zeg dat, en de track ookAlmighty wrote:Die stage is echt modderdik
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - So High (Ikigai Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers - So High 2019
- View the latest post: Noisecontrollers vs. Adele - So High To The Rain (Mashup Jack)
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & Noisecontrollers - The Space We Created (Sephyx Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Niet de beste kwaliteit maar genoeg om mij kippenvel te geven 
D.A. gaat op de Scantraxx tour qua release snelheid
Crisis bij D.A.?
Crisis bij D.A.?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
De releases zijn altijd al slecht gegaan bij Digital Age. Ze hadden eerst ook al problemen, vandaar dat er elke week 1 release kwam.hurricane wrote:D.A. gaat op de Scantraxx tour qua release snelheid![]()
Crisis bij D.A.?
-
A
Uit je duim gezogen?jambekkie wrote: De releases zijn altijd al slecht gegaan bij Digital Age. Ze hadden eerst ook al problemen, vandaar dat er elke week 1 release kwam.
Weer een plaat van Wildstylez die me weet te pakken. Wat is die kerel lekker (creatief) bezig zeg 
Hoort toch ook duidelijk de invloeden van Noisecontrollers weer.
Erg fijne melodie
En die kicks zijn weer lekker krachtig. Ze gaan misschien wat hoog, maar op een of andere manier stoor ik me daar nooit zo aan bij NC en WS.
Hoort toch ook duidelijk de invloeden van Noisecontrollers weer.
Erg fijne melodie
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Nee, dat hebben ze zelf gezegdAlmighty wrote:Uit je duim gezogen?jambekkie wrote: De releases zijn altijd al slecht gegaan bij Digital Age. Ze hadden eerst ook al problemen, vandaar dat er elke week 1 release kwam.
Vertraging. Maar dat was in het begin.
-
A
En daarom gingen ze slecht?jambekkie wrote:Nee, dat hebben ze zelf gezegdAlmighty wrote:Uit je duim gezogen?jambekkie wrote: De releases zijn altijd al slecht gegaan bij Digital Age. Ze hadden eerst ook al problemen, vandaar dat er elke week 1 release kwam.
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
jambekkie wrote:Nee, dat hebben ze zelf gezegdAlmighty wrote:Uit je duim gezogen?jambekkie wrote: De releases zijn altijd al slecht gegaan bij Digital Age. Ze hadden eerst ook al problemen, vandaar dat er elke week 1 release kwam.
Oh, je ziet het zoEn daarom gingen ze slecht?
Nee, ik heb het over de releasedatums die zo slecht gingen bij Digital:Age.
Zeer lekker, hulde!
Wil ik vaker gaan horen!!
Wil ik vaker gaan horen!!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Tsjonge! Wat een heerlijk nummer zeg
.
Weet iemand welk feest dit was. Die stage is echt
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Als je kijkt naar het youtube filmpje staat er Noisecontollers @ Sunset Festival.
Dus denk dat het daarvandaan komt
Dus denk dat het daarvandaan komt
Ben wel benieuwd geworden naar deze track. Gaan we op Qlimax wel weer horen natuurlijk.
-
FHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Wowwww super lekkere track
al iets bekend over hq preview?
Die is er nog niet.Uniforce wrote:Wowwww super lekkere trackal iets bekend over hq preview?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
whahaha okejj;)TiMOTHYb wrote:Die is er nog niet.Uniforce wrote:Wowwww super lekkere trackal iets bekend over hq preview?
-
J
Ik denk dat ik een nieuwe plaat van het jaar heb, ge-wel-dig! 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Heb het gevoel dat we deze pas volgend jaar zien als release.JEFSKIII wrote:Ik denk dat ik een nieuwe plaat van het jaar heb, ge-wel-dig!
hopelijk al op thrillogy XDTiMOTHYb wrote:Ben wel benieuwd geworden naar deze track. Gaan we op Qlimax wel weer horen natuurlijk.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
heb die melodie nu al de hele dag in me kop zitten en dat betekend dat ie pakkend is hoop op een HQ preview binnekort