Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee. Niet grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jawel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt. Kijken wat de rest van de track doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 13:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbsup: Volgens mij vinden jullie dit leuk, muhaha :D
Prachtig om die reacties allemaal te lezen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt technisch gezien stukken beter dan Atmozfears en Omegatypez !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dit klinkt technisch gezien stukken beter dan Atmozfears en Omegatypez !

En wat heeft dat er mee te maken?

On-topic: Ook ik vind de kicks echt fucking gruwelijk. Klinkt tot nu toe erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dit klinkt technisch gezien stukken beter dan Atmozfears en Omegatypez !

Noem geen namen en vooral die eerste niet, anders wordt het weer een zooitje hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Nando schreef:
Hoor die kick al blazen in het Gelredome. :cool:


I Hope so :D

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
IvoWII schreef:
Nando schreef:
Hoor die kick al blazen in het Gelredome. :cool:


I Hope so :D

:innocent:


Lijkt me op zich wel een leuk plan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Lijkt me op zich wel een leuk plan :cool:


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:56 
 

Citaat:

Lijkt me op zich wel een leuk plan :cool:


Gewoon draaiennnn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

De mofo gaat het doen dus. :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
urbandesigner schreef:
Dit klinkt technisch gezien stukken beter dan Atmozfears en Omegatypez !

Jou top 3 zegt voor mij al genoeg :P


Wat wil je daarmee zeggen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 23:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat hij de Nederlandse taal niet beheerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat hij de Nederlandse taal niet beheerst.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spijtig was 't geluid niet altijd even goed tijdens 't setje van Thera, DP en Crypsis maar hij knalde echt ziekelijk hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Understatement. :bomb: Heerlijk, die kick live. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wist niet waar ik het zoeken moest toen deze gedraaid werd :worship: Die kicks zijn monsterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Wist niet waar ik het zoeken moest toen deze gedraaid werd :worship: Die kicks zijn monsterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:17 
 

Deze track is live zo gaaf! Kwam toevallig vlak nadat deze gedraaid Prefix tegen. Hij was echt zo trots als een pauw, was mooi om te zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoge verwachtingen hoe het live ging, en die zijn meer dan waargemaakt, jezus :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ging live precies zoals ik had verwacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:55 
 

Mr Lellebel schreef:
Deze ging live precies zoals ik had verwacht :D


Rammen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De laatste keer dat mn mond letterlijk van verbazing open viel van een kick in een hardstylenummer was met Stash. Dit gaat eroverheen. Jemig... :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks