WAT is er vet aan Stella Nova???Sunboom wrote:Ben het volledig met je eens - behalve dan je opmerking over Stella Nova. Dit soort shit doen de Noisecontrollers al jaren, dus waarom is dit nummer ineens vet?Nazale wrote:Dit gaat weer zo'n overrate track worden. Dat het minder slecht is dan Stella Nova / Big Bang etc is een feit - maar dit is echt niks unieks. Helemaal niks. Achja!
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers ft. The Prophet - The Universe Was Born Till I Die (Spectre Mashup)
- View the latest post: Noisecontrollers - Universe was Born / Bioweapon - Move your Body (NC remix) (DIGI020)
- View the latest post: The Distorted Sound & Born To Die - Born 2 Distort (2013) (DTN H-019)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
J
Dit is echt een topplaat
Break voegt echt iets toe aan het nummer !
Ze kunnen het nog
Break voegt echt iets toe aan het nummer !
Ze kunnen het nog
Vind hem wel lekker, niet super ofzo, maar toch
Die break is ook wel vet gedaan
Die break is ook wel vet gedaan
Echt een topnummer
Beste plaat van hun sinds een hele lange tijd! Vond ze de laatste tijd weinig aan, maar dit vind ik echt een geweldig nummertje. Heel vet gedaan.
Leuk nummertje hoor
Zeker beter dan wat ik nu van ze gewend ben 
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Kippenvel, wat een sfeer zit hier in! Heb door wat bas zegt voor de track ook wel een sterk vermoeden dat ze een album aan het maken zijn.
-
J
Als ze een album gaan maken, dan durf ik een kratje bier erop te zetten dat dat wel het beste album tot nu toe kan worden. 
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Gewoon geweldig. Die sfeer in de plaat vind ik echt prachtig 
-
RHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2011
- last seen Mar 2012
Oude stijl van NC!
Heerlijke plaat
Heerlijke plaat
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Reken er maar op dat ook de Noisecontrollers met een album komen. Gewoon een kwestie van tijd.JEFSKIII wrote:Als ze een album gaan maken, dan durf ik een kratje bier erop te zetten dat dat wel het beste album tot nu toe kan worden.
-
J
Zou mooi zijn, vooral als ze het album samen met Wildstylez maken. 
NIIIICE, zeer zeker net plaatje van NC 
Durf ik met je aan te gaan omdat ik nu al weet wie er het beste album van dit jaar gaat neerzetten.JEFSKIII wrote:Als ze een album gaan maken, dan durf ik een kratje bier erop te zetten dat dat wel het beste album tot nu toe kan worden.
ps: Opzich wel een aardig nummer.
Durf ik ool met je aan te gaan, weet ook al wie het beste album gaat maken maar dat zijn NC en WZJEFSKIII wrote:Als ze een album gaan maken, dan durf ik een kratje bier erop te zetten dat dat wel het beste album tot nu toe kan worden.
Digital Age album! Dat zou pas vet zijn ja! Maar we wachten geduldig af wat het gaat worden, kan ook nog een X-Qlusive worden ofniet?JEFSKIII wrote:Zou mooi zijn, vooral als ze het album samen met Wildstylez maken.
Die eerste 10 releases op digital age was zowat al een album.E-rik wrote:Digital Age album! Dat zou pas vet zijn ja! Maar we wachten geduldig af wat het gaat worden, kan ook nog een X-Qlusive worden ofniet?JEFSKIII wrote:Zou mooi zijn, vooral als ze het album samen met Wildstylez maken.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Album any1?
Lekker plaatje overigens!! 
-
J
Je zou maar 10 van zulke platen als Universe was Born maken, daar krijg je toch spontaan een slagboom van in je broek!
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Dat dacht ik dus ook al.E-rik wrote:Digital Age album! Dat zou pas vet zijn ja! Maar we wachten geduldig af wat het gaat worden, kan ook nog een X-Qlusive worden ofniet?JEFSKIII wrote:Zou mooi zijn, vooral als ze het album samen met Wildstylez maken.
Ik zei meteen al, album of Xqlusive! Kan toch niet anders...
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Wat fijn om deze eindelijk in HQ te horen.. en wat een plaaaaat
!! Deze kan wel eens hoog gaan eindigen in mijn top 100 van dit jaar.
Ik gok op een aantal nummers met hetzelfde thema en een flink aantal remixes, waaronder hardcore en misschien een dubstyle remix van Pavelow? Een album is nou ook weer niet dermate speciaal dat ze er zo geheim over doen lijkt mij..
Een aantal nummers met hetzelfde thema wel dan? (Neem aan dat je een beetje à la Everything Starts/ Everything Changes maar dan met dat Universe thema bedoelt?)_Padam wrote:Ik gok op een aantal nummers met hetzelfde thema en een flink aantal remixes, waaronder hardcore en misschien een dubstyle remix van Pavelow? Een album is nou ook weer niet dermate speciaal dat ze er zo geheim over doen lijkt mij..