Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:29 
 
Hardtraxxer

heerlijk al die nutteloze discussies hierzo :P
word ook totaal niet persoonlijk ofzo :lol:

moest om die track al lachen maar om deze discussies al helemaal haha xd

keep it going! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 01:24 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een mensen op dit forum zeg......

Maximum ---

Als die kale van Psyko Punkz het IQ van een doodgereden Eland zou hebben dan zou die vast
niet op DECIBEL mainstage staan. ga zelf nou maar eerst is bewijzen dat jij iets bereikt in je leven voordat je op die manier over mensen praat...
Ik vind de vocals wel vet maar dat is mijn smaak. maar om dan gelijk te zeggen dat iemand het IQ van een doodgereden eland heeft is toch wel erg triest en vind ik niet kunnen.

Lyst ---

Als je Psyko Punkz of HHZ HAAT, zoals ik zie in elke tekst die je altijd bij hun tracks schrijft
luister hun tracks dan ook niet als je ze tegen komt in het FORUM. Waarom maak je je zo druk als je het toch niet vet vind ? Je post volgens mij het meest over hun en altijd negatief... STEEK JE ENERGIE in artiesten die je wel vet vind. Support die lekker en laat de producers die jij kut vind LEKKER LINKS liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

johnmaybe schreef:
Wat een mensen op dit forum zeg......

Ja he, stel je eens voor dat mensen eens wat negatiefs zeggen over een track.

Citaat:
Maximum ---
Als die kale van Psyko Punkz het IQ van een doodgereden Eland zou hebben dan zou die vast
niet op DECIBEL mainstage staan. ga zelf nou maar eerst is bewijzen dat jij iets bereikt in je leven voordat je op die manier over mensen praat...
Ik vind de vocals wel vet maar dat is mijn smaak. maar om dan gelijk te zeggen dat iemand het IQ van een doodgereden eland heeft is toch wel erg triest en vind ik niet kunnen.

Waarom begint bijna elke hardtraxx newbie toch met de drogreden van "als je het beter kunt doe het dan zelluf!!" Ik ben het overigens wel met je eens dat de reactie overdreven is en beledigend. Desalniettemin vind ik de vocalen ook van een laag niveau. Zo praat dat 14-jarig straattuig tegen elkaar. En ja het is als humor bedoeld, maar ik kan er niet om lachen.

Citaat:
Lyst ---

Als je Psyko Punkz of HHZ HAAT, zoals ik zie in elke tekst die je altijd bij hun tracks schrijft
luister hun tracks dan ook niet als je ze tegen komt in het FORUM. Waarom maak je je zo druk als je het toch niet vet vind ? Je post volgens mij het meest over hun en altijd negatief... STEEK JE ENERGIE in artiesten die je wel vet vind. Support die lekker en laat de producers die jij kut vind LEKKER LINKS liggen.

Oja iedereen met kritiek is een hater. Nog zo'n kortzichtig argument.

Ten eerste als iedereen enkel positieve reacties zou geven dan ben ik hier heel snel weg, want dan wordt het forum doodsaai. Je hoeft dan niet verder te lezen dan de openingspost, want de rest is toch allemaal :love: :drool: en :worship: .
Ten tweede als iedereen enkel positieve reacties geeft, ontstaat er een vertekend beeld. Dan moet je aan de hand van het aantal reacties op een topic afleiden of een track goed is of niet. Oftewel alle populaire dj's waaronder deze twee maken de beste tracks, want die krijgen de meeste reacties en de onbekende dj's die ook goede tracks kunnen maken maken slechte tracks want die krijgen amper reacties.
Ten derde, als er nooit geen kritiek is zullen er ook nooit dingen verbeteren. Hardstyle is dan compleet overgeleverd aan de marktwerking en zal proberen zo groot mogelijk te gaan en daarbij de oorspronkelijke kern in de steek laten. Dat onze mening weinig invloed heeft klopt, maar dat komt omdat de massa wel kritiekloos is.
En ten vierde, ik mag artiesten niet afschrijven op hun naam. Ik beoordeel de tracks gewoon stuk voor stuk. En als dat toevallig allemaal negatieve beoordelingen zijn, dan zegt dat wat over hoe die artiesten op dit moment in mijn ogen presteren. En ik ben niet de enige die dat vind. Dit soort artiesten richten zich teveel op de fame; op de kritiekloze massa, want die is lekker makkelijk. En dan kun je me wel afdoen als headhunterz hater, maar ik luister met regelmaat tracks als subsonic, wat ik echt een geniale plaat van hem vind.

