haha ik wist et! en iedereen maar lullen dat het met wildstylez isjambekkie wrote:Noisecontroller Noisecontrollers
“@gerwinfctwente: @Noisecontroller damn jongens:O die collab met de get high vocals, wat een plaat zeg:O release?(A)” Geen collab , just nc
Dat is deze toch?
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - So High (Ikigai Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers - So High 2019
- View the latest post: Noisecontrollers vs. Adele - So High To The Rain (Mashup Jack)
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & Noisecontrollers - The Space We Created (Sephyx Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Je kunt wel leuk zeggen ik wist het, ik wist het. Tot nu toe was er nog geen enkele duidelijke bron, daar gaat het me een stuk meer om.
ja ik bedoel gewoon dat sommige mensen er gewoon meteen al vanuit gingen dat het een collab was terwijl er idd nog geen bron wasKhadber wrote:Je kunt wel leuk zeggen ik wist het, ik wist het. Tot nu toe was er nog geen enkele duidelijke bron, daar gaat het me een stuk meer om.
melodie komt me erg bekend voor, alleen gaat deze in de volgende maten omhoog, terwijl die andere naar beneden gaat. Weet iemand welk nr?gydo wrote:View on YouTube
NC beginnen me helaas steeds minder te boeien 
Ik denk dat dat met het album wel weer een beetje terug zal draaien.Chukkels wrote:NC beginnen me helaas steeds minder te boeien
Maar ben het met je eens
Vond deze plaat toch wel wat Wildstylez invloeden hebben... Niet dus 
Erg netjes van NC, vond ze een beetje saai worden, deze plaat is weer top
Erg netjes van NC, vond ze een beetje saai worden, deze plaat is weer top
Volgens heb ik wat gemist, een album?Daveytl wrote:Ik denk dat dat met het album wel weer een beetje terug zal draaien.Chukkels wrote:NC beginnen me helaas steeds minder te boeien
Maar ben het met je eens
Noisecontrollers kunnen mij nog steeds boeien, maar ik moet toegeven dat het wel een aflopende lijn is.
het zal wel waar zijn want dat gevoel heb ik ook.Hunt wrote:Volgens heb ik wat gemist, een album?Daveytl wrote:Ik denk dat dat met het album wel weer een beetje terug zal draaien.Chukkels wrote:NC beginnen me helaas steeds minder te boeien
Maar ben het met je eens
Noisecontrollers kunnen mij nog steeds boeien, maar ik moet toegeven dat het wel een aflopende lijn is.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
LEES de bevestiging van het album Noisecontrollers:
http://www.djmag.com/top100/detail/2674 ... ontrollers
http://www.djmag.com/top100/detail/2674 ... ontrollers
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Ik vind hem zelf lijken op Noisecontrollers - Astral/Confucius maar ook The R3bels - Music to usp-stylez wrote:melodie komt me erg bekend voor, alleen gaat deze in de volgende maten omhoog, terwijl die andere naar beneden gaat. Weet iemand welk nr?gydo wrote:View on YouTube
-
GHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2011
- last seen Jul 2014
graag gedaan jongensgydo wrote:haha ik wist et! en iedereen maar lullen dat het met wildstylez isjambekkie wrote:Noisecontroller Noisecontrollers
“@gerwinfctwente: @Noisecontroller damn jongens:O die collab met de get high vocals, wat een plaat zeg:O release?(A)” Geen collab , just nc
Dat is deze toch?
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
Klinkt lekker alleen als de melo begint klinkt het bijna hetzelfde als e-force - passion 4 life weet niet of het ligt aan die kwaliteit :d!
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
ik denk dat je e-force - passion 4 life bedoelt want toen ik hem voor hem voor het eerst horen zat ik me ook steeds af te vragen waarom komt ie me zo bekend voor !!p-stylez wrote:melodie komt me erg bekend voor, alleen gaat deze in de volgende maten omhoog, terwijl die andere naar beneden gaat. Weet iemand welk nr?gydo wrote:View on YouTube
-
J
Ik geef ze 20 euro als ik hem nu al mocht hebben, godsgruwelijk wat een gevoel zit er in deze plaat. 
Voor 25euro stuur ik hem.JEFSKIII wrote:Ik geef ze 20 euro als ik hem nu al mocht hebben, godsgruwelijk wat een gevoel zit er in deze plaat.
-
J
Je hebt hem lekker toch niet in HQRoellos wrote:Voor 25euro stuur ik hem.JEFSKIII wrote:Ik geef ze 20 euro als ik hem nu al mocht hebben, godsgruwelijk wat een gevoel zit er in deze plaat.
Wie weet!JEFSKIII wrote:Je hebt hem lekker toch niet in HQRoellos wrote:Voor 25euro stuur ik hem.JEFSKIII wrote:Ik geef ze 20 euro als ik hem nu al mocht hebben, godsgruwelijk wat een gevoel zit er in deze plaat.
Ik ken de achternicht van de man van de buurvrouw van de ex van de verloren broer van Bas en daar heb ik hem van, voor 22,99 stuur ik de trackJEFSKIII wrote:Je hebt hem lekker toch niet in HQRoellos wrote:Voor 25euro stuur ik hem.JEFSKIII wrote:Ik geef ze 20 euro als ik hem nu al mocht hebben, godsgruwelijk wat een gevoel zit er in deze plaat.
no shitpatrickjeb wrote:Ik ken de achternicht van de man van de buurvrouw van de ex van de verloren broer van Bas en daar heb ik hem van, voor 22,99 stuur ik de trackJEFSKIII wrote:Je hebt hem lekker toch niet in HQRoellos wrote:
Voor 25euro stuur ik hem.
-
A
Hij is er in degelijke kwaliteit!
Noisecontrollers @ Defqon.1 2011 Australia 17-09-2011
alleen stukje mid
Noisecontrollers @ Defqon.1 2011 Australia 17-09-2011
alleen stukje mid
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dit moet dan de nieuwe Noisecontrollers & Wildstylez zijn toch?