Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is dit dan? Anthem voor de gayparade!?
Belachelijk dat dit in het zelfde rijtje als Science Religion of The Darkside mag!!
Edit:
Het lijkt net Pokémon joh. Met die kaarten en zo'n bijpassend anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere intro, de break heeft een goede sfeer. Vind het alleen jammer dat de melodie zoveel op 'Starkoo - Ik Wil Je' lijkt... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Nummer op zich valt best wel mee, maar om nu te zeggen dat dit het Qlimax Anthem is???

Dacht het niet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Newbie

na hem een paar keer in hq flink hard in de auto te hebben geluisterd moet ik zeggen dat het gewoon een lijp anthem is! en een nummer met kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij was even wennen maar moet zeggen dat hij nu op repeat staat! :$
Vond het anthem van Zatox meer bij de qlimax sfeer passen dan deze maar hij is zeker niet slecht! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Wat is dit dan? Anthem voor de gayparade!?
Belachelijk dat dit in het zelfde rijtje als Science Religion of The Darkside mag!!
Edit:
Het lijkt net Pokémon joh. Met die kaarten en zo'n bijpassend anthem.


Ja, vergelijk hem even met de anthems van 6/7 jaar terug.
Je doet nu net alsof de vorige 5 anthems niet precies hetzelfde stijltje hebben als wat Psyko Punkz hebben gedaan (met een kleine uizondering van Zatox' anthem).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

koer schreef:
na hem een paar keer in hq flink hard in de auto te hebben geluisterd moet ik zeggen dat het gewoon een lijp anthem is! en een nummer met kwaliteit!


Lijpe shit man!
Het zou trouwens raar zijn als een qlimax anthem geen kwaliteit heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:28 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Lekkere intro, de break heeft een goede sfeer. Vind het alleen jammer dat de melodie zoveel op 'Starkoo - Ik Wil Je' lijkt... :P


Ik mogen de melodie net te waarderen.. :/ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Beetje onzin om steeds maar weer te vergelijken met dingen van jaren geleden. Naar mijn idee zou je naar deze track moeten kunnen luisteren zonder de vocalen en dan kunnen herkennen dat het om een anthem van Qlimax gaat, wat aardig gelukt is vind ik.

Komt puur door de sounds die ze waarschijnlijk verplicht van Qlimax toe moesten voegen. Die piano komt namelijk altijd terug, en ik denk dat die kerkgeluiden ook verplicht zijn door Q.

Niet dat dat erg is trouwens. Leuk dat zoiets kleins (maar wel herkenbaar) ieder jaar terug komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:48 
 
Hardtraxxer

ben blij voor pp dat ze eindelijk een fatsoenlijk nummer hebben gemaakt. alleen jammer dat het het qlimax anthem is. klinkt wel erg goed trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best goed, zeker voor een PP plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:26 
 
Hardtraxxer

ben ik de enige die het nummer elke keer een stukje door heeft gespoeld? om te janken dit zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is vet, break is zoals meestal met Qlimax anthems wel ok, wat daarna komt is gewoon ordinair kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:00 
 

Ik vind het een goede PP plaat. Luister leuk weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het echt vermakelijk dat iedereen het nummer bagger vond. En nu vindt iedereen het geweldig!
Mompelt iets met vooroordelen, schapen en een dam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee hoor, ik blijf bij m'n eerder genoemde standpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Ik vind het echt vermakelijk dat iedereen het nummer bagger vond. En nu vindt iedereen het geweldig!
Mompelt iets met vooroordelen, schapen en een dam!

Haha dit. :P Maar
wootum schreef:
ik blijf bij m'n eerder genoemde standpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:45 
 
Hardtraxx Addict

ben niet overtuigd, ook niet nu ik hem in HQ gehoord heb ;)
Zoals ik al eerder zei, voor PP een erg goede track! beter dan de recente meuk van hun dus dat is dan wel weer pluspuntje! :)
Toch als Anthem heeft hij het voor mij niet gedaan helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Ik ga deze track twee keer beoordelen.

Losse PP track
Steekt heel goed in elkaar moet ik zeggen! Eindelijk een track van PP die me wel weet te boeien. Lekkere mid-intro! Climax ietsje minder maar niet slecht. Als ze in deze stijl blijven producen, krijgen ze m'n aandacht wel weer terug. 7,5/10

Qlimax 2012 anthem:
Nee, helemaal niet Qlimax waardig dit (tenzij het thema anders was). Toen ik de trailer zag van de aankomende editie, dacht ik echt: B-Front gaat vast en zeker het Anthem maken. Die weet als geen ander hoe je een sfeer in een track kunt creëren welke gelijk is aan de sfeer in de trailer.
Maarja, PP hebben hem dus gemaakt. En hier mis ik dus compleet die sfeer die in de trailer al naar voren kwam. Het komt totaal niet overeen. Hun Reverze anthem vond ik stukken beter. Score 4/10


Wat ben jij een ongelofelijke zeveraar zeg... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:23 
 

Dat hierboven slaat idd helemaal nergens op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Jammer dat die niet in mijn onderschrift past xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Kom op jongens, hij heeft er zo zijn best voor gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer luisteren, redelijk nummer. Na een aantal keren, prima plaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Eerste keer luisteren, redelijk nummer. Na een aantal keren, prima plaat! :)


Ga hem zelfs steeds leuker vinden! :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks