Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Prefix & Density

Track(s): Soundwaves

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet in eerste opzicht :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict

Dit was zo gruwelijk gister :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt vet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is nog maar 30 seconden maar dit klinkt echt zo gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Het is nog maar 30 seconden maar dit klinkt echt zo gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw. vetjes hoor dit! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:23 
 
Artiest

:clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: .

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:woot: Jaja, eindelijk weer een zeer dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk DAT zijn nou kicks!!!! :yay: :yay: :worship: :worship: :clap: :clap: :clap: :clap: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja echt heeeeeeeele vette kicks dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Holy fuck neuk. Ik kreeg gewoon kippevel toen die kick er in kwam :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ja echt heeeeeeeele vette kicks dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eeuwige hulde voor Thera als hij dit en/of Locked Up draait op HB :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit was leuk, mag wat mij betreft vrij snel uitkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat lomp. :drool: Klinkt nog wel een beetje leeg maar de kicks maken dat meer dan goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kick.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Het grote minpunt van P&D tracks waren altijd de kicks maar deze :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Het grote minpunt van P&D tracks waren altijd de kicks maar deze :drool: :drool: :drool:

Lol :x Locked Up, Warning, Loudness Tool, Breakout, Outrageous? Maargoed..

Gruwelijk dit! Hoor die kick al blazen in het Gelredome. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Wout1997 schreef:
Het grote minpunt van P&D tracks waren altijd de kicks maar deze :drool: :drool: :drool:

Lol :x Locked Up, Warning, Loudness Tool, Breakout, Outrageous? Maargoed..

Gruwelijk dit! Hoor die kick al blazen in het Gelredome. :cool:

Alleen Warning had echt goede kicks imo, maar ik vond de D&R kicks van de Crisis EP ook belachelijk slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks in combinatie met die schreeches hohoho


Dakpan schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Haha oké.


Hij maakt een grapje denk ik...

OT: Dik hoor! :love:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks