Ik denk de Noisecontrollers stickers en de bandjes enzo?
jep bandje (overigens erg vetThaBomba. wrote:Ik denk de Noisecontrollers stickers en de bandjes enzo?
jep bandje (overigens erg vetThaBomba. wrote:Ik denk de Noisecontrollers stickers en de bandjes enzo?
Oke leg mij deze zin aub uit? Dit is in mijn ogen echt zeiken om het zeiken, je krijgt iets extra's (als compensatie) en dan nog is niet snel genoeg voor je? Jij moet echt een heel zwaar leven hebben met heel veel teleurstellingen...sonnebloem wrote:Hadden er wel meer mogen zijn, maar ben zo ook prima tevreden
Nee zo bedoel ik het totaal niet, bedoel meer dat zijn stickers wel op meerdere plekken wil plakken. Wist niet dat je kwaad werdErikZ wrote:Oke leg mij deze zin aub uit? Dit is in mijn ogen echt zeiken om het zeiken, je krijgt iets extra's (als compensatie) en dan nog is niet snel genoeg voor je? Jij moet echt een heel zwaar leven hebben met heel veel teleurstellingen...sonnebloem wrote:Hadden er wel meer mogen zijn, maar ben zo ook prima tevreden
Die platen staan op Spotify ed. Op wat "niet zo legale" maniertjes kan je ze daar vanaf halen.Johan-SV wrote:Ik heb een probleem. Ik kan de nummers op de blu-ray niet op mijn pc zetten.
Kan iemand mij daarmee helpen?
Linkje?DeBakker wrote:Die iedereen overigens via een openbare link kan krijgen...wildenberg wrote:Denk de extra kicks's en vocalen
is mogelijk maar links ofzo mogen we niet neerzetten want permabanPvO Hardstyle wrote:Zou iemand misschien de blueray cd zo om kunnen zetten dat ik hem op pc kan luisteren?
Het is alleen niet echt een "project" maar iets van 7 audiosporen die je onder elkaar kan slepen.. Dus zien welke plugins hij heeft gebruikt en hoe hij zijn sounds heeft vorm gegeven zit er helaas niet in.AvixDJ wrote:Heeft iemand nog die "Execlusive" content ?Wil wellis een kijkje nemen in dat attack again project.
Oke top thanks! ben benieuwdThaBomba. wrote:Klopt, een stuk of 5 kicks. Ik zou even kijken of ik de file nog ergens heb staan als ik thuis ben.
Sorry ik was het helemaal vergetenAvixDJ wrote:Oke top thanks! ben benieuwdThaBomba. wrote:Klopt, een stuk of 5 kicks. Ik zou even kijken of ik de file nog ergens heb staan als ik thuis ben.
als hardcopy waarschijnlijk niet, de web editie staat gewoon nog op hardstyle.comdavinstyle wrote:weet iemand of dit album nog ergens te koop is? of al overal uitverkocht?
Hardcopy schijnen 1000 exemplaren van te zijn gemaakt, kan zijn dat ie later nog wat in de verkoop gooit want marketing. Ik mag mezelf toch gelukkige bezitter noemenjeffrey2107 wrote:als hardcopy waarschijnlijk niet, de web editie staat gewoon nog op hardstyle.comdavinstyle wrote:weet iemand of dit album nog ergens te koop is? of al overal uitverkocht?
rebecca1308 wrote:Heeft iemand info over Noisecontrollers
heb ik nodig voor school