Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Psyko Punkz & Headhunterz

Track(s): Disrespect

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 18:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Saai :( Intro miss wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een shitload aan vocals. Ja sorry, haters keep hatin'. Vind het nogal zeurderig om over "disrespect" te praten. Denk dat Headhunterz en Psyko Punkz opzich niet zo heel veel te klagen hebben toch? Vind dat we best kritisch mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er nog niks over zeggen, kwaliteit is niet echt super ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verschrikkelijke track ! :(
Ik was erbij en het trok op nx :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik word hier nou niet echt vrolijk van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 01:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die melo trekt me dan wel weer aan maar de rest van de track niet.

Zoals ik al zei in het wist je dat topic.

Vocals : :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 08:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:09 
 
Artiest

Kan t thuis pas horen, maar zijn de vocals zo slecht dan? Wat zeggen ze dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Kan t thuis pas horen, maar zijn de vocals zo slecht dan? Wat zeggen ze dan?


Iets over After Motherfuckers, Mister heady heady head. En een hele hoop over hoeveel disrespect ze wel niet krijgen. Haterzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:43 
 
Hardtraxxer

precies .. weer die houding van zowel HHZ en PP die me echt mn neus uit komt. Als je zo graag de 'haters' (als je daar al over kunt spreken) de mond wil snoeren moet je misschien eens al je energie stoppen in het produceren om vervolgens met een stel ijzersterke tracks voor de dag te komen. Respect moet je verdienen en dat dwing je niet af met dit soort lyrics.

Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Kan t thuis pas horen, maar zijn de vocals zo slecht dan? Wat zeggen ze dan?


Iets over After Motherfuckers, Mister heady heady head. En een hele hoop over hoeveel disrespect ze wel niet krijgen. Haterzzz


Indeed :)
En als ze zoon tracks gaan maken om respect te krijgen zijn ze niet goed bezig >.<
HHZ stond net een paar trapjes hoger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:47 
 
Artiest

Die artiesten maken die vocals zo omdat het hun gevoel is en emotie en muziek is expressie, dus logisch dat ze hun gevoel en emoties in tracks verwerken.
Misschien vind ik het ook niet klinken hoor, maar vind er niet per definitie iets fout aan om over "haters" te praten in tracks, vind het eigenlijk vrij logisch en ben er dus ook zeker niet op tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had er wel wat meer van verwacht :/
Misschien klinkt ie in HQ wat beter
Lyrics :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Die artiesten maken die vocals zo omdat het hun gevoel is en emotie en muziek is expressie, dus logisch dat ze hun gevoel en emoties in tracks verwerken.
Misschien vind ik het ook niet klinken hoor, maar vind er niet per definitie iets fout aan om over "haters" te praten in tracks, vind het eigenlijk vrij logisch en ben er dus ook zeker niet op tegen.


Dat is waar! Maar ik heb het idee dat met de laatste previews van Psyko Punkz, en het de toch redelijk verrassende setjes van HHZ de laatste tijd, deze jongens momenteel echt niet zoveel te klagen hebben. Ze staan op alle grote festivals en party's, worden volop gesupport. The message is hardstyle vind ik een draak van een plaat, en vele met mij, dus daar is op gebashed. maar verder vind ik deze track echt een beetje uit de lucht komen vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op deze manier maken ze 't alleen maar erger :P

Begon ze alle twee (drie) juist net weer wat meer te waarderen door from within (new edit), left with the wrong, psyko soldier en onder andere headhunterz z'n performance op Euphoria...

