Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:37 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Valley Of Darkness

Sample/video:


:thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:41 
 

Die kicks... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah. Idee is wel leuk. Uitwerking kan beter. Begin een beetje uitgekeken te raken op die RR sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer heel erg amateuristisch....... :thumbdown:

Snap nog steeds niet waarom veel mensen RR zo geweldig vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:51 
 

Idee van de climax is vet, maar idd teleurstellend uitgewerkt! De kicks in de mid vind ik 3x niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de kicks (weer) heel slecht uitgewerkt. Zo jammer elke keer, want de rest er omheen klinkt echt gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1m ago:
Joey van Ingen ‏ @RdclRedemption Reply Retweet Favorite · Open
Valley of Darkness is plaat waar ik jaar geleden aan heb zitten knutselen en ooit in live act zat, zal niets mee gebeuren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 23:57 
 
Hardtraxxer

Diedjuhh schreef:
1m ago:
Joey van Ingen ‏ @RdclRedemption Reply Retweet Favorite · Open
Valley of Darkness is plaat waar ik jaar geleden aan heb zitten knutselen en ooit in live act zat, zal niets mee gebeuren!



Mooi kut dan.. kan hij bij Into Your Soul en Radical..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anco schreef:
Diedjuhh schreef:
1m ago:
Joey van Ingen ‏ @RdclRedemption Reply Retweet Favorite · Open
Valley of Darkness is plaat waar ik jaar geleden aan heb zitten knutselen en ooit in live act zat, zal niets mee gebeuren!



Mooi kut dan.. kan hij bij Into Your Soul en Radical..

Radical & Into Your Soul :cry: Die zijn zo heerlijk..

Deze vind ik zeer matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..


Dit klinkt misschien wel amateuristisch, maar dat was ook een jaar geleden. Everyone has died en het daylight anthem zijn kwalitatief toch wel een stuk sterker. Denk dat hij zich ondertussen ook wel verder ontwikkeld heeft op het gebied van produceren he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 09:53 
 

JefQ schreef:
BuzzLightyear schreef:
Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..


Dit klinkt misschien wel amateuristisch, maar dat was ook een jaar geleden. Everyone has died en het daylight anthem zijn kwalitatief toch wel een stuk sterker. Denk dat hij zich ondertussen ook wel verder ontwikkeld heeft op het gebied van produceren he.


Die darkness is calling is ook al een jaar oud onderhand? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
JefQ schreef:
BuzzLightyear schreef:
Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..


Dit klinkt misschien wel amateuristisch, maar dat was ook een jaar geleden. Everyone has died en het daylight anthem zijn kwalitatief toch wel een stuk sterker. Denk dat hij zich ondertussen ook wel verder ontwikkeld heeft op het gebied van produceren he.


Die darkness is calling is ook al een jaar oud onderhand? :)


Die is ook wel met crypsis :cool: Zijn soloplaten van een jaar geleden klinken inderdaad een beetje leeg, maar vindt dat zijn laatste tracks toch wel iets professioneler klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
BuzzLightyear schreef:
Yawn. Klinkt hetzelfde als al z'n andere platen. Ongelooflijk amateuristisch uitgewerkt. Ik snap echt niet dat mensen zo hard op RR cummen..


Dit klinkt misschien wel amateuristisch, maar dat was ook een jaar geleden. Everyone has died en het daylight anthem zijn kwalitatief toch wel een stuk sterker. Denk dat hij zich ondertussen ook wel verder ontwikkeld heeft op het gebied van produceren he.


+ Helpless. Wel samen gemaakt met CR, maar zit naar mijn mening heel goed in elkaar. Waar ik het trouwens ook mee eens ben is dat de sounds er om heen heel goed klinken! De afwerking en kicks zijn vaak het wat mindere puntje, maar da's te leren. Komt wel goed met deze jongen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als deze track toch eens beter uitgewerkt zou worden.. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 13:41 
 
Hardtraxxer

kauwgombal schreef:
Joeyvg schreef:
Klinkt weer heel erg amateuristisch....... :thumbdown:

Snap nog steeds niet waarom veel mensen RR zo geweldig vinden. :P

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:17 
 
Hardtraxx Addict

nee vind dit niks -.-
Die RR sounds ben ik al een tijd op uitgekeken, ook nooit echt heel veel aan gevonden ook al is die shit op een feest wel gruwelijk dik!
Voor thuis vind ik RR nooit echt chill.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:57 
 
Hardtraxx Addict

Deze keer vind ik het jammer genoeg ook minder, vergeleken met vorige platen is dit maar iets om mee te lachen.

I.p.v idd Radical en Into Your Soul is af te werken, en te releasen, DAN komt hij er wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 10:07 
 
Hardtraxxer

En weer een RR-discussie.
Jeeeeej, ik doe er niet aan mee en blijf zijn tracks heerlijk vinden en veel beter dan al die andere slappe bagger die
hier vaak op staat. >.<
(L) :yes: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:24 
 
Artiest

Vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

intro klinkt erg dik! climax vind ik slapjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 12:15 
 
Hardtraxxer

Intro vind ik wel dik met de eerste kick.
Alles wat er daarna komt. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Kan dit altijd wel waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 15:11 
 
Hardtraxxer

Deenite schreef:
Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader... :)

Zijn nrs gaan live ongelooflijk hard, vind het knap als je daarvoor een pauze neemt ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks