Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 13:57 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Misschien heeft het anthem wel een donders hard 2e deel. :P En misschien wel een break van nog geen 5 seconden. :P "You know the colours, right? DEFQON.1" Bam bam bam bam. :P


Ja! :P

Was het maar zo'n feest. Slechter als het Anthem van vorig jaar kon het
toch niet worden. Hopelijk wordt dit Anthem ook niet weer elk feest waar
je nu komt (en Noisecontrollers draaien) gedraaid... Ben je er helemaal klaar mee
voordat je op Defqon staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 14:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

vind em echt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is maar mwua zo.
Ik had ook iets van, yes noisecontrollers, maar dat is me toch egt iets te slap.
Waar is die gruwelijk NC kick naartoe? die van CTRL ALT DEL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Beter dan de laatste 3 defqon anthems, maar dat zegt meer over die drie anthems dan over dit nummer. Inspiratieloze boel dit.


Dit dus. Vind dit anthem nog niet zo slecht omdat die anthems hiervoor zo ongelofelijk ziekelijk slecht waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze en alle vorige anthems passen precies bij wat Defqon 1 is en waar het voor staat! Vind ze allemaal wel een bepaalde sfeer hebben.. En die van vorig jaar was juist super, om maar eens tegen de draad in te gaan:)

En als je van een Defqon anthem iets rauws of extreem experimenteel verwacht, moet je jezelf toch even achter de oren krabben.. Das hetzelfde als een Pipo de clown deuntje op een heavy metal feest afspelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil die dikke synth en die dikke kick van nc hebben.... 2 nummertjes in deze stijl, ok maar nu weer verder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Deze en alle vorige anthems passen precies bij wat Defqon 1 is en waar het voor staat! Vind ze allemaal wel een bepaalde sfeer hebben.. En die van vorig jaar was juist super, om maar eens tegen de draad in te gaan:)

En als je van een Defqon anthem iets rauws of extreem experimenteel verwacht, moet je jezelf toch even achter de oren krabben.. Das hetzelfde als een Pipo de clown deuntje op een heavy metal feest afspelen

Eens. Een Defqon.1 anthem hoort nou eenmaal niet ruig en hard te zijn, maar juist lekker vrolijk en zomers. En ik vind de anthems van de voorgaande jaren en dit jaar hier precies bij passen :) . Bovendien vind ik dit anthem zeker wel wat vernieuwends hebben, er zitten namelijk andere kicks in dan we gewend zijn en de synth van de melodie is ook wat anders ;) . Het is inderdaad wel gewoon de synth van Gimme Love maar hij past prima bij dit anthem wat mij betreft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar het is een anthem, gebruik dan niet de synth van je vorige plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Maar het is een anthem, gebruik dan niet de synth van je vorige plaat

Waarom? Een anthem moet toch juist herkenbaar zijn? Je ziet zovaak hergebruik van synths, snap niet dat daar nu ineens zo'n punt van gemaakt moet worden.
Er zijn anthems zat die met dezelfde synth als normaliter gebruikt word geproduceerd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind ik jammer, een anthem moet iets speciaals zijn(vind ik dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Vind ik jammer, een anthem moet iets speciaals zijn(vind ik dan)

Tja, ik weet niet. Ik hecht niet extreem veel waarde aan een anthem eigenlijk. En in principe is een anthem al speciaal genoeg omdat hij voor het feest geproduceerd wordt. Om dan juist voor een groot feest zoiets te doen moet je juist iets herkenbaars doen omdat dit juist je eigen publiek kan vergroten. Maar goed, mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gebeurd wel vaker dat een anthem elementen bevat van een ander nummer van de desbetreffende artiest. Zo had Scrap Attack bijvoorbeeld de kick van Megasound ;) . Is gewoon een stukje herkenbaarheid :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja misschien heb je ook wel weer gelijk. Alleen ik vind het niet echt interessant, laat ik het daar op houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zelfde als met hun decibel anthem: wat een botsauto muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:21 
 

Edwinn schreef:
Het klinkt zo slap, zit totaal geen power in en de melodie vindt ik ook niet hoogstaand. Kortom een prima defqon anthem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het echt een heerlijke track :). En kom nou niet aan dat er een hele dikke kick onder moet, het is joh een defqon anthem. Dan schrikt het volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Pfff, leuke zomerse plaat maar veel te simpel allemaal. Krijg d'r ook geen leuk gevoel van en het is allemaal veels te standaard. Toen ik de naam Noisecontrollers hoorde dacht ik nog even YES maar helaas vind ik deze plaat echt helemaal niks! Dan zeg ik echt: Doe mij no time to waste maar...

Helemaal mee eens... Vind dit wel een erg slap nummer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Misschien heeft het anthem wel een donders hard 2e deel. :P En misschien wel een break van nog geen 5 seconden. :P "You know the colours, right? DEFQON.1" Bam bam bam bam. :P

Haha ik krijg hier nu zo'n mooi beeld bij :D alleen jammer dat dit toch niet gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zeurt iedereen over het anthem van vorig jaar.. Vond dat juist een heel lekker zomers anthem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Wat zeurt iedereen over het anthem van vorig jaar.. Vond dat juist een heel lekker zomers anthem..

Ik vond hem ook helemaal niet slecht ofzo :huh:
Lekkere intro + mid-intro en de climax vond ik wel wat hebben met die dissonante toon erin! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

malle schreef:
Bezemsteel schreef:
Wat zeurt iedereen over het anthem van vorig jaar.. Vond dat juist een heel lekker zomers anthem..

Ik vond hem ook helemaal niet slecht ofzo :huh:
Lekkere intro + mid-intro en de climax vond ik wel wat hebben met die dissonante toon erin! ^^

Ik vond NTTW ook een heerlijk anthem. Anthem van dit jaar kan ik nog niet zoveel over zeggen, klinkt tot nu toe wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 23:24 
 
Artiest

Bezemsteel schreef:
Wat zeurt iedereen over het anthem van vorig jaar.. Vond dat juist een heel lekker zomers anthem..

Ik vind No Time To Waste echt een heel goed anthem. Vind wel gek dat het eigenlijk 2 tracks ineen zijn.. :P wat mij betreft had het gewoon bij het eerste deel gehouden kunnen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 02:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

No Time To Waste was geweldig.
Zeer mooie melodie.

En bij deze kreeg ik ook wel wat kippenvel. Heerlijk zomers!
Alleen ik verwacht nog iets meer dan dat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit nog niet overtuigend klinken, maar dat verwacht ik ook niet meer van defqon anthems.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks