Ik heb net echter wel ff de HQ gehoord en dit is echt niet best hoor!
Ze zeggen wel leuk dat is als grapje is bedoelt en hun zijn ook vrienden van elkaar, dus ik neem aan dat ze gewoon voor de lol ff een tooltje wouden maken samen. Blijf ik wel met 1 vraag zitten: waarom komt deze dan wel op HHZ zijn nieuwe album? 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Die ene Psyko wordt wel een beetje ondergesneeuwd zeg, je zou haast zeggen dat ie alleen van Heady & Kale komt als je dat filmpje zo ziet
Komt juist omdat hij de enige met haar is. Die zijn gewoon niet koel.Pommer wrote:Die ene Psyko wordt wel een beetje ondergesneeuwd zeg, je zou haast zeggen dat ie alleen van Heady & Kale komt als je dat filmpje zo ziet
Ja dat idee had ik inderdaad ook bij het kijken van die clip..
Afwisseling van de typische PP en Hhz vocals vind ik wel tof gedaan, lyrics daarentegen zijn enorm zielig.
Melodie is te random voor mij.
Die Psyko Punk mét haar wordt idd flink buitengesloten in dat filmpje
Melodie is te random voor mij.
Die Psyko Punk mét haar wordt idd flink buitengesloten in dat filmpje
sowieso vraagt die kale altijd meer aandacht haha, ze waren eens te draaien in sans souci
toen was die kale met iedereen bezig en dacht miss kan ik een praatje houden met de ander (die wat rustiger deed)
dus daarna maar op de foto kwam die kale er nog even snel voor springen haha
toen was die kale met iedereen bezig en dacht miss kan ik een praatje houden met de ander (die wat rustiger deed)
dus daarna maar op de foto kwam die kale er nog even snel voor springen haha
Enige vette in dit nummer is die HHz vocal, blijft een vet effect opzitten. Helemaal wanneer die erin komt na dat zielige helium stemmetje van PP.
Verder is de melo kut, lyrics zijn kut, kicks zijn kut. Blijft dus weinig van over. 
Dakpan wrote:dat zielige helium stemmetje van PP
Vond dit nummer al kut toen ik het op hard with style hoorde 
Bij dit nummer heb ik het gevoel dat als mn buurjongetje van 14 het hoort, hij me uitlacht. Wat een niveau 
Dat dus, vind dit helemaal niks. Headhunterz vocals zijn leuk, slechte tekst, random inspiratieloos melodietje, PP-vocals en PP-kicks (zegt al genoeg denk ik...), en ja, dat resulteert tot een kutplaatDakpan wrote:Enige vette in dit nummer is die HHz vocal, blijft een vet effect opzitten. Helemaal wanneer die erin komt na dat zielige helium stemmetje van PP.Verder is de melo kut, lyrics zijn kut, kicks zijn kut. Blijft dus weinig van over.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Grozny wrote:Wat een vreselijke track..
Vind 'm wat minder vreselijk dan toen ik hem op een LQ filmpje hoorde, maar op Q-Base was het toch gewoon duidelijk dat je hier niet op kunt bewegen? Hoop dat ze hier snel overheen groeien, en hem nooit maar dan ook nooit meer draaien.
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Bagger.. alhoewel de youtube massa daar anders over denkt.
Lyst wrote:Bij dit nummer heb ik het gevoel dat als mn buurjongetje van 14 het hoort, hij me uitlacht. Wat een niveau
Ik vind 't best een geinige plaat..
Vocals hadden indd anders gekunt.. maar hey, 't is beter dan Coca Cola Mf's!
Vocals hadden indd anders gekunt.. maar hey, 't is beter dan Coca Cola Mf's!
Kunnen we niet weer een substream maken voor Hardstyle, deze keer Soft Hardstyle zodat kleine kindjes van 14 nog kunnen genieten van heliumstemmetjes en Coca Cola nummers .. 
Wat een kansloze opmerking weer zeg..ChillsNL wrote:Kunnen we niet weer een substream maken voor Hardstyle, deze keer Soft Hardstyle zodat kleine kindjes van 14 nog kunnen genieten van heliumstemmetjes en Coca Cola nummers ..
D1sreSp3ct fr0M da SyyCkO to d4 h3aDy he4dY HeAdD! Alsjeblieft zeg.
PP keep on rocking:P Awesome track met Mr. Heady Head.
Gevaarlijke track van de hardstyle beesten van de straat.
Vind het wel ironisch dat een track die als ''grap'' is gemaakt zo een dikke promotie krijgt..