Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:16 
 
Hardtraxxer

alleen al rap en hardstyle samen.....

toen het nummer bij hard with style langs kwam was het al slecht. maar met dit filmpje erbij maakt het het nog slechter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:29 
 
Hardtraxxer

Zouden ze dit nummer gaan uitbrengen?
Waarom maken ze hier anders zo'n filmpie van??
Slecht nummer overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaag weer gehoord in hard with style... Die vocals... omg, what zijn die lelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vind het wel ironisch dat een track die als ''grap'' is gemaakt zo een dikke promotie krijgt..

Dat, komt mij allemaal net even wat te serieus over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meestal irriteer ik me niet zooooooo erg aan psyko punkz vocalen, maar dit vind ik dus echt helemaaaaal niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 21:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vind het wel ironisch dat een track die als ''grap'' is gemaakt zo een dikke promotie krijgt..

Dat werd toch nooit gezegd? Headhunterz zei alleen dat de tekst bedoeld was als "joke". Dus dat ze elkaar niet echt haten enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz dalen alleen maar meer bij mij, die vocals echt een lachertje :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Teknizion schreef:
Vind het wel ironisch dat een track die als ''grap'' is gemaakt zo een dikke promotie krijgt..

Dat werd toch nooit gezegd? Headhunterz zei alleen dat de tekst bedoeld was als "joke". Dus dat ze elkaar niet echt haten enzo.


Ja, ook zegt tie dat ze allemaal van Hip-Hop houden en voor de lol dus een soort battle gingen houden onder elkaar. Ook om te laten zien dat ze gewoon doen waar ze zin in hebben, op creatief gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxx Newbie

'Er zit rap in, dus vind ik het bagger' :sick:

vind het best grappig om te lezen van mensen hier dat ze deze track haten door de vocals, terwijl deze als grap geschreven en verwerkt zijn als een soort 'battle' tegen elkaar.. dus zeker niet om stoer te doen van niet haten, wat ik veel op de eerste pagina's lees :/
ik zie ook veel over respect afdwingen en arrogante houdingen :lol: laat me niet lachen :P
daar is in deze track totaal geen sprake van, de mensen die dit zeggen weten waarschijnlijk de context niet, of kunnen geen engels en snappen de vocals niet ofzeau.. (lees of luister ze nog ff een keertje na, ipv te oordelen over de titel van een track, aangezien je muziek LUISTERT)
om eerlijk te zijn heb ik zo'n concept verder nog nooit meegemaakt in de hardstyle, wat het dus eigenlijk uniek maakt in zijn soort! natuurlijk verschillen smaken van mensen dus zullen er voor- en tegenstanders zijn voor dit nummer (en elke andere ook). wat ik persoonlijk erg tof vind aan hardstyle is dat er veel 'geleend' (anderen zullen gepikt zeggen) wordt uit andere genres en op hun beurt weer verwerkt wordt in een track, denk bijvoorbeeld aan de dubstep in No Fear van Psyko Punkz, of wat techy sounds in Give It Up van de Noisecontrollers enz..
Op deze manier blijft er iig vernieuwing in de hardstyle, wat je bij andere muziekstijlen niet of veel minder ziet. De kruising tussen verschillende genres is wat mij aan heeft getrokken om het te luisteren, plus de open minds van het publiek (niks moet, alles mag), wat ik in deze topic maar weinig mee maak. waar is die mentaliteit gebleven? of ben ik zo oldschool? ;)
is het standaard kudde gedrag, of is het echt hun eigen mening? ik weet het niet hoor.. ik zie alleen veel mensen stukken schrijven terwijl ze er niks van begrijpen. en sowieso, denk eens na.. kun je het zelf beter? laat maar eens wat teksten zien dan (of wat muziek luisteren)

Deze track is :bomb: (naar mijn persoonlijke mening) omdat het WEL nieuw is, misschien niet qua sound, maar het concept heb ik verder nooit meegemaakt in dit genre. hulde mannen, ik wil meer (nieuws) horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

52tony schreef:
denk eens na.. kun je het zelf beter?


Ga toch weg met je non argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:23 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
52tony schreef:
denk eens na.. kun je het zelf beter?


Ga toch weg met je non argument.


leuk om te zien dat dat het enige is waar je iets over te zeggen hebt.. laat veel blijken over je instelling en gebrek aan respect voor de artiesten.

een echte hater misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:36 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind deze echt lachen xd
Melodie is niet slecht en kicks ook niet, maar ik mis iets van Heady, want ik hoor meer Psyko Punkz invloeden in dit nummer??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

52tony schreef:
Dakpan schreef:
52tony schreef:
denk eens na.. kun je het zelf beter?


Ga toch weg met je non argument.


leuk om te zien dat dat het enige is waar je iets over te zeggen hebt.. laat veel blijken over je instelling en gebrek aan respect voor de artiesten.

een echte hater misschien?


Ik heb die hele muur vol blabla gelezen maar iemand die komt met het argument waar ik de grootste hekel aan heb, ga ik niet eens meer tegenin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:47 
 
Hardtraxx Newbie

Ox_Ite schreef:
Ik vind deze echt lachen xd
Melodie is niet slecht en kicks ook niet, maar ik mis iets van Heady, want ik hoor meer Psyko Punkz invloeden in dit nummer??

PP studio denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:51 
 
Hardtraxx Newbie

[quote=Ik heb die hele muur vol blabla gelezen maar iemand die komt met het argument waar ik de grootste hekel aan heb, ga ik niet eens meer tegenin.[/quote]

laat weer zien dat je nog lui bent ook :P
vind het zelf ook klote als dat argument tegen me gebruikt wordt, maar toch hebben ze dan gelijk.. ook zelf kan ik het niet beter, maar ben er wel mee bezig om het te verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als jij in een restaurant eet en je eten bevalt niet, mag je alleen klagen als je het zelf beter kan?
Dus je mag alleen op de politiek klagen als je zelf politicus bent?
Dus je mag geen kritiek hebben op je favoriete voetbalclub omdat je zelf geen pro bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:21 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Dus als jij in een restaurant eet en je eten bevalt niet, mag je alleen klagen als je het zelf beter kan?
Dus je mag alleen op de politiek klagen als je zelf politicus bent?
Dus je mag geen kritiek hebben op je favoriete voetbalclub omdat je zelf geen pro bent?


Als je het niet lekker vindt niet, maar is het niet goed klaar gemaakt? moet je zelfs klagen!
Politici bestaan niet, het zijn invloedrijke ambtenaren die een spelletje spelen (zie het debat van de afgelopen dagen) en daar klaag ik sowieso over, maar helaas hebben we er niks aan.
Voetbal :sick:

Maar nu snap ik wel wat je bedoelt, dat argument is idd stom, gebruikte het omdat veel mensen hier praatten alsof ze het allemaal zo goed weten (en dus denken dat ze et beter kunnen) :/ Ze zeggen dat het slecht is, maar de kwaliteit is zeer hoog :P
Wat je er zelf van vindt, moet je zelf weten. Zelf schrijf ik hoe het is en probeer ik ze stil te laten staan bij wat ze zelf zeggen..

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een held! Je bent serieus de eerste hier op het forum waar ik het over elke zin met je oneens ben! Ohnee ik mag geen kritiek geven, ik produceer zelf niet :x En nee ik ga hier niet nog een keer zeggen wat ik van dit nummer vind want dat heb ik een aantal pagina's geleden al gedaan. Maar zoals ik al vaker zeg. Begin niet over haten, elkaar na praten, geen mening hebben. Ik beoordeel elke track opzich, of er nou Hhz voor staat of Thera. En er zijn nou eenmaal artiesten, toevallig horen deze 2 er ook bij, waar ik steeds minder respect voor krijg. Maar laat mensen dat vinden, begin geen onnodige reacties uit te lokken, zeg wat je van de track vind, geef daarbij uitleg. Maar begin aub niet over kuddegedrag zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:59 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Wat een held! Je bent serieus de eerste hier op het forum waar ik het over elke zin met je oneens ben! Ohnee ik mag geen kritiek geven, ik produceer zelf niet :x En nee ik ga hier niet nog een keer zeggen wat ik van dit nummer vind want dat heb ik een aantal pagina's geleden al gedaan. Maar zoals ik al vaker zeg. Begin niet over haten, elkaar na praten, geen mening hebben. Ik beoordeel elke track opzich, of er nou Hhz voor staat of Thera. En er zijn nou eenmaal artiesten, toevallig horen deze 2 er ook bij, waar ik steeds minder respect voor krijg. Maar laat mensen dat vinden, begin geen onnodige reacties uit te lokken, zeg wat je van de track vind, geef daarbij uitleg. Maar begin aub niet over kuddegedrag zeg.


hmm je leest net niet ver genoeg, nu moet ik mezelf dus weer herhalen, wat je zelf ook niet wil.. beetje onnodig niet? net 1 post hiervoor gezegd dat het idd niet klopt dat je geen kritiek mag geven als je niet produceert. plus dat k ook al heb gezegd dat je zelf moet weten wat je er van vindt. (dus je bent het al op 2 fronten eens met wat ik zeg na verbetering :whistle: )

bovendien lijkt het wel alsof er hier alleen tracks worden afgekraakt, en dat mensen niet verder kijken dan het bord voor hun hoofd.
het kuddegedrag is bij jou dus blijkbaar niet van toepassing, waarom voel je je dan aangesproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgens mij heb je dat er later bij gezet, maargoed. Dat heb ik inderdaad niet gezien. En tracks worden hier alleen afgekraakt? Wie leest er dan niet ver genoeg zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 21:17 
 
Hardtraxx Newbie

ja klopt, is ook zo :P

ik bedoelde wel in deze topic he :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik moest lachen xd Zit op mn telefoon dus kan er niet uitgebreid op ingaan, maar je slaat de plank echt zo mis.
Even een vraagje, je hebt het over de vocals. Wat vind je van het niveau, het is haast holland in da hood in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, de kontbonker van GT500 is hierbij gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik moest lachen xd Zit op mn telefoon dus kan er niet uitgebreid op ingaan, maar je slaat de plank echt zo mis.
Even een vraagje, je hebt het over de vocals. Wat vind je van het niveau, het is haast holland in da hood in mijn ogen.

Gast, ff serieus... MC Biggah is wel 'The real thrillah niggah', dus ff dimme! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx Newbie + heel boekwerk = :corn:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks