haha dat snap ik ook nog wel.. maar omdat big bang eerder dan the universe was born is gereleased, en ze zeiden dat the universe was born het begin was van iets speciaals lijkt het me dat big bang er weinig mee te maken heeft, zo bedoel ik het 
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers ft. The Prophet - The Universe Was Born Till I Die (Spectre Mashup)
- View the latest post: Noisecontrollers - Universe was Born / Bioweapon - Move your Body (NC remix) (DIGI020)
- View the latest post: The Distorted Sound & Born To Die - Born 2 Distort (2013) (DTN H-019)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
dit is toch echt wel weer een hele gave plaat van de noisecontrollers 
Ik vind het een heerlijke track van de Noisecontrollers, van mij mogen ze meer van zulke platen maken
Vond de Noisecontrollers steeds minder interessant worden, maar op DefQon.1 vond ik ze toch een dikke set neerzetten, waar o.a. dus dit heerlijke nummertje in zat! 
-
I
hmm wil even betere kwaliteit horen! 
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Vind het niet echt ouwe stijl ofzo, maar wel dik nummer...
Naiizz. Boeit me niet welke stijl zolang het maar niet zon kick als in gimme love of unite is.
-
SHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
dit klinkt echt lekker!
ben benieuwd naar betere kwaliteit
ben benieuwd naar betere kwaliteit
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ziet er echt vet uit
nog ff wachte op de hq
nog ff wachte op de hq
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Klinkt nice!
Nu wachten op hq
Nu wachten op hq
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Geniale track dit... ben benieuwd naar de hq versie 
Intro vind ik tot nu toe iets lekkerder dan de climax
Ik wil 'm wel keertje live horen, denk ik
Ruud0305 wrote:Geniale track dit... ben benieuwd naar de hq versie
twilightforce wrote:Noisecontroller blijven toch mijn favoriete producers he
-
N
Dit gaat weer zo'n overrate track worden. Dat het minder slecht is dan Stella Nova / Big Bang etc is een feit - maar dit is echt niks unieks. Helemaal niks. Achja!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Minder slecht dan Stella Nova en Big bang?Nazale wrote:Dit gaat weer zo'n overrate track worden. Dat het minder slecht is dan Stella Nova / Big Bang etc is een feit - maar dit is echt niks unieks. Helemaal niks. Achja!
Volgens mij klopt er hier iets niet.
-
N
Klopt, sorry. Minder tergend.
Ben het volledig met je eens - behalve dan je opmerking over Stella Nova. Dit soort shit doen de Noisecontrollers al jaren, dus waarom is dit nummer ineens vet?Nazale wrote:Dit gaat weer zo'n overrate track worden. Dat het minder slecht is dan Stella Nova / Big Bang etc is een feit - maar dit is echt niks unieks. Helemaal niks. Achja!
-
J
Al iets bekend over een eventuele Preview/Rrelease?
Sommige elementen in de break lijken een beetje op World On Fire?
-
N
Tja - ik vind Stella nova echt een lelijke plaat. Dat valt zelfs onder de categorie "Dit vind ik niet eens vet als ze dit in een normale kroeg zouden draaien". Het doet me he-le-maal niks, als t al iets zou doen zou t niet positief zijn.Sunboom wrote:Ben het volledig met je eens - behalve dan je opmerking over Stella Nova. Dit soort shit doen de Noisecontrollers al jaren, dus waarom is dit nummer ineens vet?Nazale wrote:Dit gaat weer zo'n overrate track worden. Dat het minder slecht is dan Stella Nova / Big Bang etc is een feit - maar dit is echt niks unieks. Helemaal niks. Achja!
Anyway - dit is ook geen nummer waar ik me heel erg aan zal storen gelukkig.