Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helemaal uit het niets lag hij er ineens op gister, wat een heerlijke plaat. Kickroll maakt het geheel nog net ff een stukkie vetter. Well done!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Hoge verwachtingen hoe het live ging, en die zijn meer dan waargemaakt, jezus :worship: :worship: :worship:

Dit. Echt geniaal was het. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:38 
 
Hardtraxx Addict

:surrender:

Nuff said
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Hier de Hardbass rip
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Eruggg dik! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kicks hebben overigens wel iets weg van de Sound Of The Beast edit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:51 
 
Hardtraxx Newbie

Kicks zijn wel goed hard, maar zó plat. Ik begrijp niet echt wat er zo goed is aan deze plaat. Kicks doen mij wel een beetje denken aan Animated Audio van Zany, maar dan veel te hard en te plat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Musical Noise schreef:
Kicks zijn wel goed hard, maar zó plat. Ik begrijp niet echt wat er zo goed is aan deze plaat. Kicks doen mij wel een beetje denken aan Animated Audio van Zany, maar dan veel te hard en te plat.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:07 
 
Hardtraxx Newbie

Grozny schreef:
Musical Noise schreef:
Kicks zijn wel goed hard, maar zó plat. Ik begrijp niet echt wat er zo goed is aan deze plaat. Kicks doen mij wel een beetje denken aan Animated Audio van Zany, maar dan veel te hard en te plat.

:huh:

De punt is veel te hard, waardoor hij zo hard ramt, betekent niet dat de kick lekkerder wordt om naar te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Musical Noise schreef:
De punt is veel te hard, waardoor hij zo hard ramt, betekent niet dat de kick lekkerder wordt om naar te luisteren

Aaah, de punt! Dat ik daar niet eerder aan gedacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Musical Noise schreef:
De punt is veel te hard, waardoor hij zo hard ramt, betekent niet dat de kick lekkerder wordt om naar te luisteren

Aaah, de punt! Dat ik daar niet eerder aan gedacht had.


De punt? De staart van de kick is dan te kort als ik jouw mening zo lees. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 11:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

best besteedde minuut van de week
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Musical Noise schreef:
Kicks zijn wel goed hard, maar zó plat. Ik begrijp niet echt wat er zo goed is aan deze plaat. Kicks doen mij wel een beetje denken aan Animated Audio van Zany, maar dan veel te hard en te plat.


De kicks máken dingen plat bedoel je... Als je dit hoort wil je toch niets anders dan de grond plat stampen?
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kickroll op 0.47 is trouwens echt te vet :D Dacht ik bump hem ff -.-

Releasen die hap!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Holy fuck. Ik kreeg gewoon kippevel toen die kick er in kwam :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Wat een platte kick? Wanneer is een kick bol.

De brutal kick van zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Die kickroll op 0.47 is trouwens echt te vet :D Dacht ik bump hem ff -.-

Releasen die hap!!!


1.47 :D. Die kickroll klinkt echt wel godvers gruwelijk. Ideaal soort kickroll met deze kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
1.47 :D. D

Nee, niet die in het filmpje van de OP ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: Fucking vet, die toegevoegde sounds in deze versie voegen nog lekker wat extra drive toe in vergelijking met dat filmpje van XXlerator :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver, wat een heerlijke track zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langere sample vind ik niet persé speciaal, maar die anticlimax is wel erg tof. Prefix & Density weten me met regelmaat te boeien, nu ook weer! Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nondeju die kicks zijn echt gestoord :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DAMN :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

wat een godsgruwelijk dikke plaat :worship: :worship: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks