Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan heb je zo'n leuk concept en dan verpest je het helemaal met die flutkicks. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 11:49 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit niet echt een heel dik anthem. Klinkt wel lekker zomers dus denk dat het wel een goede sfeer geeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nadeel van die anthems is ook dat ze altijd zo extreem lang duren. Niet alleen de break maar ook die intro, en dan nog een extra break van 32 beats tussen de 2 climaxen. Die van Wildstylez vorig jaar was 8:30 minuten. Sorry hoor maar als het nummer 5 minuten duurt is lang zat. Die breaks in de mid-intro tot 2x toe duurden gewoon veels te lang. Ik heb er vorig jaar nog een cutmixje van gemaakt waarbij ik er 3 minuten tussenuit heb geknipt en zelfs toen zat er nog geen drive in het nummer. Ach wat maakt het ook uit. Na het feest zelf draai ik die anthems toch nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nadeel van die anthems is ook dat ze altijd zo extreem lang duren. Niet alleen de break maar ook die intro, en dan nog een extra break van 32 beats tussen de 2 climaxen. Die van Wildstylez vorig jaar was 8:30 minuten. Sorry hoor maar als het nummer 5 minuten duurt is lang zat. Die breaks in de mid-intro tot 2x toe duurden gewoon veels te lang. Ik heb er vorig jaar nog een cutmixje van gemaakt waarbij ik er 3 minuten tussenuit heb geknipt en zelfs toen zat er nog geen drive in het nummer. Ach wat maakt het ook uit. Na het feest zelf draai ik die anthems toch nooit meer.


Heb je een goed punt, maar ik denk dat Q ook graag wilt dat de hele regenboog wordt opgenoemd, dus dan ben je gewoon ff bezig.. Vind het intro van vorig jaar nog steeds erg lekkern kan ook blij worden als wildstylez alleen het intro ff draait :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:30 
 

heb de track nu een paar x geluisterd en vind het echt een bout Anthem..
kicks zijn slecht en zacht en het nummer luister niet lekker weg.. het enige wat positief aan dit nummer is dat het een lekker zomers gevoel heeft.. maar ze hadden beter zo'n kick als bij Summer In The City (Part 1) eronder kunnen pleuren dat vast die beter geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kan hier nog niet echt over oordelen, denk dat het totaal plaatje heel anders gaat worden (positief).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkerrr:d
heerlijk zomers:)
en zal nog wel ge edit worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet dat bij Defqon & Qlimax de breaks gewoon 2 minuten lang zijn. Lijkt wel vanaf boven geregeld zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:25 
 
Artiest

Khadber schreef:
Je weet dat bij Defqon & Qlimax de breaks gewoon 2 minuten lang zijn. Lijkt wel vanaf boven geregeld zeg maar.


Naja een break moet een sfeer creƫren en is dus erg belangrijk bij een anthem imo. Alleen bij Defqon hoor je ook nog eens de regenboog voorbij komen en dat duurt lang >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je weet dat bij Defqon & Qlimax de breaks gewoon 2 minuten lang zijn. Lijkt wel vanaf boven geregeld zeg maar.

Dus dan mag je er geen kritiek op hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Je weet dat bij Defqon & Qlimax de breaks gewoon 2 minuten lang zijn. Lijkt wel vanaf boven geregeld zeg maar.

Dus dan mag je er geen kritiek op hebben?

Zeg ik dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Je weet dat bij Defqon & Qlimax de breaks gewoon 2 minuten lang zijn. Lijkt wel vanaf boven geregeld zeg maar.

Dus dan mag je er geen kritiek op hebben?

Zeg ik dat dan?

Nee dat zeg je niet maar uit je reacties maak ik nou niet echt een kritische houding op terwijl er alle reden voor kritiek is denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zie je dan verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind het maar een erg slap nummer

niet aan mij besteedt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat zie je dan verkeerd.

Nou dat ben ik niet met je eens. Je geeft verschillende keren aan dat je het een goede track vind. Dat kan, maar als mensen dan iets negatiefs zeggen over bijvoorbeeld dat de track een bestaande synth heeft dan boeit dat niet want mensen hebben herkenning nodig, en als het geen speciaal nummer is maar 13 in een dozijn dan boeit dat ook niet want anders vinden de dagjesmensen het niks.. No offence maar komt op mij nou niet echt kritisch over eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Dat zie je dan verkeerd.

Nou dat ben ik niet met je eens. Je geeft verschillende keren aan dat je het een goede track vind. Dat kan, maar als mensen dan iets negatiefs zeggen over bijvoorbeeld dat de track een bestaande synth heeft dan boeit dat niet want mensen hebben herkenning nodig, en als het geen speciaal nummer is maar 13 in een dozijn dan boeit dat ook niet want anders vinden de dagjesmensen het niks.. No offence maar komt op mij nou niet echt kritisch over eerlijk gezegd.

Maar met alle respect, kijk waar je het over hebt, het Defqon anthem, het anthem van 1 van de grootste, zo niet het grootste Hard Dance feest wat er is. Wil je dan een enorm experimentele en moeilijke productie? Natuurlijk niet. Je neemt een herkenbare synth met een makkelijk te herkennen en zomerse melodie.

Voor experimenteel werk is een anthem van een dergelijk groot feest gewoonweg niet geschikt. Daarom vind ik ook niet dat je de track daarvoor af moet rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Dat zie je dan verkeerd.

Nou dat ben ik niet met je eens. Je geeft verschillende keren aan dat je het een goede track vind. Dat kan, maar als mensen dan iets negatiefs zeggen over bijvoorbeeld dat de track een bestaande synth heeft dan boeit dat niet want mensen hebben herkenning nodig, en als het geen speciaal nummer is maar 13 in een dozijn dan boeit dat ook niet want anders vinden de dagjesmensen het niks.. No offence maar komt op mij nou niet echt kritisch over eerlijk gezegd.

Maar met alle respect, kijk waar je het over hebt, het Defqon anthem, het anthem van 1 van de grootste, zo niet het grootste Hard Dance feest wat er is. Wil je dan een enorm experimentele en moeilijke productie? Natuurlijk niet. Je neemt een herkenbare synth met een makkelijk te herkennen en zomerse melodie.

Voor experimenteel werk is een anthem van een dergelijk groot feest gewoonweg niet geschikt. Daarom vind ik ook niet dat je de track daarvoor af moet rekenen.

Nee maar je hebt toegankelijk en toegankelijk en daartussen heb je nog een enorme bandbreedte. En het lijkt er wel op dat 't anthem elk jaar softer wordt. Maar ik las ergens wat dat er misschien een B-Front remix zou komen, misschien is die wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een Defqon anthem moet nou eenmaal herkenbaar zijn en een duidelijke, vrolijke en zomerse melodie hebben. Naar mijn mening zijn Noisecontrollers daar met deze track zover ik nu kan horen prima in geslaagd. Wat verwacht je dan van een Defqon anthem? Dat het hard en rauw is of experimenteel? Dat past toch totaal niet bij het feest :huh: ? En als jij dit 13 in een dozijn noemt is dat jouw keuze, maar volgens mij luister je dan niet goed hoor. Ik vind dit anthem wel degelijk wat vernieuwends hebben ;) (bijvoorbeeld kick en de synth, zijn we niet gewend van andere anthems).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Een Defqon anthem moet nou eenmaal herkenbaar zijn en een duidelijke, vrolijke en zomerse melodie hebben. Naar mijn mening zijn Noisecontrollers daar met deze track zover ik nu kan horen prima in geslaagd. Wat verwacht je dan van een Defqon anthem? Dat het hard en rauw is of experimenteel? Dat past toch totaal niet bij het feest :huh: ? En als jij dit 13 in een dozijn noemt is dat jouw keuze, maar volgens mij luister je dan niet goed hoor. Ik vind dit anthem wel degelijk wat vernieuwends hebben ;) (bijvoorbeeld kick en de synth, zijn we niet gewend van andere anthems).

Het hoeft helemaal niet hard rauw of experimenteel te zijn maar dit is gewoon slap. En met dat ene woord is wat mij betreft de hele track samengevat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoop dat ze weer part 1 en part 2 maken zoals bij decibel want vind dit toch erg jammer.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:25 
 
Artiest

D-Teq schreef:
Een Defqon anthem moet nou eenmaal herkenbaar zijn en een duidelijke, vrolijke en zomerse melodie hebben. Naar mijn mening zijn Noisecontrollers daar met deze track zover ik nu kan horen prima in geslaagd. Wat verwacht je dan van een Defqon anthem? Dat het hard en rauw is of experimenteel? Dat past toch totaal niet bij het feest :huh: ? En als jij dit 13 in een dozijn noemt is dat jouw keuze, maar volgens mij luister je dan niet goed hoor. Ik vind dit anthem wel degelijk wat vernieuwends hebben ;) (bijvoorbeeld kick en de synth, zijn we niet gewend van andere anthems).


herkenbaar ja, maar deze melodie kon ik al dromen voor ik de plaat hoorde. Sound is leuk, synth is typisch de Digital Age NC sound (nu al :lol: ) dat is nu nog leuk, maar verder is deze plaat qua climax uitermate zwak.
Er zit gewoon niks vernieuwend in, melo is standaard, synth is leuk, maar als ik elke nieuwe synth meteen compleet "vernieuwend" moet noemen is HHZ een uiterst vernieuwend persoon >.<
Kick is niet wat ik van NC verwacht en vind ik een beetje slapjes erbij. Maar een compleet oordeel ga ik pas vellen als ik HQ full heb gehoord of een uitgewerkte versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben nog niet van de previeuw overtuigd! hopelijk is de rest wel beter, ben benieuwd! Had voor dit anthem liever de wat oudere noisecontroller sound willen horen, ipv die nieuwe digital age sounds. en ben nog niet van de kicks overtuigd! Ik snap wel waarom ze hem zo hebben gemaakt, vind het alleen wel weer jammer! Benieuwd naar de full HQ! (zoiezo al beter dan die van wildstylez, de slechtste anthem ooit gemaakt!) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Dat zie je dan verkeerd.

Nou dat ben ik niet met je eens. Je geeft verschillende keren aan dat je het een goede track vind. Dat kan, maar als mensen dan iets negatiefs zeggen over bijvoorbeeld dat de track een bestaande synth heeft dan boeit dat niet want mensen hebben herkenning nodig, en als het geen speciaal nummer is maar 13 in een dozijn dan boeit dat ook niet want anders vinden de dagjesmensen het niks.. No offence maar komt op mij nou niet echt kritisch over eerlijk gezegd.

Maar met alle respect, kijk waar je het over hebt, het Defqon anthem, het anthem van 1 van de grootste, zo niet het grootste Hard Dance feest wat er is. Wil je dan een enorm experimentele en moeilijke productie? Natuurlijk niet. Je neemt een herkenbare synth met een makkelijk te herkennen en zomerse melodie.

Voor experimenteel werk is een anthem van een dergelijk groot feest gewoonweg niet geschikt. Daarom vind ik ook niet dat je de track daarvoor af moet rekenen.

Vroeger konden de anthems ook wel experimenteel, liepen de feesten echt niet van leeg hoor :list:

Neem Sensation Black vroeger, stuk voor stuk hele unieke anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond die van 2010 ook nog aardig gewaagd :P @Lyst
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:35 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Catchy/mainstream maar toch anders. Simpele melodie die gelijk blijft hangen, zo wil ik het graag bij een anthem. Krijg er ook gelijk een heerlijk zomers gevoel bij :) Deze anthem schijt in het kwadraat op die van alle 3 de jaren daarvoor!

Alleen... jammer dat er inderdaad weinig kracht in zit, zowel in de melodie als de kicks (hoewel de kicks op een goed systeem gruwelijk hard gaan). Wat dat betreft was Summer In The City echt een stuk beter.

ik sluit me hier bij aan :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks