Ja joh, anders reageer je even op een topic van een jaar oud.Grendiner wrote:Koop jij maar eens een fatsoenlijke subwooferMaximum wrote:Valt iets met zo'n (teleurstellende) slappe kick wel onder Hardstyle?
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - Unite (Tha Playah Remix) (Official Defqon.1 Anthem 2011)
- View the latest post: Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 1 Anthem 2011)
- View the latest post: Noisecontrollers vs. Vamper - Unite Light (Delete's Anti-Anthem Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers & Toneshifterz - Psychadelic Unite (The Machine States his mind Mix)
- View the latest post: Noisecontrollers & Toneshifterz - Psychedelic Unite (The Machine States His Mind Mix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Op zich vind ik het echt belachelijk waarom je niet zou mogen posten in een oude topic, maar dan moet het wel over het nummer gaanNando wrote: Ja joh, anders reageer je even op een topic van een jaar oud.
Iets minder lomp reageren mag ook wel hoor...hsgroningen wrote:Fucking mongool, gaat ie een topic bumpen van bijna 1 jaar terug.
waarom zou je dit topic trouwens gaan lezen, verveelde je ofzo?
Hmm naja, die gast gaat een topic van een jaar bumpen, DAT SLAAT TOCH OOK NERGENS OP. hahahaD-Teq wrote:Iets minder lomp reageren mag ook wel hoor...hsgroningen wrote:Fucking mongool, gaat ie een topic bumpen van bijna 1 jaar terug.
Whaha
Hardtraxx Facebook:
Meest besproken release vandaag: Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D) Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D)
Hardtraxx Facebook:
Meest besproken release vandaag: Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D) Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D)
jefta21 wrote:Whaha![]()
Hardtraxx Facebook:
Hahahahajefta21 wrote:Whaha![]()
Hardtraxx Facebook:
Ja las het net op twitter inderdaad, hahaha
Gaat een mooi feestje worden denk ik zo
Nog anderhalve maand
Nog anderhalve maand
Ik doe ipv Defqon.1 mooi Alcatraz en Wish... 2 feestjes voor de prijs van 1 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Wish is ook helemaal niet goedkoop geloof ik . dacht ook 50e . En alsnog is defqon een veel groter feest maargoed.The Skribbler wrote:Ik doe ipv Defqon.1 mooi Alcatraz en Wish... 2 feestjes voor de prijs van 1
Voor 2 dagen is het 50 euro ja.emmerick wrote:Wish is ook helemaal niet goedkoop geloof ik . dacht ook 50e . En alsnog is defqon een veel groter feest maargoed.The Skribbler wrote:Ik doe ipv Defqon.1 mooi Alcatraz en Wish... 2 feestjes voor de prijs van 1
Doe nie zo stoer jonge, voorschutte. Wat kan jou het schelen wat kan jou het schelen of dit topic weer bovenaan komt te staan? Ik was gewoon ff de reacties op deze plaat aant checke, omdat ik ze destijds nooit gelezen had.hsgroningen wrote:Fucking mongool, gaat ie een topic bumpen van bijna 1 jaar terug.Grendiner wrote:Koop jij maar eens een fatsoenlijke subwooferMaximum wrote:Valt iets met zo'n (teleurstellende) slappe kick wel onder Hardstyle?
En hoezo is dat ''bumpen'' zo'n crime dan?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Mensen bekijken dit topic om de nieuwste releases of aankomende releases te bekijken, niet die van een jaar terug!Grendiner wrote: Doe nie zo stoer jonge, voorschutte. Wat kan jou het schelen wat kan jou het schelen of dit topic weer bovenaan komt te staan? Ik was gewoon ff de reacties op deze plaat aant checke, omdat ik ze destijds nooit gelezen had.
Okee! Sorry menseniMark wrote:Mensen bekijken dit topic om de nieuwste releases of aankomende releases te bekijken, niet die van een jaar terug!Grendiner wrote: Doe nie zo stoer jonge, voorschutte. Wat kan jou het schelen wat kan jou het schelen of dit topic weer bovenaan komt te staan? Ik was gewoon ff de reacties op deze plaat aant checke, omdat ik ze destijds nooit gelezen had.
Jij mist anders ook zat hersencellen.hsgroningen wrote: Fucking mongool, gaat ie een topic bumpen van bijna 1 jaar terug.
Waar is die ''Nieuwe tracks'' sectie dan voor? ... Niet zo huilie huilie doen als hij boven aan staat hoor. Who gives a fuck, goddamn...iMark wrote:Mensen bekijken dit topic om de nieuwste releases of aankomende releases te bekijken, niet die van een jaar terug!Grendiner wrote: Doe nie zo stoer jonge, voorschutte. Wat kan jou het schelen wat kan jou het schelen of dit topic weer bovenaan komt te staan? Ik was gewoon ff de reacties op deze plaat aant checke, omdat ik ze destijds nooit gelezen had.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ben jij godverdomme blind ofzo? NIEUWE!!!!! N I E U W E. Dus zoals aangegeven, niet die van een jaar terug!Elexz wrote:Waar is die ''Nieuwe tracks'' sectie dan voor? ... Niet zo huilie huilie doen als hij boven aan staat hoor. Who gives a fuck, goddamn...iMark wrote:Mensen bekijken dit topic om de nieuwste releases of aankomende releases te bekijken, niet die van een jaar terug!Grendiner wrote: Doe nie zo stoer jonge, voorschutte. Wat kan jou het schelen wat kan jou het schelen of dit topic weer bovenaan komt te staan? Ik was gewoon ff de reacties op deze plaat aant checke, omdat ik ze destijds nooit gelezen had.