Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Beter dan de laatste 3 defqon anthems, maar dat zegt meer over die drie anthems dan over dit nummer. Inspiratieloze boel dit.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Het anthem gevoel moet nog komen, maar dan wordt het even wachten op de langere versie, kan hier niet zo heel veel uit opmaken.

Klinkt niet zo heel verkeerd voor de rest.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Lyst wrote:Beter dan de laatste 3 defqon anthems, maar dat zegt meer over die drie anthems dan over dit nummer. Inspiratieloze boel dit.
Vond Decibel anthem van NC ook niet briljant, leuke plaatjes, maar heb ze 3 keer gedraaid ofzo en toen was t over. Dus snap niet helemaal waarom NC deze kans krijgt. Naja ene kant snap ik het, andere kant zou ik een andere producer de kans geven.
Last edited by Dark Pact on 11 Mar 2011 21:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Hopen dat de tweede climax wat energie in de plaat brengt,
anders is het huilen met de pet op...
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
NaarDeQlote wrote:Hopen dat de tweede climax wat energie in de plaat brengt,
anders is het huilen met de pet op...
Ligt er aan wat voor pet je op hebt. Met bijv. deze kun je NIET huilen! Image

OT: Vind 't een beetje standaard tjak dit. Maar inderdaad beter als de afgelopen jaren. Hopelijk zit er een stijgende lijn in :')
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Skedoedelefloeps wrote:
Lyst wrote:Beter dan de laatste 3 defqon anthems, maar dat zegt meer over die drie anthems dan over dit nummer. Inspiratieloze boel dit.
Vond Decibel anthem van NC ook niet briljant, leuke plaatjes, maar heb ze 3 keer gedraaid ofzo en toen was t over. Dus snap niet helemaal waarom NC deze kans krijgt. Naja ene kant snap ik het, andere kant zou ik een andere producer de kans geven.
Control Alt Delete was anders echt geweldig, voor mij nog steeds de beste anthem sinds 2009.
D
Artiest
last seen Apr 2019
dawasiknie wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Control Alt Delete was anders echt geweldig, voor mij nog steeds de beste anthem sinds 2009.
Maar dat was IQ, Decibel anthem vond ik niet sterk en gezien het jaar zou ik echt een Pitcher anthem willen zien, volgens mij kan dat wel wat sterks opleveren. had iig niet een NC verwacht voor Defqon (ondanks dat ik pitcher ook nooit zou verwachten).
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Aardig anthem hoor. Wel jammer dat het ze het anthem in dezelfde stijl van Gimme Love / Give It Up doen op zich. Het is een lekker zomers stijltje maar vind het toch niet echt passen bij een anthem op de een of andere manier. In ieder geval wel stukke beter dan de 3 afgelopen jaren.
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
niet slecht, vind er alleen nog een beetje weinig energie in zitten :/
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
die bass gaat wel hard :D
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Maar deze track is toch nog niet af of wel er kan toch nog van alles veranderd worden ? hopelijk wel
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Ik vind hem wel lekker klinken voor die anderhalve minuut in lage kwaliteit die er te horen is.. voor zover ik het kan horen is het een mooie zweverig melodie, heeft hij een aardige kick in vergelijking met zijn voorgangers van de afgelopen 2 jaar en hebben ze voor een redelijk rauwe synth gekozen die ik wel mooi vind :P
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
robinD wrote:Maar deze track is toch nog niet af of wel er kan toch nog van alles veranderd worden ? hopelijk wel
deed hhz ook bij save you scrap eerst zon softe rv kick en daarna een andere
E
bRt_ wrote:Vind hem zo maar saai klinken eerlijk gezegd. Zit precies geen energie in! Preview kan me allesinds al niet bekoren ^^
M
Beetje saaie track, de kick is veel te soft.. :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
typische defqon anthem, maar toch ietsje beter dan de laatste paar anthems, zit een betere sfeer in ofzo ;)
lekker plaatje dus!
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
de afsluiter van defqon1 is.....
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kvind dit leuk en zomers nummer pas helemaal bij Defqon 1 :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
'k vind m nu al saai worden :P

Hoop dat ze nog wat meer energie in de plaat kunnen krijgen en dat de eindversie wat voller gaat klinken.
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ik hoop dat er geen ellenlange break in zit :/ . Zou vrij jammer zijn.
D
Artiest
last seen Apr 2019
lunatix wrote:Ik hoop dat er geen ellenlange break in zit :/ . Zou vrij jammer zijn.
Ken je de vocals van Defqon, compleet kleurenschema zoals je het hebt geleerd op school komt voorbij. Reken maar op een langere break >.<
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Iets met 13 in een dozijn, iets met inspiratieloos, iets met geen risico durven nemen en iets met dagjesmensen. Maarja ik had er al niks van verwacht, heb sowieso niks met anthems en ze worden elk jaar slechter dusja. Baal er niet eens meer van.
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Anthem is vrij standaard. Had gehoopt dat TnT dit anthem mocht maken, die hadden er wel een lekker nummertje van gemaakt..
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Misschien heeft het anthem wel een donders hard 2e deel. :P En misschien wel een break van nog geen 5 seconden. :P "You know the colours, right? DEFQON.1" Bam bam bam bam. :P
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Vind hem juist wel vet! Beetje stijltje van Gimme Love en Give it up! ^^