Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Teknizion wrote:Kunnen we vanaf nu weer ontopic gaan? Discussieren doen we wel in het discussie topic :thumbup:
Volgens mij ging het over de vocals van deze track dus dat is ontopic toch?
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Millard Fillmore wrote: Haha triest mannetje, toch weer even iets te zeiken hebben he!
90% hier trouwens.
Ik zeg gewoon wat ik er van vind kerel, dat heeft niets met zeiken te maken.

En ik vind het jammer dat er tegenwoordig heel veel tracks zijn waarin het wel lijkt of de tekst eerst geschreven wordt en er dan nog even snel een plaatje omheen wordt verzonnen... 't is meer rap dan hardstyle soms :/
D
echt geen reet aan dit.. en vind de laatste tijd dat Psyko Punkz echt kinderachtige vocals hebben,, like Bassboom :')
tracks zitten prima in elkaar maar de vocals verpesten vaak het hele nummer.. erg jammer want al hun oudere tracks vind ik dan wel weer vet.. maar hun hebben echt en overvloet aan vocals.. klinkt gewoon niet ;)
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Heh.. khad deze op Bassleader gehoord en vond het toch best lachen. Het is geen diss op ons (publiek) maar tegen elkaar (toch duidelijk met de lyrics?). Allee, van wat ik ervan verstond.

Neem het eerder op als een coole "fun" track.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Rayn wrote:Heh.. khad deze op Bassleader gehoord en vond het toch best lachen. Het is geen diss op ons (publiek) maar tegen elkaar (toch duidelijk met de lyrics?). Allee, van wat ik ervan verstond.

Neem het eerder op als een coole "fun" track.
Dit, en;

Ik vind 2 follow, ghostclass etc ook veel beter maar als ze die nog vaak zouden draaien zou je weer een ellenlange discussie krijgen over het feit dat ze alleen eigen platen draaien en niet vernieuwend zijn. Ik bedoel er is áltijd wel wat volgens mij.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Als je het aan mij vraagt zijn vocals over cola hetzelfde als vocals over cocaïne. Slaan beiden nergens op zeg maar.
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
D-Ruz wrote:Als je het aan mij vraagt zijn vocals over cola hetzelfde als vocals over cocaïne. Slaan beiden nergens op zeg maar.
ik snap sowieso niet hoe vocals een hardstyle nummer echt verder kunnen brengen.. wat voor vocals word door mensen nog gewaardeerd tegenwoordig..?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
_Padam wrote:
D-Ruz wrote:Als je het aan mij vraagt zijn vocals over cola hetzelfde als vocals over cocaïne. Slaan beiden nergens op zeg maar.
ik snap sowieso niet hoe vocals een hardstyle nummer echt verder kunnen brengen.. wat voor vocals word door mensen nog gewaardeerd tegenwoordig..?
Vocals zoals:

Chemical
For The Girls
Psychedelic Trip
2012
Innocent
Veel tracks van The Machine
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Dakpan wrote:
_Padam wrote:
Vocals zoals:

Chemical
For The Girls
Psychedelic Trip
2012
Innocent
Veel tracks van The Machine
Warning
Goddamn
Do The Happy Face
Done
Outrageous
Liberate
Substream
etc.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Do the Happy Face & Ding Dong :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lyst wrote:Do the Happy Face & Ding Dong :P
Vind zulke vocals net zo vreselijk als deze coca cola vocals. :$
Hardtraxxer
108 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Magic wordt ook wel gewaardeerd :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
_Padam wrote:ik snap sowieso niet hoe vocals een hardstyle nummer echt verder kunnen brengen.. wat voor vocals word door mensen nog gewaardeerd tegenwoordig..?
Favoriete Hardstyle tekst
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
1 van de beste (wat mij betreft) wordt hier vergeten: under Attack.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Ik vind PP vocals over het algemeen het vreselijk :P De uitspraak van engels is echt dramatisch en dat irriteert me jammer genoeg... Ran-D vocals ben ik weer wel fan van, maar Nikkita blijft ofc baasin als het om vocals gaat.
Ik vind het juist ook vet als er creatief wordt gebruik gemaakt vocals uit bijv. de rapscene of uit films... geeft zon soort herkenning of identiteit aan een track waar je mee kan binden zg maar!
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Jolle wrote:1 van de beste (wat mij betreft) wordt hier vergeten: under Attack.
Jup, mee eens en... nicht zu vergessen meiner freunden... SON OF TORTURE!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ga maar weer even over de track praten ipv teksten opnoemen, daar is een ander topic voor.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Leuk over een track praten die ik niet kan beluisteren.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Millard Fillmore wrote:Leuk over een track praten die ik niet kan beluisteren.
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Bass Bookings
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
TheDesolator wrote:Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Bass Bookings
Maak je geen zorgen, je mist er niks aan.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Leuk plaatje ;)
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Aangezien het nummer in een ander topic wel werkt kan ik hier eindelijk comments op geven. Die vocals zijn echt ronduit belachelijk met z'n fucking disrespect. Maar het nummer is wel lekker :) Zit een goeie kick in en de melodie is aardig.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Niets voor mij :)
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Jolle wrote:1 van de beste (wat mij betreft) wordt hier vergeten: under Attack.