Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Beter dan de laatste 3 defqon anthems, maar dat zegt meer over die drie anthems dan over dit nummer. Inspiratieloze boel dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het anthem gevoel moet nog komen, maar dan wordt het even wachten op de langere versie, kan hier niet zo heel veel uit opmaken.

Klinkt niet zo heel verkeerd voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:02 
 
Artiest

Lyst schreef:
Beter dan de laatste 3 defqon anthems, maar dat zegt meer over die drie anthems dan over dit nummer. Inspiratieloze boel dit.


Vond Decibel anthem van NC ook niet briljant, leuke plaatjes, maar heb ze 3 keer gedraaid ofzo en toen was t over. Dus snap niet helemaal waarom NC deze kans krijgt. Naja ene kant snap ik het, andere kant zou ik een andere producer de kans geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopen dat de tweede climax wat energie in de plaat brengt,
anders is het huilen met de pet op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Hopen dat de tweede climax wat energie in de plaat brengt,
anders is het huilen met de pet op...

Ligt er aan wat voor pet je op hebt. Met bijv. deze kun je NIET huilen! Afbeelding

OT: Vind 't een beetje standaard tjak dit. Maar inderdaad beter als de afgelopen jaren. Hopelijk zit er een stijgende lijn in :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Beter dan de laatste 3 defqon anthems, maar dat zegt meer over die drie anthems dan over dit nummer. Inspiratieloze boel dit.


Vond Decibel anthem van NC ook niet briljant, leuke plaatjes, maar heb ze 3 keer gedraaid ofzo en toen was t over. Dus snap niet helemaal waarom NC deze kans krijgt. Naja ene kant snap ik het, andere kant zou ik een andere producer de kans geven.

Control Alt Delete was anders echt geweldig, voor mij nog steeds de beste anthem sinds 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:23 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Beter dan de laatste 3 defqon anthems, maar dat zegt meer over die drie anthems dan over dit nummer. Inspiratieloze boel dit.


Vond Decibel anthem van NC ook niet briljant, leuke plaatjes, maar heb ze 3 keer gedraaid ofzo en toen was t over. Dus snap niet helemaal waarom NC deze kans krijgt. Naja ene kant snap ik het, andere kant zou ik een andere producer de kans geven.

Control Alt Delete was anders echt geweldig, voor mij nog steeds de beste anthem sinds 2009.


Maar dat was IQ, Decibel anthem vond ik niet sterk en gezien het jaar zou ik echt een Pitcher anthem willen zien, volgens mij kan dat wel wat sterks opleveren. had iig niet een NC verwacht voor Defqon (ondanks dat ik pitcher ook nooit zou verwachten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig anthem hoor. Wel jammer dat het ze het anthem in dezelfde stijl van Gimme Love / Give It Up doen op zich. Het is een lekker zomers stijltje maar vind het toch niet echt passen bij een anthem op de een of andere manier. In ieder geval wel stukke beter dan de 3 afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niet slecht, vind er alleen nog een beetje weinig energie in zitten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die bass gaat wel hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar deze track is toch nog niet af of wel er kan toch nog van alles veranderd worden ? hopelijk wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel lekker klinken voor die anderhalve minuut in lage kwaliteit die er te horen is.. voor zover ik het kan horen is het een mooie zweverig melodie, heeft hij een aardige kick in vergelijking met zijn voorgangers van de afgelopen 2 jaar en hebben ze voor een redelijk rauwe synth gekozen die ik wel mooi vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Maar deze track is toch nog niet af of wel er kan toch nog van alles veranderd worden ? hopelijk wel

deed hhz ook bij save you scrap eerst zon softe rv kick en daarna een andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:47 
 

bRt_ schreef:
Vind hem zo maar saai klinken eerlijk gezegd. Zit precies geen energie in! Preview kan me allesinds al niet bekoren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 01:17 
 

Beetje saaie track, de kick is veel te soft.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 03:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

typische defqon anthem, maar toch ietsje beter dan de laatste paar anthems, zit een betere sfeer in ofzo ;)
lekker plaatje dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

de afsluiter van defqon1 is.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind dit leuk en zomers nummer pas helemaal bij Defqon 1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'k vind m nu al saai worden :P

Hoop dat ze nog wat meer energie in de plaat kunnen krijgen en dat de eindversie wat voller gaat klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:12 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat er geen ellenlange break in zit :/ . Zou vrij jammer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:41 
 
Artiest

lunatix schreef:
Ik hoop dat er geen ellenlange break in zit :/ . Zou vrij jammer zijn.


Ken je de vocals van Defqon, compleet kleurenschema zoals je het hebt geleerd op school komt voorbij. Reken maar op een langere break >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets met 13 in een dozijn, iets met inspiratieloos, iets met geen risico durven nemen en iets met dagjesmensen. Maarja ik had er al niks van verwacht, heb sowieso niks met anthems en ze worden elk jaar slechter dusja. Baal er niet eens meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem is vrij standaard. Had gehoopt dat TnT dit anthem mocht maken, die hadden er wel een lekker nummertje van gemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien heeft het anthem wel een donders hard 2e deel. :P En misschien wel een break van nog geen 5 seconden. :P "You know the colours, right? DEFQON.1" Bam bam bam bam. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem juist wel vet! Beetje stijltje van Gimme Love en Give it up! ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks