Ja inderdaad... nou er komen toch stukken meer albums uit dan remix-pakketjes zegmaarTaxi wrote:Een aantal nummers met hetzelfde thema wel dan? (Neem aan dat je een beetje à la Everything Starts/ Everything Changes maar dan met dat Universe thema bedoelt?)_Padam wrote:Ik gok op een aantal nummers met hetzelfde thema en een flink aantal remixes, waaronder hardcore en misschien een dubstyle remix van Pavelow? Een album is nou ook weer niet dermate speciaal dat ze er zo geheim over doen lijkt mij..
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers ft. The Prophet - The Universe Was Born Till I Die (Spectre Mashup)
- View the latest post: Noisecontrollers - Universe was Born / Bioweapon - Move your Body (NC remix) (DIGI020)
- View the latest post: The Distorted Sound & Born To Die - Born 2 Distort (2013) (DTN H-019)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
NHardtraxxer
- 113 posts member since 2008
- last seen Mar 2026
Wat een vette plaat dit!
Een album zou helemaal geweldig zijn! Dan wel een Dubbel CD!
Ik denk zelf geen X-Qlusive DA.. Ik denk X-Qlusive Alpha Twins!
Dit omdat A2 records in oktober een label night geeft in Outland..
En de voorgaande jaren was het ook zo met technoboy, headhunterz en DBSTF!
Dus ik ga voor XQ Alpha Twins.. Dat is helemaal niet verkeerd! Pff wat zou dat knallen zijn!
Een album zou helemaal geweldig zijn! Dan wel een Dubbel CD!
Ik denk zelf geen X-Qlusive DA.. Ik denk X-Qlusive Alpha Twins!
Dit omdat A2 records in oktober een label night geeft in Outland..
En de voorgaande jaren was het ook zo met technoboy, headhunterz en DBSTF!
Dus ik ga voor XQ Alpha Twins.. Dat is helemaal niet verkeerd! Pff wat zou dat knallen zijn!
Ik ben er in ieder geval heilig van overtuigt dat er iets héél vets aan gaat komen. De manier waarop NoiseControllers en Wildstylez producen sinds ze samen hun krachten hebben gebundeld en Digital Age zijn begonnen is ge-wel-dig!
Graag over de track houden. Speculeren doen we ergens anders.
Bovendien zouden we anders ook afbreuk doen aan dit stukje prachtmuziek!
Bovendien zouden we anders ook afbreuk doen aan dit stukje prachtmuziek!
Klinkt heel vet! Vind het eigenlijk ook wel een beetje een Qlimax sfeertje hebben. Misschien het nieuwe anthem? 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik krijg er inderdaad ook een sterk anthem gevoel bij!b-ram wrote:Klinkt heel vet! Vind het eigenlijk ook wel een beetje een Qlimax sfeertje hebben. Misschien het nieuwe anthem?
Dit is overigens echt een heeeleeee dikke plaat!
Laat maar
Last edited by The Indicator on 03 Sep 2011 13:58, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Niet mee eens, de achterliggende gedachte van jou dat ze dat bij hun labels wellicht niet mochten vind ik al beetje raar, maar ik vind Wildstylez kwalitatief niet veel betere tracks afleveren dan bij Scantraxx en NC niet dan bij Fusion.The Indicator wrote:Moet trouwens wel zeggen dat ik Wildstylez en NC beter vindt geworden sinds ze bij Digital Age zitten, net of ze gewoon lekker hun gang konden gaan toen ze hun labels verlieten.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat een fucking vette plaat _O_
Ik denk trouwens gewoon XQ Noisecontrollers in januari. Anders Wildstylez of Brennan Heart.
Ik denk trouwens gewoon XQ Noisecontrollers in januari. Anders Wildstylez of Brennan Heart.
Beide een mening.Skedoedelefloeps wrote:Niet mee eens, de achterliggende gedachte van jou dat ze dat bij hun labels wellicht niet mochten vind ik al beetje raar, maar ik vind Wildstylez kwalitatief niet veel betere tracks afleveren dan bij Scantraxx en NC niet dan bij Fusion.The Indicator wrote:Moet trouwens wel zeggen dat ik Wildstylez en NC beter vindt geworden sinds ze bij Digital Age zitten, net of ze gewoon lekker hun gang konden gaan toen ze hun labels verlieten.
ik vind hem wel gaan!
trouwens de 2e helft van het meoldie lijkt overdreven veel op Dozer - Elixer!
trouwens de 2e helft van het meoldie lijkt overdreven veel op Dozer - Elixer!
-
A
vind nog altijd dat de melodie in de climax 1 of 2 noten mist
Dat hij te snel omhoog gaat.
Vind die kickroll wel erg vet
Vind die kickroll wel erg vet
Misschien X-Qlusive Noisecontrollers? Lekker speculeren.
Dan krijg je Khadber op je dak hoor!Steven wrote:Misschien X-Qlusive Noisecontrollers? Lekker speculeren.
dan moeten ze nog wel een heel pak van dit soort bommetjes maken voor ik daar heen zal gaan... vind die gimme love crap echt niks!Steven wrote:Misschien X-Qlusive Noisecontrollers? Lekker speculeren.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Wat een plaat echt die break , je krijgt er echt een gevoel bij dat het geen goedkope plaat is alles is speciaal , zou een film kunnen worde!!!!! 
Orginele naam trouwens!Wildstylerz wrote:Wat een plaat echt die break , je krijgt er echt een gevoel bij dat het geen goedkope plaat is alles is speciaal , zou een film kunnen worde!!!!!
Maximum wrote:Orginele naam trouwens!Wildstylerz wrote:Wat een plaat echt die break , je krijgt er echt een gevoel bij dat het geen goedkope plaat is alles is speciaal , zou een film kunnen worde!!!!!
Of je moet zelf een pak bommetjes maken voor aanvang van het feest._Padam wrote:dan moeten ze nog wel een heel pak van dit soort bommetjes maken voor ik daar heen zal gaan... vind die gimme love crap echt niks!Steven wrote:Misschien X-Qlusive Noisecontrollers? Lekker speculeren.
De mid-intro en break zijn tof! De melo vind ik nog niet veel aan.
Is deze niet al gereleased? Ik heb de full release namelijk al in mijn bezit
Neericardo-paz wrote:Is deze niet al gereleased? Ik heb de full release namelijk al in mijn bezit
-
MHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
is hier al een HQ van ?