Zo nu heb ik genoeg gezegd hierover, hieronder weer ontopic:
____________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnmaybe schreef:
Als die kale van Psyko Punkz het IQ van een doodgereden Eland zou hebben dan zou die vast
niet op DECIBEL mainstage staan.


Ja, een van de voorwaarden op daar geboekt te worden is idd dat je een IQ van boven de 150 hebt... :')

Haha dat heeft er toch geen fuck mee te maken of wel? Vond dat wel een beetje een overbodige reactie maar goed. Heb niks tegen alledrie de mannen, muzikaal gezien, maar vind dit echt een enorm irritante plaat om waar dan ook, op welk tijdstip dan ook te horen. En al helemaal niet op een plek waar ik het naar mijn zin probeer te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om het maar weer even over de track te hebben:
Ik vind het niet eens zo'n heel slechte track, misschien dat ik 'm na een paar keer horen wel wat leuker ga vinden.
Wat die lyrics betreft, ik krijg een beetje een gevoel van een wannabe diss tegenover de haters.. Een idee als Just Say My Name. Jammer.

Kick zal vast wel in orde zijn.. Maar call me als er een HQ beschikbaar is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:08 
 
Artiest

STAN- schreef:
Om het maar weer even over de track te hebben:
Ik vind het niet eens zo'n heel slechte track, misschien dat ik 'm na een paar keer horen wel wat leuker ga vinden.
Wat die lyrics betreft, ik krijg een beetje een gevoel van een wannabe diss tegenover de haters.. Een idee als Just Say My Name. Jammer.

Kick zal vast wel in orde zijn.. Maar call me als er een HQ beschikbaar is :)


hard with style#2 set is die al betere kwaliteit te beluisteren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Maximum ---
Als die kale van Psyko Punkz het IQ van een doodgereden Eland zou hebben

Haha wat een uitspraak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 14:20 
 

johnmaybe schreef:
Wat een mensen op dit forum zeg......

Maximum ---

Als die kale van Psyko Punkz het IQ van een doodgereden Eland


Bazige uitspraak nu die kale nou mee zou lezen zou die ook lache xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:39 
 
Artiest

Blijf die afwisseling van de vocals zo gaaf vinden. Originele HHZ vocals tegen PP vocals, super tof gewoon. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zou serieus in slaap vallen mocht ik deze een keer live horen (thuis kan ik hem nog afzetten). En dan heb ik het filmpje nog niet eens afgekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:55 
 
Hardtraxxer

wat n boel vocals! je kunt er bijna een werkwoord van maken, er word in deze track veel ge-vocald :huh:
wel lekkere melo overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat dit een free release word :D !
Is wel grappig om tussen u set te smijten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:48 
 
Hardtraxxer

Vocals vind ik lachen.
Track valt wel mee, melodie kan er mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor mensen die niet van nep/zehma gangsters houden dan bekijk dat filmpje maar niet :x
ik vond de vocals wel leuk gedaan, maar in dit filmpje zetten ze zich zelf neer als die ekte Gs van hardstyle :sick:
na de intro/break is dit trouwens niet meer gelukkig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals hadden beter gekund als er iets meer aandacht aan was besteed. Vind ze zo wel grappig, maar ook slecht tegelijk. Melodie geeft een vrij typisch PP gevoel mee, maar het is een stuk meer aan dan normaal. Op Save Your Crap, (de tekst van) DWTHS en de track met Zatox na blijft Heady me boeien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 22:19 
 
Hardtraxx Elite

Ik stoor me een beetje aan die 50-cent hardgebaren de hele tijd..
Leuk plaatje verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 22:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G-Style
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Hoop dat dit een free release word :D !
Is wel grappig om tussen u set te smijten ^^

Ik dacht dat deze op zijn album ging komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 03:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nu-style motherfucking faggot... Kwam toch even niet meer bij :lol: Verder is dit wel het toppunt van Hard_Gang$tr-$tyle imo :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
G-Style

idd heb hem nog keertje helemaal afgluisterd en dit is het enige dat in mn opkomt, wat een ongeinspireerde bagger zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het nog best leuk, niet te serieus nemen. You're talking to the original Headhunterz vocal! Moest toch wel even lachen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro vind ik het vetste van deze plaat(incl. de kicks). De manier hoe het gesproken word vind ik vet, de tekst zelf kinderachtig xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij kan dit wel een best vette plaat zijn als je die vocals weg haalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Johnmaybe & Lyst: Jah ging indd wat te ver, was ook meer als grap bedoelt dan dat ik het echt meende daar niet van. Gewoon nogmaal gezegt: Niet erg hoogstaand niveau qua rijmen. Zo had ik het moeten verwoorden, excuses. :thumbup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks