Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:04 
 
Donateur

Wil de HQ gewoon ff horen voor de kick en de impackt van de vocals, zal wel ok zijn. Denk dat ze meer doelen op een soort van rapbattle track. Voorbeeld 8 Mile, wel bekend voorbeeld dan maar, waar ze een rap battle hebben. En elkaar zo goed mogelijk moeten dissen :)
Denk dat dit ook zo een beetje in elkaar steekt.

Wel grappig eigenlijK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
DISRESPECT FROM THE PSYCHO TO THE MR HEADYHEAD en dan Fuck your disrespect.

Sorry hoor, maar die tekst is echt van het niveau van een 14 jaar straatschoffie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Citaat:
DISRESPECT FROM THE PSYCHO TO THE MR HEADYHEAD en dan Fuck your disrespect.

Sorry hoor, maar die tekst is echt van het niveau van een 14 jaar straatschoffie xd

Volgens mij is dat tegenwoordig ook steeds vaker hun doelgroep :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnmaybe schreef:
@TAXI ... Tuurlijk gaat het niet over buitenstaande haters. het gaat over HAAT tegen elkaar zoals je kunt horen...
DISRESPECT FROM THE PSYCHO TO THE MR HEADYHEAD en dan Fuck your disrespect.
Je had hem zowiezo helemaal verkeerd begrepen.
Toegeven is ook een kunst !


Hahah dude :')
Ik snap dat ze elkaar dissen, ik ben geen achterlijke. Maar ik denk juist dat ze het "dissen" tegen elkaar gebruiken om het "haten" op de hak te nemen. Als voorbeeld, en het op die manier belachelijk te maken zonder echt richting de scene te praten. Maar goed welkom op Hardtraxx :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahah dude :')
Ik snap dat ze elkaar dissen, ik ben geen achterlijke. Maar ik denk juist dat ze het "dissen" tegen elkaar gebruiken om het "haten" op de hak te nemen. Als voorbeeld, en het op die manier belachelijk te maken zonder echt richting de scene te praten. Maar goed welkom op Hardtraxx :')[/quote]

Ik was te dol op die smiley.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:46 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit teksten een beetje vaag, mar de manier waarop het gezegd wordt al helemaal. Degene die de stemmen inspreekt van Psyko Punkz is echt niet wijs. Het klinkt nergens naar. en headyheadyhead snap ik al helemaal niet :/ :/ Maar zal wel aan mij liggen ;)

Climax is wel ok, dus even spoelen en het is weer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:46 
 
Hardtraxxer

Oeps, dubbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:06 
 
Hardtraxxer

lekker nummertje:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker nummer, vind de vocals ook wel geinig maar wel erg herhalend

als ze een edit maken met afwisselendere vocals zou het wel leuk plaatje zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:34 
 
Hardtraxxer

Ik heb zojuist Headhunterz & zatox gehoort, hun nieuwe nummer en dat was al 10x niks, ik heb deze nie kunnen horen want de video is verwijderd.. maar als ik het zo hoor is het niet zo'n beste nummer.. Headhunterz heeft echt klote muziek laatste maanden.. mss wel jaren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Die bassline is echt dramatisch of ligt dat aan het filmpje, veranderd echt op heel rare momenten...??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You're talking to the original headhunterz vocal! XD Geniaal. Die intro is wel weer erg kut maar de climax is lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:38 
 

GT500eleanor schreef:
Qlimax is wel ok, dus even spoelen en het is weer goed.

Was idd wel een oké feestje :thumbup: Maar heeft niks met dit topic te maken hè


Ik vind de climax (melodie+bassline) erg raar... even wat vaker horen. Intro heb ik niks tegen, vind wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut vocals, maar voor de rest een aardig nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3x niks. Geef mij maar lekker Ran-D vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Kut vocals, maar voor de rest een aardig nummer :)


Hier het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maak er een dub mix van en t is een topschijf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
GT500eleanor schreef:
Qlimax is wel ok, dus even spoelen en het is weer goed.

Was idd wel een oké feestje :thumbup: Maar heeft niks met dit topic te maken hè


Ik vind de climax (melodie+bassline) erg raar... even wat vaker horen. Intro heb ik niks tegen, vind wel lekker


Dikke grijns hier voor die opmerking haha :P

De track zelf is me toch een partij saaie meuk.. Meestal kan ik hun tracks nog wel (redelijk) waarderen
maar deze track spreekt me op geen enkele wijze aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het hele battle-idee wel grappig en deels ook vet uitgevoerd, maar de hele tijd dat gerap had ook niet gehoeven. Vooral die Psyko Punkz vocalist klinkt voor geen meter (terwijl "the original HHZ vocal" juist wel erg tof klinkt). Melodie kan ik niet echt volgen verder, ben er nog steeds niet uit of dit nou 3/4 of 4/4 is >.< (maar dat ligt denk ik meer aan mijn ritmische gevoel haha).

Nummer kan me verder niet echt raken. Vind de raps na een tijdje té storend, van mij hoef dat niet een heel nummer lang te domineren. Had niet veel verwacht van deze combinatie maar moet ze iig wel nageven dat er best iets origineels bij uit de bus is gekomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de track zelf best wel lekker :) De vocalen overheersen wel heel erg veel, maar 't stoort me niet echt deze keer, moet er wel om lachen :P Juist vet dat ieder hun eigen vocal hebben gebruikt. Kicks zijn 't overgrote deel meer van de Dirty Workz Bitches/Psyko Cock Suckers heb ik 't idee, ook hebben de Party Motherfuckers de vocalen bedacht denk ik :P . The New Style Motherfucker heeft overigens wel een veel betere vocal stem :P Melodie is wel ok :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Ik heb zojuist Headhunterz & zatox gehoort, hun nieuwe nummer en dat was al 10x niks, ik heb deze nie kunnen horen want de video is verwijderd.. maar als ik het zo hoor is het niet zo'n beste nummer.. Headhunterz heeft echt klote muziek laatste maanden.. mss wel jaren..


in welk hol heb jij geslapen de afgelopen jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
You're talking to the original headhunterz vocal! XD Geniaal. Die intro is wel weer erg kut maar de climax is lekker.


dat was het enige wat wel lache was ja ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De vocals verneuke het een beetje ja :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo veel mogelijk FUCK zeggen, dan ben je stoer! :sick: (mis de huil emoticon voor dit soort troep :( )
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks