Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Nando schreef:
Haha oké.


Hij maakt een grapje denk ik...

OT: Dik hoor! :love:

Nee, ik vind de kicks gewoon niet mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Nee, ik vind de kicks gewoon niet mooi.


Niet mooi is iets anders dan slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heul dik! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het met Wout1997 eens hier, vond de kicks in hun vorige release erg slecht. In de Breakout EP waren ze wel beter maar ook nog niet goed, miste kracht. Deze plaat heeft wel echt geweldige kicks, onwijs dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer de zoveelste track die voor mij boven de 9 scoort :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk, dit is pas een epic drop. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Kijk DAT zijn nou kicks!!!! :yay: :yay: :worship: :worship: :clap: :clap: :clap: :clap: :loving: :loving:


Dit dus! Godverdomme wat een plaat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Track of the day. Heb niet meer te zeggen dan bovenstaande reacties! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Damn, die kickroll is briljant :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de beginpost even aangepast.

Die kick is echt ziek zeg! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow. Just wow. Wat een plaat zeg! Ehm pieterrrrrr.. verzoekje voor zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee man eindelijk weer eens een hardstyle plaat !

Lekkere kicks :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 01:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Whaa, dit zijn nou kicks, heer-lijk :worship: :loving: Hopelijk een track die in de buurt van Warning komt, dit klinkt in ieder geval veel belovend!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 02:02 
 
Hardtraxx Elite

Die kicks klinken net alsof je heel hard de deur klopt met een ijzeren hamer..

Niks voor mij dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ben het met Wout1997 eens hier, vond de kicks in hun vorige release erg slecht. In de Breakout EP waren ze wel beter maar ook nog niet goed, miste kracht. Deze plaat heeft wel echt geweldige kicks, onwijs dik.

Dit.
Vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 12:55 
 

hotymoty schreef:
Die kicks klinken net alsof je heel hard de deur klopt met een ijzeren hamer..

Niks voor mij dus :P


Dat dacht ik eerst ook, maar Theracords kan ik steeds meer waarderen en ook dit is weer piemelstijfmakend, wat een kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 12:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Verrast, P&D hebben normaal gesproken niet zulke goede kicks. Thuis klinkt dit prima, maar ik ben bang dat de tail net iets te lang doorloopt om de impact op hoger volume (live) hetzelfde te houden. Desalniettemin zal het stukken beter klinken dan de meeste kicks live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noooouuuu! Lekker!! :love:
Kan niet wachten om deze live te horen knallen... sick
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Synth doet me btw heel erg aan de Shiverz climax denken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 17:20 
 

Die kicks klappen er heerlijk in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 17:23 
 

Nando schreef:
Hoor die kick al blazen in het Gelredome. :cool:


I Hope so :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

FUUUCCK wat een heerlijke track.

KICKS
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HOOOOOOLY shit!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soooow dan, wat een geweld! :woot:
En zoals vele hier al zeggen wat een Briljante KICKS!!! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks