S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Wil de HQ gewoon ff horen voor de kick en de impackt van de vocals, zal wel ok zijn. Denk dat ze meer doelen op een soort van rapbattle track. Voorbeeld 8 Mile, wel bekend voorbeeld dan maar, waar ze een rap battle hebben. En elkaar zo goed mogelijk moeten dissen :)
Denk dat dit ook zo een beetje in elkaar steekt.

Wel grappig eigenlijK!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
DISRESPECT FROM THE PSYCHO TO THE MR HEADYHEAD en dan Fuck your disrespect.
Sorry hoor, maar die tekst is echt van het niveau van een 14 jaar straatschoffie xd
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Lyst wrote:
Sorry hoor, maar die tekst is echt van het niveau van een 14 jaar straatschoffie xd
Volgens mij is dat tegenwoordig ook steeds vaker hun doelgroep :D
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
johnmaybe wrote:@TAXI ... Tuurlijk gaat het niet over buitenstaande haters. het gaat over HAAT tegen elkaar zoals je kunt horen...
Je had hem zowiezo helemaal verkeerd begrepen.
Toegeven is ook een kunst !
Hahah dude :')
Ik snap dat ze elkaar dissen, ik ben geen achterlijke. Maar ik denk juist dat ze het "dissen" tegen elkaar gebruiken om het "haten" op de hak te nemen. Als voorbeeld, en het op die manier belachelijk te maken zonder echt richting de scene te praten. Maar goed welkom op Hardtraxx :')
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Hahah dude :')
Ik snap dat ze elkaar dissen, ik ben geen achterlijke. Maar ik denk juist dat ze het "dissen" tegen elkaar gebruiken om het "haten" op de hak te nemen. Als voorbeeld, en het op die manier belachelijk te maken zonder echt richting de scene te praten. Maar goed welkom op Hardtraxx :')[/quote]

Ik was te dol op die smiley.
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ik vind dit teksten een beetje vaag, mar de manier waarop het gezegd wordt al helemaal. Degene die de stemmen inspreekt van Psyko Punkz is echt niet wijs. Het klinkt nergens naar. en headyheadyhead snap ik al helemaal niet :/ :/ Maar zal wel aan mij liggen ;)

Climax is wel ok, dus even spoelen en het is weer goed.
Last edited by GT500eleanor on 24 Jun 2011 12:41, edited 1 time in total.
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Oeps, dubbel.
Last edited by GT500eleanor on 22 Jun 2011 20:08, edited 1 time in total.
W
Hardtraxxer
56 posts member since 2010
last seen Nov 2020
lekker nummertje:D
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
lekker nummer, vind de vocals ook wel geinig maar wel erg herhalend

als ze een edit maken met afwisselendere vocals zou het wel leuk plaatje zijn :thumbup:
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Ik heb zojuist Headhunterz & zatox gehoort, hun nieuwe nummer en dat was al 10x niks, ik heb deze nie kunnen horen want de video is verwijderd.. maar als ik het zo hoor is het niet zo'n beste nummer.. Headhunterz heeft echt klote muziek laatste maanden.. mss wel jaren..
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Die bassline is echt dramatisch of ligt dat aan het filmpje, veranderd echt op heel rare momenten...??
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
You're talking to the original headhunterz vocal! XD Geniaal. Die intro is wel weer erg kut maar de climax is lekker.
A
GT500eleanor wrote: Qlimax is wel ok, dus even spoelen en het is weer goed.
Was idd wel een oké feestje :thumbup: Maar heeft niks met dit topic te maken hè

Ik vind de climax (melodie+bassline) erg raar... even wat vaker horen. Intro heb ik niks tegen, vind wel lekker
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Kut vocals, maar voor de rest een aardig nummer :)
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
3x niks. Geef mij maar lekker Ran-D vocals.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Rawbin wrote:Kut vocals, maar voor de rest een aardig nummer :)
Hier het zelfde.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Maak er een dub mix van en t is een topschijf!
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Almighty wrote:
GT500eleanor wrote: Qlimax is wel ok, dus even spoelen en het is weer goed.
Was idd wel een oké feestje :thumbup: Maar heeft niks met dit topic te maken hè

Ik vind de climax (melodie+bassline) erg raar... even wat vaker horen. Intro heb ik niks tegen, vind wel lekker
Dikke grijns hier voor die opmerking haha :P

De track zelf is me toch een partij saaie meuk.. Meestal kan ik hun tracks nog wel (redelijk) waarderen
maar deze track spreekt me op geen enkele wijze aan.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind het hele battle-idee wel grappig en deels ook vet uitgevoerd, maar de hele tijd dat gerap had ook niet gehoeven. Vooral die Psyko Punkz vocalist klinkt voor geen meter (terwijl "the original HHZ vocal" juist wel erg tof klinkt). Melodie kan ik niet echt volgen verder, ben er nog steeds niet uit of dit nou 3/4 of 4/4 is >.< (maar dat ligt denk ik meer aan mijn ritmische gevoel haha).

Nummer kan me verder niet echt raken. Vind de raps na een tijdje té storend, van mij hoef dat niet een heel nummer lang te domineren. Had niet veel verwacht van deze combinatie maar moet ze iig wel nageven dat er best iets origineels bij uit de bus is gekomen :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vind de track zelf best wel lekker :) De vocalen overheersen wel heel erg veel, maar 't stoort me niet echt deze keer, moet er wel om lachen :P Juist vet dat ieder hun eigen vocal hebben gebruikt. Kicks zijn 't overgrote deel meer van de Dirty Workz Bitches/Psyko Cock Suckers heb ik 't idee, ook hebben de Party Motherfuckers de vocalen bedacht denk ik :P . The New Style Motherfucker heeft overigens wel een veel betere vocal stem :P Melodie is wel ok :)
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ofcourse wrote:Ik heb zojuist Headhunterz & zatox gehoort, hun nieuwe nummer en dat was al 10x niks, ik heb deze nie kunnen horen want de video is verwijderd.. maar als ik het zo hoor is het niet zo'n beste nummer.. Headhunterz heeft echt klote muziek laatste maanden.. mss wel jaren..
in welk hol heb jij geslapen de afgelopen jaren?
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Jolle wrote:You're talking to the original headhunterz vocal! XD Geniaal. Die intro is wel weer erg kut maar de climax is lekker.
dat was het enige wat wel lache was ja ;p
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
De vocals verneuke het een beetje ja :yes:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Zo veel mogelijk FUCK zeggen, dan ben je stoer! :sick: (mis de huil emoticon voor dit soort troep :( )