited 1 time in total.
Als deze track toch eens beter uitgewerkt zou worden.. 
-
GHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
kauwgombal wrote:+1Joeyvg wrote:Klinkt weer heel erg amateuristisch.......
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
nee vind dit niks
Die RR sounds ben ik al een tijd op uitgekeken, ook nooit echt heel veel aan gevonden ook al is die shit op een feest wel gruwelijk dik!
Voor thuis vind ik RR nooit echt chill..
Die RR sounds ben ik al een tijd op uitgekeken, ook nooit echt heel veel aan gevonden ook al is die shit op een feest wel gruwelijk dik!
Voor thuis vind ik RR nooit echt chill..
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Deze keer vind ik het jammer genoeg ook minder, vergeleken met vorige platen is dit maar iets om mee te lachen.
I.p.v idd Radical en Into Your Soul is af te werken, en te releasen, DAN komt hij er wel
I.p.v idd Radical en Into Your Soul is af te werken, en te releasen, DAN komt hij er wel
-
JHardtraxxer
- 183 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
En weer een RR-discussie.
Jeeeeej, ik doe er niet aan mee en blijf zijn tracks heerlijk vinden en veel beter dan al die andere slappe bagger die
hier vaak op staat.

Jeeeeej, ik doe er niet aan mee en blijf zijn tracks heerlijk vinden en veel beter dan al die andere slappe bagger die
hier vaak op staat.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Vet! 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
intro klinkt erg dik! climax vind ik slapjes
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Intro vind ik wel dik met de eerste kick.
Alles wat er daarna komt.
Alles wat er daarna komt.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kan dit altijd wel waarderen 
Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader... 
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Zijn nrs gaan live ongelooflijk hard, vind het knap als je daarvoor een pauze neemtDeenite wrote:Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader...