Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb net echter wel ff de HQ gehoord en dit is echt niet best hoor! :lol: Ze zeggen wel leuk dat is als grapje is bedoelt en hun zijn ook vrienden van elkaar, dus ik neem aan dat ze gewoon voor de lol ff een tooltje wouden maken samen. Blijf ik wel met 1 vraag zitten: waarom komt deze dan wel op HHZ zijn nieuwe album? :P
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vreselijke track.. :surrender:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die ene Psyko wordt wel een beetje ondergesneeuwd zeg, je zou haast zeggen dat ie alleen van Heady & Kale komt als je dat filmpje zo ziet
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die ene Psyko wordt wel een beetje ondergesneeuwd zeg, je zou haast zeggen dat ie alleen van Heady & Kale komt als je dat filmpje zo ziet


Komt juist omdat hij de enige met haar is. Die zijn gewoon niet koel.
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 19:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat idee had ik inderdaad ook bij het kijken van die clip..
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een diss zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afwisseling van de typische PP en Hhz vocals vind ik wel tof gedaan, lyrics daarentegen zijn enorm zielig.
Melodie is te random voor mij.

Die Psyko Punk mét haar wordt idd flink buitengesloten in dat filmpje :P
Bericht Geplaatst op 17 sep 2011 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sowieso vraagt die kale altijd meer aandacht haha, ze waren eens te draaien in sans souci
toen was die kale met iedereen bezig en dacht miss kan ik een praatje houden met de ander (die wat rustiger deed)
dus daarna maar op de foto kwam die kale er nog even snel voor springen haha :P
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige vette in dit nummer is die HHz vocal, blijft een vet effect opzitten. Helemaal wanneer die erin komt na dat zielige helium stemmetje van PP. :lol: Verder is de melo kut, lyrics zijn kut, kicks zijn kut. Blijft dus weinig van over. :)
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dat zielige helium stemmetje van PP

:lol:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit nummer al kut toen ik het op hard with style hoorde :/
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bij dit nummer heb ik het gevoel dat als mn buurjongetje van 14 het hoort, hij me uitlacht. Wat een niveau :x
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Enige vette in dit nummer is die HHz vocal, blijft een vet effect opzitten. Helemaal wanneer die erin komt na dat zielige helium stemmetje van PP. :lol: Verder is de melo kut, lyrics zijn kut, kicks zijn kut. Blijft dus weinig van over. :)

Dat dus, vind dit helemaal niks. Headhunterz vocals zijn leuk, slechte tekst, random inspiratieloos melodietje, PP-vocals en PP-kicks (zegt al genoeg denk ik...), en ja, dat resulteert tot een kutplaat ^^
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Grozny schreef:
Wat een vreselijke track.. :surrender:

:yes:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind 'm wat minder vreselijk dan toen ik hem op een LQ filmpje hoorde, maar op Q-Base was het toch gewoon duidelijk dat je hier niet op kunt bewegen? Hoop dat ze hier snel overheen groeien, en hem nooit maar dan ook nooit meer draaien.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:14 
 
Hardtraxxer

Bagger.. alhoewel de youtube massa daar anders over denkt.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Bij dit nummer heb ik het gevoel dat als mn buurjongetje van 14 het hoort, hij me uitlacht. Wat een niveau :x

:lol:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind 't best een geinige plaat.. :$

Vocals hadden indd anders gekunt.. maar hey, 't is beter dan Coca Cola Mf's!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 09:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kunnen we niet weer een substream maken voor Hardstyle, deze keer Soft Hardstyle zodat kleine kindjes van 14 nog kunnen genieten van heliumstemmetjes en Coca Cola nummers .. :lol:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ChillsNL schreef:
Kunnen we niet weer een substream maken voor Hardstyle, deze keer Soft Hardstyle zodat kleine kindjes van 14 nog kunnen genieten van heliumstemmetjes en Coca Cola nummers .. :lol:


Wat een kansloze opmerking weer zeg..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D1sreSp3ct fr0M da SyyCkO to d4 h3aDy he4dY HeAdD! Alsjeblieft zeg.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

PP keep on rocking:P Awesome track met Mr. Heady Head.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevaarlijke track van de hardstyle beesten van de straat.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het wel ironisch dat een track die als ''grap'' is gemaakt zo een dikke promotie krijgt..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol die video.. Kan Headie de garderobe niet betalen ofzo, staat 'm daar met zijn jassie aan.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks