Khadber schreef:
WIJNUH schreef:
"Fuck your disrespect". Een negatieve mening over een track is geen disrespect. Dat is eerder feedback.
Wat willen ze nu in vredesnaam bereiken? Dat een "die-hard" dit hoort en denkt: "o nee, dan zal ik er maar respect voor hebben".
Je moet wel een verschil zien vind ik. Natuurlijk heb je negatieve kritieken, dat heeft iedere artiest wel eens. Je kan NOOIT de ideale track voor iedereen maken. Maar hoe soms deze mensen afgeblaft worden heeft niets met kritiek te maken, dat is kansloos bashen. Ik heb hier in jouw hele comment ook nog niet heel veel opbouwende kritiek gezien, alleen: de vocals zijn slecht, fix het maar. Wat heb je daaraan als producer?
Als ik sommige comments lees snap ik prima waarom er een punt van wordt gemaakt. En dat zijn met regelmaat comments die jullie nu niet meer kunnen lezen.
Muziek is iets heel persoonlijks, omdat iedereen wat anders leuk vind. Onthoud dat vooral.
Dat muziek persoonlijk is snap ik heel goed. Maar deze vocals brengen een boodschap mee die voor iedereen hetzelfde is.
Natuurlijk kun je nooit de ideale track voor iedereen maken, maar je kunt wel variëren in je tracks zodat je voor ieder wat wils hebt en ook nog een breder publiek aantrekt.
Ik ben het met je eens dat bashen kansloos is, maar als je aan de gang blijft met troep produceren, krijg je telkens dezelfde reacties waarin mensen zeggen dat ze het beu zijn om troep te moeten aanhoren. Dan kan dat wel eens gebeuren.
En opbouwende kritiek heb ik in jouw ogen dan niet gegeven, maar het is wel duidelijk dat ze dit iig niet moeten doen.
Die kan ik nu alsnog geven als je wilt. Maak een knaller van een track zonder vocals of met weinig vocals, zoals Bass Mechanics.
Ik ben ervan overtuigd dat ze prima producers zijn, maar kom dan niet met zoiets aanzetten en bewijs dat je bij de top hoort.
Zo dwing je respect af, wat ze o zo graag willen hebben.