En dan komen ze weer met zoiets :/ Erg jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:13 
 
Artiest

Ja, niet veel te klagen...
Kijk elk persoon kent problemen of momenten van opwinding/irritatie en die gelden voor hen als zwaar.
Je hebt altijd wat te klagen natuurlijk en of het klagen is in dit geval weet ik niet. Die jongens weten ook, hun droom is realiteit geworden.
Alleen zoals je vaak ziet met dromen, daar zit veel emotie in en rondom en dus als mensen niet het gevoel krijgen dat jij wel krijgt van de muziek die je maakt, dan valt dat zwaar.
Zeker als je ziet hoe sommige mensen zo fel tegen zijn, dat ze het soms niet eens een kans te lijken geven. Dat wekt emoties los bij de jongens en die maken er muziek van, is toch een prachtig fenomeen!
Ik heb de plaat niet gehoord en beoordeel hem niet anders, als ik hem saai vind so be it, maar ze zullen er niet mee klagen alleen is dit hoe ze hun gevoel op dat gebied ideaal kunnen uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb vaak het probleem dat ik me totaal niet kan identificeren met bepaalde vocals in een track, waardoor ik ook niet los kan gaan op en track. Bovendien vind ik het sowieso irritant dat ze "proberen iets te zeggen" met een track.. in mijn ogen is dat helemaal geen functie van hardstyle. Vocals kunnen leuk gemodified worden zodat je catchy/energieke in en outro's kunt maken, maar van mij mogen ze ophouden dit soort "rapgame" achtige nummers naar hardstyle toe te brengen. Bovendien zijn het allemaal teksten van niks, waardoor ze ook nog als debielen over komen op mij. Een van de weinige teksten waarmee ik me kan identificeren, is living for the moment.
Voor de rest hou ik er ook niet van dat artiestnamen in een track gebruikt worden. Hoor je in een keer een andere dj Yeah Psyko Punkz, of wat ze dan ook maar in hun track verwerken, afspelen.
Van mij mogen we wel weer terug naar de tijd van vocals als in WackyJacky, of het intro van Stephy - Streetspirit.
Van mij mogen ze, heus wel vocals aanbrengen, maar besteed er aub wel wat aandacht aan, en stop met die rapgame achtige praktijken. Zelfde met die vocals in dat Intents anthem van Villain. Dat die gast niet om zichzelf moet lachen nadat hij zoiets heeft ingesproken op die toon.
Als ik mensen stoer wil horen praten met niks zeggende teksten ga ik wel naar Yes-r of hoe al die rappers ook maar heten luisteren.
Menn, breng de energie weer eens even terug in de tracks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik zulke vocals wil ga ik wel rap luisteren.

Ik dacht dat hardstyle altijd om de kicks en de melodie ging. maar als er nu ook nog nadruk op een bericht in word gezet de laatste tijd vind ik t weer eens hard achteruit gaan

( Trouwens ik heb dan weer niks tegen Until We Meet Again, dat vind ik echt iets waar je emotie in kan plaatsen )

Niet iets van je weet zelf je moet niet haten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 11:12 
 
Artiest

Vocals horen bij muziek, ik vind een track snel leeg zonder vocals.
PP staat bekend om hun vocals en Ran-D ook, alleen bij Ran-D hoor ik nooit iemand zeuren daarover en PP wel.
Vind het bij beide overigens verre van irritant, hoort bij hun stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vocals horen bij muziek, ik vind een track snel leeg zonder vocals.
PP staat bekend om hun vocals en Ran-D ook, alleen bij Ran-D hoor ik nooit iemand zeuren daarover en PP wel.
Vind het bij beide overigens verre van irritant, hoort bij hun stijl.


Dan weet ik niet waar jij hebt gezeten, maar dit topic staat bijvoorbeeld al vol met klachten over de vocals van Ran-D, en dan niet alleen betreffende die track. Ik heb ook helemaal niks tegen vocals, vind ze in de meeste PP tracks juist erg fijn. Maar in bijvoorbeeld deze en wat Headhunterz tracks zijn ze gewoon echt vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de vocals van Ran-d minder om stoer te doen, ook al vind k het de laatste tijd wel wat te veel worden.
Indoctrination, zegt in ieder geval nog meer dan.. yeah psyko en headhunterzzz are coollerds en niet disrespectun. Van mij mogen ze best teksten er in verwerken, maar besteed er aandacht aan en zorg dat het iets zeggend is en muzikaal klopt en niet de drive uit een track haalt.. maar liever geen irritante vocals waar alleen de artiest zich mee kan identificeren.
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks