Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:53 
 
Hardtraxxer

Ik hoopte er al op en het blijkt dus dat het in HQ toch niet zo slecht is als ik had gedacht. Track valt goed te pruimen, als ze nu nog een setje als op Hard With Style feest neerzetten dan klaag ik niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie vind ik nog steeds veel te simpel. Dat kan soms goed uit pakken, maar hier is het gewoon verschrikkelijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan ik verwacht had. Best oké :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had gehoopt dat de kicks wat steviger zouden zijn, maar het blijven toch PP he... verder blijf ik bij mijn vorige reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hot damn, die synths (vooral die 'zeurderige') in de intro zijn fucking nice. :woot:

Opbouw naar climax is ook erg goed gedaan, en moet zeggen dat ik de lead synth en melodie ook wel kan waarderen, doet niet onder aan andere qlimax anthems, zoals die van Technoboy.

Ik vind die vrouwenstem die op een begeven moment 'qlimax' fluistert ook een nice touch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:11 
 
Hardtraxxer

Deze trackt pakt in HD beter uit ja. Intro en mid is top, en climax is een stuk beter dan dat ik dacht. Blijft nog steeds vrij saai, maar het kon veel erger. Aan de kicks stoor ik me niet.
Ben nog steeds niet van mening dat het geen waardig Qlimax anthem is, maar de lat voor anthems ligt sowieso vrij laag de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:14 
 

emmerick schreef:
Intervention schreef:
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Heel heel jammer dat van Q.


Sinds wanneer heeft Qlimax een ''duistere'' line-up


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emmerick is niet van vorige generatie

De track doet me HQ nog niks, zoals ik zei is de mid wel ok, maar de rest is saai. Ik eis een te hoge kwaliteit of de Psyko Punkz zijn gewoon niet zo goed. Welke t ook is, de track blijft saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik nog goed te pruimen voor een PP track. Mid is aardig met een vreemde sfeer erin. Melodie en climax zijn niet bijzonder, maar ook niet slecht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar had 'm liever niet als de anthem gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga deze track twee keer beoordelen.

Losse PP track
Steekt heel goed in elkaar moet ik zeggen! Eindelijk een track van PP die me wel weet te boeien. Lekkere mid-intro! Climax ietsje minder maar niet slecht. Als ze in deze stijl blijven producen, krijgen ze m'n aandacht wel weer terug. 7,5/10

Qlimax 2012 anthem:
Nee, helemaal niet Qlimax waardig dit (tenzij het thema anders was). Toen ik de trailer zag van de aankomende editie, dacht ik echt: B-Front gaat vast en zeker het Anthem maken. Die weet als geen ander hoe je een sfeer in een track kunt creëren welke gelijk is aan de sfeer in de trailer.
Maarja, PP hebben hem dus gemaakt. En hier mis ik dus compleet die sfeer die in de trailer al naar voren kwam. Het komt totaal niet overeen. Hun Reverze anthem vond ik stukken beter. Score 4/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Elite

had slechter verwacht, maar vind het toch een aardig trackje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro is zeker goed zeg, leuk sfeertje dat word neer gezet. De break zit ook prima in elkaar, maar dan zo'n een climax er achteraan.. nee erg zonde.. begon boven alle verwachtingen, maar werd vanaf de climax toch wat ik er van te voren van verwachte, niks bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Oq2PHC4B3Q8
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
MrK schreef:
b-front zal nooit op qlimax draaien en in mijn ogen is dat maar beter ook.


Nou hoop ik alleen maar meer dat hij op Qlimax staat :)


Haha owned @ MrK :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MrK schreef:
b-front zal nooit op qlimax draaien en in mijn ogen is dat maar beter ook.

QFT
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

track past totaal niet bij Qlimax :/
heel erg jammer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Dit is beter te pruimen dan wat ze normaal gesproken uitbrengen vind ik persoonlijk. Of het bij Qlimax past weet ik niet helemaal, maar ik hoop dat ze dan op z'n minst met een erg sfeervolle set komen om al die twijfels weg te nemen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Dit is beter te pruimen dan wat ze normaal gesproken uitbrengen vind ik persoonlijk. Of het bij Qlimax past weet ik niet helemaal, maar ik hoop dat ze dan op z'n minst met een erg sfeervolle set komen om al die twijfels weg te nemen :).

Reken maar op hitje na hitje na hitje zonder enige vorm van sfeer of energie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de minuut je handjes omhoog is daar een must, de telefoon moet er aan 't begin van iedere set verplicht bij :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Om de minuut je handjes omhoog is daar een must, de telefoon moet er aan 't begin van iedere set verplicht bij :) .

Heb vernomen dat Vodafone tijdens Qlimax mobiele oplaadstations voor smartphones door het publiek laat lopen :).

Set van Psyko Punkz gaat hopelijk net zo worden als die op HHZ :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Heb vernomen dat Vodafone tijdens Qlimax mobiele oplaadstations voor smartphones door het publiek laat lopen :).


:worship: Hahahha, dan mogen ze d'r heel wat aannemen :P . Ik zie 't ook helemaal voor me xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahaha serieus, wat een anthem :lol: :lol: Zitten nauwelijks kicks in, synth is zo dun als wat. Melodie is zo standaard en saai als wat. Zit helemaal geen (Qlimax) gevoel of iets in. Echt een heel heel heel matig anthem/nummer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:51 
 
Artiest

Hele sfeervolle track, harde intro, break vol sfeer en gevoel. Melodie niet helemaal hoe ik qlimax zie, maar vind hem zeker niet slecht. Gaat live echt een super dikke sfeer neerzetten, dat weet ik gewoon zeker. Lekker plaatje, mooi anthem, vind hem qua sfeer beter dan 2011, maar van afgelopen 3 jaar vind ik die van Brennan Heart nog altijd het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben helemaal overtuigd na de HQ, vind het echt een heerlijk nummer !

Heb alleen tijdens de intro het idee dat de intro van Let's get Ill aanstaat :P.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks