haha dikke chipmunks vocals!
super dikke track gewoon
super dikke track gewoon
Die is nog niet uit toch,_Padam wrote:haha HWS #6
nee. volgende weekBananenboot wrote:Die is nog niet uit toch,_Padam wrote:haha HWS #6
Dat heb ik ook met die vocalsDFH wrote:heb die melodie nu al de hele dag in me kop zitten en dat betekend dat ie pakkend is hoop op een HQ preview binnekort
Haha ditflevoboys wrote:Dat heb ik ook met die vocalsDFH wrote:heb die melodie nu al de hele dag in me kop zitten en dat betekend dat ie pakkend is hoop op een HQ preview binnekort.
Leuk plaatje.
huh Jor-D ?Keeltsie wrote:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh![]()
![]()
NC Live is hij weer gedraaid.D-Teq wrote:Is hij nog gedraaid op Thrillogy? Want dan kunnen we binnenkort een betere kwaliteit preview verwachten. Aangezien hij niet in HWS 6 zat...
Nou dan hoop ik dat binnenkort die livesets komen dan kunnen we er eindelijk goed naar luisterenKhadber wrote:NC Live is hij weer gedraaid.D-Teq wrote:Is hij nog gedraaid op Thrillogy? Want dan kunnen we binnenkort een betere kwaliteit preview verwachten. Aangezien hij niet in HWS 6 zat...
heb em ook gefilmdpatrickjeb wrote:Heb hem gister gefilmd, geluid is niet zeer slecht en goed te luisteren, staat er straks op
Is het trouwens zeker dat het NC & WS zijn, niet alleen NC?
Wildstylez gaat echt niet een plaat draaien die in de NC live set zit. A Different Story Edit werd bijv. ook gedraaid, terwijl dat ook een samenwerking is.hurricane wrote:Het was gister de liveact NC, eerlijk gezegd verwacht ik dat het een plaat van NC is, zonder Wildstylez.
In de topic-titel staat Wildstylez erbij omdat ze op Q-Base samen draaiden. Dat wil dus niet zeggen dat de plaat samen geproduceerd is.
En omdat Wildstylez hem gister zelf niet draaide en NC wel, ga ik er van uit dat het NC solo is.
BTW hij klonk gister weer heerlijk
TruePNXRMX wrote:Wildstylez gaat echt niet een plaat draaien die in de NC live set zit. A Different Story Edit werd bijv. ook gedraaid, terwijl dat ook een samenwerking is.
Ja dat is deze, NC dus..jambekkie wrote:Noisecontroller Noisecontrollers
“@gerwinfctwente: @Noisecontroller damn jongens:O die collab met de get high vocals, wat een plaat zeg:O release?(A)” Geen collab , just nc
Dat is deze toch?