Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers ft. The Prophet - The Universe Was Born Till I Die (Spectre Mashup)
- View the latest post: Noisecontrollers - Universe was Born / Bioweapon - Move your Body (NC remix) (DIGI020)
- View the latest post: The Distorted Sound & Born To Die - Born 2 Distort (2013) (DTN H-019)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Dit was echt een kippenvelmomentje op Defqon.1
Noisecontroller blijven toch mijn favoriete producers he 
-
D
hun oude stijltje komt hier weer naar voren
Potverdikkeme wat een dikke track zeg 
EINDELIJK weer een heerlijke oude NC track 
Werkelijk een geniaal nummer
inderdaad een kippenvel nummer gister op Defqon
Idd laat ze dit maar blijven. produceren, beter als die gimme love crap._Padam wrote:EINDELIJK weer een heerlijke oude NC track
die kicks knappen heerlijk hard joh, 
Dat. Wat een zalige afsluiting was het!Unleashed wrote:Dit was echt een kippenvelmomentje op Defqon.1
Jaaa, klinkt echt super dit!!! Doet me denken aan de periode rond 2008, was echt fan van hun toen. Van mij mogen ze weer meer van dit soort nummers maken.
Huh, hoe de fuck kan ik deze gemist hebben? Was denk ik weer voor de 200ste keer pissen haha. Zalige track, idd het oude stijltje, niet echt iets voor op DA maar goed, dat is bijzaak.
Doet me helemaal niet denken aan de oude Noisecontrollers-tracks. En vind m ook verre van briljant.Kan me niet echt raken. Maar toch geen slechte plaat hoor 
Inderdaad de oude Noisecontrollers sound is veel scherper.dawasiknie wrote:Doet me helemaal niet denken aan de oude Noisecontrollers-tracks. En vind m ook verre van briljant.Kan me niet echt raken. Maar toch geen slechte plaat hoor
Het is ook maar MQ hè.Lyst wrote:Inderdaad de oude Noisecontrollers sound is veel scherper.dawasiknie wrote:Doet me helemaal niet denken aan de oude Noisecontrollers-tracks. En vind m ook verre van briljant.Kan me niet echt raken. Maar toch geen slechte plaat hoor
Vind 'm niks eigenlijk.. melo pakt me niet!
En jij kunt uit die MQ wel het oude stijltje herkennenTaxi wrote:Het is ook maar MQ hè.Lyst wrote:Inderdaad de oude Noisecontrollers sound is veel scherper.dawasiknie wrote:Doet me helemaal niet denken aan de oude Noisecontrollers-tracks. En vind m ook verre van briljant.Kan me niet echt raken. Maar toch geen slechte plaat hoor
mij pakt de melodie wel, vette track. kom maar op