Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 07:35 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Zo veel mogelijk FUCK zeggen, dan ben je stoer Afbeelding

Na paar keer luisteren begin ik het nummer wel te waarderen(vooral in komische zin xd )
De HHZ vocal wint deze ronde wel ^^ Climax is standaard,maar uiteindelijk niet zo slecht...
Ze moetten geen Round 2 maken,maar voor 1 keer is dit wel ok :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

Nrgizer schreef:
Maximum schreef:
Zo veel mogelijk FUCK zeggen, dan ben je stoer Afbeelding

Na paar keer luisteren begin ik het nummer wel te waarderen(vooral in komische zin xd )
De HHZ vocal wint deze ronde wel ^^ Climax is standaard,maar uiteindelijk niet zo slecht...
Ze moetten geen Round 2 maken,maar voor 1 keer is dit wel ok :thumbup:

Hahaha nice! Tja ik heb indd slechtere nummers gehoord, maar het is altijd zo met PP dat die ene kleine kale (weet ze naam niet dus omschrijf het maar ff zo) altijd 6x fuck zegt in een intervieuw en dan echt zo op zo'n manier van .. vroeger werd mijn mond gepoelt met water en zeep, maar nu woon ik uit huis dus mag ik lekker zo veel fuck zeggen als ik wil... Dus het komt juist echt zo lame over in die nummers van hun vind ik! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 19:45 

Artiest

Komisch nummer en super tof de stijl tussen de verschillende voices. :thumbsup:
Jammer genoeg neemt 60% van hardtraxx dit te serieus en HHZ en PP staan er natuurlijk voor, dat helpt ook :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:09 

Hardtraxx Newbie

Wat een huilie huilie reacties zeg! Shit! Ik vond het gisteren echt wel een heerlijke track om te horen! Snappen mensen nou niet dat dit nummer met humor gemaakt is! Allemaal praten of je er verstand van hebt. Hou toch op zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:26 

Hardtraxxer

nees schreef:
Wat een huilie huilie reacties zeg! Shit! Ik vond het gisteren echt wel een heerlijke track om te horen! Snappen mensen nou niet dat dit nummer met humor gemaakt is! Allemaal praten of je er verstand van hebt. Hou toch op zeg!

Tja niet 100% Humor als ze deze gewoon releasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:55 

Hardtraxx Newbie

robinD schreef:
nees schreef:

Lekker belangrijk! Als je het niet wil horen moet je het niet kopen! PUNT! Geld verdienen eraan is toch logisch? Zou jij dat niet doen dan als je een paar honderd euri's meer zou krijgen. Schijt aan wat de rest er van vindt, ze lachen je alleen maar uit en staan op elk feest en er zijn heel veel mensen die op je muziek staat te dansen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:22 

Hardtraxxer

nees schreef:
robinD schreef:
nees schreef:

Lekker belangrijk! Als je het niet wil horen moet je het niet kopen! PUNT! Geld verdienen eraan is toch logisch? Zou jij dat niet doen dan als je een paar honderd euri's meer zou krijgen. Schijt aan wat de rest er van vindt, ze lachen je alleen maar uit en staan op elk feest en er zijn heel veel mensen die op je muziek staat te dansen!

Ik vond het nummer werkelijk een drama gisteren! Vond de oude projet 1 hits wel weer eens leuk om op een groot podium te horen van die twee, maar dit deed het hem niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:53 

Aan het typen...

nees schreef:
robinD schreef:
nees schreef:

Dat is de juiste instelling :thumbsup:
Nooit eerder aan gedacht om gewoon money en fame boven de muziek te zetten, bedankt dat je me het licht hebt laten zien. En humor, tja toen ik 15 was kon ik hier misschien nog om lachen, het is erg kinderachtig. Maar goed iedereen hun eigen humor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:27 

Hardtraxxer

Kinderachtig is 't gedrag van 80% hier op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:06 

Donateur

Froozen schreef:

Overdrijven is ook een factor.... Zo'n opmerking die jij nu plaatst is kinderachtig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:41 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Froozen schreef:

Overdrijven is ook een factor.... Zo'n opmerking die jij nu plaatst is kinderachtig ;)

En de opmerking die jij nu plaatst voegt ook ontzettend veel toe aan de discussie. Als je niks te zeggen hebt behalve een flame, zeg dan gewoon niets..

ik snap niet dat mensen hier zo'n punt van maken. als ze het een leuk idee vinden om een nummer zo te maken, so be it. maar dat gezeur van iedereen hier erover.. niet te zuinig xD.

ik vond t echt mooi toen bij de DefQon.1 pre-party Willem en Wietse a capella dit nummer gingen zingen. de jongens stoppen er zoveel energie in, dat het gewoon mooi is. 't zal vast geen rauwe shit worden als ze zo'n geintje uithalen, maar zoiets is toch gewoon tof voor tussendoor. dat jullie er niet mee kunnen leven, ik snap het echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 09:15 

Artiest

Dit is toch gewoon een toffe plaat imo, snap niet dat mensen janken om humor die ze niet grappig vinden.
Ja man, broodje ei met ui was super komisch en WTF, ogh man Najib is er niets bij...
Dit is imo gewoon vet uitgewerkt met 2 verschillende stijlen, vind het super tof dat je een dis hoort van de bekende HHZ vocal en de bekende PP vocal.
Ik zat wel met een lach op m'n gezicht, ondanks dat ik de tekst niet briljant vind, je moet het allemaal niet te serieus nemen en dat hebben beide partijen al duidelijk aangegeven.
Doe dat dan ook niet. Je hoeft het geen goed nummer te vinden, maar om weer commercieel denken erbij te betrekken en alles gaat wat ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:12 

Aan het typen...

Ik kijk er naar als een track die voor de grap is gemaakt, maar ik vind de humor kinderachtig en de rest van de track gewoon niet goed. Dat commercieel werd er alleen bij getrokken omdat iemand zei dat mensen geen kritiek mochten hebben. De Djs kunnen zo meer geld verdienen en lachen om onze mening want er staan toch wel duizenden mensen los te gaan. En die instelling maakt voor mij nou juist de muziek (in welk genre dan ook) kapot. Dus daar zei ik wat van. En op Froozen moet je niet ingaan, hij voelt zichzelf altijd zoveel meer dan de rest en hoopt met die reacties de reacties van andere mensen uit te lokken. Inhoudelijke discussies heb ik hem niet op kunnen betrappen, enkel en alleen het lage op de persoon spelen doet hij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 13:04 

Hardtraxxer

_Padam schreef:
roberttt schreef:
Froozen schreef:

En de opmerking die jij nu plaatst voegt ook ontzettend veel toe aan de discussie. Als je niks te zeggen hebt behalve een flame, zeg dan gewoon niets..

ik snap niet dat mensen hier zo'n punt van maken. als ze het een leuk idee vinden om een nummer zo te maken, so be it. maar dat gezeur van iedereen hier erover.. niet te zuinig xD.

ik vond t echt mooi toen bij de DefQon.1 pre-party Willem en Wietse a capella dit nummer gingen zingen. de jongens stoppen er zoveel energie in, dat het gewoon mooi is. 't zal vast geen rauwe shit worden als ze zo'n geintje uithalen, maar zoiets is toch gewoon tof voor tussendoor. dat jullie er niet mee kunnen leven, ik snap het echt niet.

Precies mijn punt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 13:08 

Aan het typen...

Dus omdat jij het wel kunt waarderen, omdat er energie in is gestoken.. :huh: mogen wij er niets negatiefs over zeggen en daarom zijn wij kinderachtig?

Goed punt man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 14:53 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dus omdat jij het wel kunt waarderen, omdat er energie in is gestoken.. :huh: mogen wij er niets negatiefs over zeggen en daarom zijn wij kinderachtig?

Jij legt mij nu woorden in de mond. Wat ik zeg is dat ik het gezeur niet begrijp. Je hebt mij niet zien zeggen dat er niets negatiefs over gezegd mag worden..
beetje kansloze reactie dit.

bovendien heb ik het woord 'kinderachtig' niet in de mond genomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 15:02 

Aan het typen...

Ik reageer eigenlijk op iemand die direct boven mij staat, maar het gedeelte van "ik vind het mooi, want er is energie in gestopt" geldt ook voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Dit is toch gewoon een toffe plaat imo, snap niet dat mensen janken om humor die ze niet grappig vinden.
Ja man, broodje ei met ui was super komisch en WTF, ogh man Najib is er niets bij...
Dit is imo gewoon vet uitgewerkt met 2 verschillende stijlen, vind het super tof dat je een dis hoort van de bekende HHZ vocal en de bekende PP vocal.
Ik zat wel met een lach op m'n gezicht, ondanks dat ik de tekst niet briljant vind, je moet het allemaal niet te serieus nemen en dat hebben beide partijen al duidelijk aangegeven.
Doe dat dan ook niet. Je hoeft het geen goed nummer te vinden, maar om weer commercieel denken erbij te betrekken en alles gaat wat ver.

Waarom komt dit op HHZ album als we het volgens hun niet serieus moeten nemen dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

"Fucked in the head like the boom boom boom fuck now you are dead"
"Bazooka hit with the big bang, it is exploded, target Mr. Heady with the Scantraxx Reloaded"

Komt ook totaal niet grappig noch stoer over vind ik, echt geschreven door iemand met het IQ van een gister doodgereden eland! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:12 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
"Bazooka hit with the big bang, it is exploded, target Mr. Heady with the Scantraxx Reloaded"

Komt ook totaal niet grappig noch stoer over vind ik, echt geschreven door iemand met het IQ van een gister doodgereden eland! :sick:

New kids hebben geen IQ maar iedereen vindt dat ook grappig. Ik bedoel tekst hoeft nergens op te slaan voor mij, maar het gehele nummer vond ik op defqon een drama...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

knotsjebilly schreef:
Maximum schreef:

New kids hebben geen IQ maar iedereen vindt dat ook grappig. Ik bedoel tekst hoeft nergens op te slaan voor mij, maar het gehele nummer vond ik op defqon een drama...

Het is van New Kids ook juist de bedoeling dat het lijkt alsof ze fucking dom zijn, dat maakt het juist grappig vind ik! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:25 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik reageer eigenlijk op iemand die direct boven mij staat, maar het gedeelte van "ik vind het mooi, want er is energie in gestopt" geldt ook voor jou

dan is de opbouw van je Nederlands toch echt slecht :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 18:27 

Aan het typen...

Juist, als ik op jou had willen reageren had ik jouw bericht wel gequote.
Wat dat met de opbouw van mijn Nederlands te maken heeft mag Joost weten.
Sterker nog, volgens mij bestaat er niet eens zoiets als opbouw van je Nederlands. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:15 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Juist, als ik op jou had willen reageren had ik jouw bericht wel gequote.
Wat dat met de opbouw van mijn Nederlands te maken heeft mag Joost weten.
Sterker nog, volgens mij bestaat er niet eens zoiets als opbouw van je Nederlands. :sleep:

ik zal het je even uitleggen..

Lyst schreef:

je verwijst naar mij met het dikgedrukte gedeelte; want dat heb ik gezegd.
en het 2e gedeelte is wat die andere kerel heeft gezegd. dus je zegt nu dat ik iets heb gezegd terwijl hij dat gezegd heeft, en je zegt dat je naar hem verwijst met dit bericht. terwijl hij nooit iets over die 'energie' heeft gezegd. vandaar, slechte opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:49 

Aan het typen...

Hij zegt: "precies mijn punt", wat dus betekent dat hij het volledig eens is met wat jij gezegd hebt. Dus ik kan hem die uitspraak wel degelijk aanrekenen. :slow:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks